[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 14:35

Ik durf de foto's van de neus met 'naaktslak' niet aan te klikken. Ik vind het al vuil genoeg wanneer er zo'n ding uit mijn eigen neus komt (na het ophouden van een bloedneus). Echt zo goor. :=

Het horrorhuis is in het vorige topic besproken geweest maar de videos had ik nog nooit gezien. Bijzonder. :+ Of het al dan niet legaal is zal in Amerika (zoals gewoonlijk) van de staat en de plaatselijke wet daar afhangen. Lijkt me niet dat dit in alle staten zomaar zou kunnen.

Captain

Berichten: 21426
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 14:57


Ragdollcat
Berichten: 14684
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 15:04

moonsparkle schreef:
Om die filmpjes te zien moet ik me identificeren, maar dat wil ik niet want dan moet ik m'n ID inscannen ofzo :')


Inderdaad, en dat ga ik ook niet doen.
Je weet niet wat ze met jouw ID gaat doen.
Dus ik bedank!

Caesar
Berichten: 9316
Geregistreerd: 20-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 16:10


Snadrem

Berichten: 4501
Geregistreerd: 24-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 16:53


kimmie261

Berichten: 19231
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 16:54

Canon schreef:
(Stille meelezer die nu eens mee wil doen) die dark tourism serie op Netflix is inderdaad erg tof! :D

Over de naaktslak foto's: Ik vind die altijd fascinerend. := Ik heb nu een vriend die daar helemaal niet tegen kan, maar een schoonmoeder bij het Radboud en pas een schoonzus met een foto van een weefselprop die ze uit haar wang/nek moesten verwijderen. De foto van haar wang die helemaal open lag op de behandeltafel was ons gespreksonderwerp met kerst. Ik kon alles vragen wat welk weefsel was e.d. van de foto aan mijn schoonma, die daar maar wat graag over vertelde en meedeed, tot ik plotseling doorhad dat mijn vriend niet meer naast me op de stoel zat. :') oeps..



Ik vind dat ook hoor, zo stond er eens een foto van iemand die een bloedstolsel uithoestte nadat deze het heel benauwd had gehad, die heb ik gewoon bewaard :D

Zo gaaf gewoon:

https://picturepush.com/public/16469898

Maar even in een link gezet daar niet iedereen van bloedstolsels houdt...

Suzanne F.

Berichten: 49506
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 17:08

Bij een paard wat zijn hoofd gestoten had heb ik ook weleens iets goors meegemaakt.
Paard had zijn neusbot gestoten en dat werd gehecht door de veearts. Maar na een tijd bleef het maar dik en onrustig en op een dag stak er een klein wit puntje uit. Ik trok daaraan en er kwam een heel groot (3 cm) stuk bot uitzetten. Dun/plat maar zeker een centimeter breed en 3 cm lang. Ik heb meteen de wond gespoeld en hij was met een paar dagen dicht en genas toen prima. Dat was dus de reden dat het niet over ging, er zat nog een botsplinter in.
Geen foto van, sorry.

Mariska_28

Berichten: 10529
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:43

Ik heb nog een mooie foto die ik volgens mij nog niet in dit topic gezet heb.

Vorig jaar heeft één van mijn honden zich in het bos gespiest op een omgevallen naaldboom (aan zo'n stukje tak dat van de stam omhoog steekt). De huid in de lies was helemaal omhoog gestroopt, was net een kippenpoot in te zien.

Achteraf bleek dat ze heel veel mazzel heeft gehad, je kunt de slagader heel goed zien zitten op deze foto. Had ze die geraakt was ze ter plekke dood gebloed.
Spoiler:
Afbeelding

fleurtjeuh
Berichten: 10401
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 23:32

Oei, die heeft echt veel geluk gehad!

Marisje76

Berichten: 1999
Geregistreerd: 20-02-09
Woonplaats: noord-brabant

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 23:45

Jaaaa.ik ga volgend...ik kan tegen heel veel luguber alleen geen spookverhalen voor mij daar kan ik dan weer echt niet tegen!!

VillaNeusjes

Berichten: 6101
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 01:17

Mijn assistentiehond is vrijdag geopereerd om een terug komende ontsteking weg te halen. Er zit waarschijnlijk wat in (splinter oid) wat het lichaam zelf niet eruit krijgt. Maar omdat tussen het afspreken can operatie datum en de datum zelf de boel weer ging opzwellen hebben ze een aardig stuk mogen weg halen.

Een week voor de operatie hebben ze t abscess open gemaakt , en is hij op antibiotica en een nsaid gezet om de zwelling te laten afnemen, hoe meer zwelling , hoe groter ze het gebeuren eruit moeten snijden
Spoiler:
Afbeelding

Er is eerst met een steriele sonde geprobeerd het voorwerp te vinden , even dachten ze wat te hebben gevonden maar helaas, dat werd dus alles wegsnijden
Spoiler:
Afbeelding

Hier is t aangedane gebied verwijderd, deze wordt opgestuurd voor histologie maar ik verwacht niets ernstigs.
Spoiler:
Afbeelding

Hier is 't hele stuk weg gehaald.
Hechtingen, zowel van de huid als dieper liggend. Aedan is super makkelijk met hechtingen eruit halen waardoor de DA er voor koos hechtingen te gebruiken die we kunnen verwijderen van buitenaf
Spoiler:
Afbeelding


Dit wS vandaag, op zondag.
Spoiler:
Afbeelding

xsensibel

Berichten: 1465
Geregistreerd: 02-02-13
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 01:53

Oh dit is helemaal mijn ding haha. Ik lees dus zeker mee!

