Vonden jullie het niet lastig om een partner te vinden die aansluit bij deze wens? Ik heb ook best wat eigenaardigheden en vermaakt mij op mezelf ook prima, dus als er al een partner in mijn leven komt moet die toch wel echt wat toevoegen en aansluiten bij mijn "levensstijl" Dat is.. lastig denk ik. Zo wil ik al absoluut niet iemand die vlees/vis eet, zuivel oid kan ik nog mee leven, maar verder, nee.. Dat heeft gewoon puur te maken met mijn denkwijze over het leven en consumeren van dit soort producten ofwel, dode dieren en zeer milieu vervuilend. Maargoed dat is niet de discussie, alleen dan is wel al 95% van de mensen afgevallen. Van die overige 5% moet ik er dan nog een vinden die geen kinderen wil, er blijft niet zo veel over denk ik

Meeste mensen zijn zo "cliché" huisje boompje beestje, 8-5 baan en aardappels, groente vlees voor t avond eten, vervolgens het huishouden, kinderen naar bed, op de bank ploffen en dan zelf naar bed.
Zonder kinderen lijkt het leven mij zo veel vrijer, dan is het tenminste jou leven en niet alleen maar zo'n klein monster dat aan je broek hangt en van alles van je wil. Ik hou van reizen en lekker last minut dingen beslissen om te gaan doen. En dan moet je dat meezeulen. Zie mezelf al op mn surfboard staan met een kind op mn schouder ofzo. Of lekker uit eten en dan begint het te krijsen. pff
Had vroeger een collega op werk met 2 kinderen. Je kon de stress van haar gezicht aflezen, vooral als een van de kinderen weer eens ziek was (en dat was vaak), geen oppas beschikbaar, beide ouders moeten werken, dus hop kind maar mee naar werk, zaten wij er mee opgezadeld op de werkvloer. IK WIL MAMA SPREKEN> WAAR IS MAMA> IK MOET MAMA WAT VERTELLEN. Na 10X vertellen dat mama in overleg of bezig is gaat het kind weer een paar minuten zn eigen ding doen. Hoor je vervolgens door het halve gebouw heen dat die aan het gamen is, schiet spelletjes enzo, kwartier later herhaalt het riedeltje zich, leuk man

Enige wat ik als twijfel punt heb is dat ik geen familie heb verder, geen broers of zussen oid, ook geen close vriendinnen of partner. Denk nog wel is, blijf ik dan niet erg alleen achter als ik oud ben. Maar dat mag natuurlijk geen reden zijn om kind(eren) te nemen