Ik heb nog foto’s van de koliek operatie van mijn veulen. Iemand die interessant om te zien? :Y)

Overigens heb ik toen ik jong was, na een oog operatie een bloeding gekregen in beide ogen. Het bloed kwam uit mn ogen lopen. Hier zijn ook foto’s van voor de geïnteresseerde

Charlottemv
Berichten: 907
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 03:25

kimmie261 schreef:
Canon schreef:
(Stille meelezer die nu eens mee wil doen) die dark tourism serie op Netflix is inderdaad erg tof! :D

Over de naaktslak foto's: Ik vind die altijd fascinerend. := Ik heb nu een vriend die daar helemaal niet tegen kan, maar een schoonmoeder bij het Radboud en pas een schoonzus met een foto van een weefselprop die ze uit haar wang/nek moesten verwijderen. De foto van haar wang die helemaal open lag op de behandeltafel was ons gespreksonderwerp met kerst. Ik kon alles vragen wat welk weefsel was e.d. van de foto aan mijn schoonma, die daar maar wat graag over vertelde en meedeed, tot ik plotseling doorhad dat mijn vriend niet meer naast me op de stoel zat. :') oeps..



Ik vind dat ook hoor, zo stond er eens een foto van iemand die een bloedstolsel uithoestte nadat deze het heel benauwd had gehad, die heb ik gewoon bewaard :D

Zo gaaf gewoon:

https://picturepush.com/public/16469898

Maar even in een link gezet daar niet iedereen van bloedstolsels houdt...


Wow fascinerend.. is dit van een mens?

ista
Berichten: 1139
Geregistreerd: 09-03-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 12:59

kimmie261 schreef:
Ik vind dat ook hoor, zo stond er eens een foto van iemand die een bloedstolsel uithoestte nadat deze het heel benauwd had gehad, die heb ik gewoon bewaard :D


What the....?!?!?!?!

Hoe is het mogelijk echt?

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 15:49

Wat vet @Kimmie261! Dat soort dingen inderdaad! :D
Ik mag de foto van mijn vriend zijn schoonzus helaas niet delen ivm privacy. :o Baal nu wel een beetje. :')
Laatst bijgewerkt door Canon op 31-01-22 16:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Henkje

Berichten: 1455
Geregistreerd: 14-07-09
Woonplaats: Wyler (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 16:21

Canon schreef:
Wat vet @Kimmie261! Dat soort dingen inderdaad! :D
Ik mag de foto helaas niet delen ivm privacy. :o Baal nu wel een beetje. :')


Betreffende foto staat in het snijwonden topic, dus ik denk niet dat ik die hier nog een keer mag neerzetten

kimmie261

Berichten: 19231
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 16:23


rensju

Berichten: 1601
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Friesland

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 19:08

Wauw dat bloedstolsel is gaaf, kan me voorstellen dat diegene benauwd was :(:)

Gewone operatiefoto's vind ik niet echt luguber

Natascha

Berichten: 6849
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 11:04

Bizar dat stolsel. Net koraal. Ik had iets kwallerigs verwacht eigenlijk.

thequeensmum
Berichten: 3590
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 14:21

Natascha schreef:
Bizar dat stolsel. Net koraal. Ik had iets kwallerigs verwacht eigenlijk.

Ik ook, beetje ondoorzichtige gelatine dril

nine1987

Berichten: 8355
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 14:37

haha ja ik ook.. Nooit gedacht dat dit kon..

xMvGV
Berichten: 140
Geregistreerd: 30-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 14:51

kimmie261 schreef:
Ik vind dat ook hoor, zo stond er eens een foto van iemand die een bloedstolsel uithoestte nadat deze het heel benauwd had gehad, die heb ik gewoon bewaard :D

Zo gaaf gewoon:

https://picturepush.com/public/16469898

Maar even in een link gezet daar niet iedereen van bloedstolsels houdt...



Waauw! Dit is haast... kunst! Wat ziet dat er bijzonder uit! Het lijkt ook wel een beetje op de 'aders' uit mijn placenta (ja die heb ik bewaard en een kunstwerkje van laten maken - met epoxy en kleur in laten spuiten en staat op de kast als aandenken voor het 'huisje' waar mijn zoontje 9 maanden in mocht wonen)

nine1987

Berichten: 8355
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 14:54

Oh joh, kan dat? Heel brutale vraag, want het is natuurlijk een persoonlijk "kunstwerk", maar zou je er eens een foto van willen plaatsen? Ik ben wel erg benieuwd eigenlijk.

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 14:55

kimmie261 schreef:
Ja was van een mens, bizar he, stond toen in de krant en ik moest het gewoon bewaren, kan er ook naar blijven kijken... zal eens zien of ik dat krantenartikel nog kan vinden...

Gevonden:
https://www.ad.nl/gezond/hartpatient-ho ... echterlong.
Ik heb me serieus af zitten vragen waarom je zo'n ding zou houden.

Never mind :')

Ufurio4e

Berichten: 1396
Geregistreerd: 14-10-12
Woonplaats: Giesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 16:40

Ailill schreef:
kimmie261 schreef:
Ja was van een mens, bizar he, stond toen in de krant en ik moest het gewoon bewaren, kan er ook naar blijven kijken... zal eens zien of ik dat krantenartikel nog kan vinden...

Gevonden:
https://www.ad.nl/gezond/hartpatient-ho ... echterlong.
Ik heb me serieus af zitten vragen waarom je zo'n ding zou houden.

Never mind :')

Precies om dezelfde reden waarom iedereen het wil zien :')