Welk matras moet ik kopen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Selbourne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 17:32

Nav dit topic hebben wij afgelopen maandag een matras en kussens van Matt besteld. Donderdag kwam hij al binnen en ik ben nu al onwijs tevreden! Ik word niet meer stijf wakker sochtends! En dan hebben wij hem nog niet eens naar onze persoonlijke voorkeur aangepast maar gewoon zoals hij geleverd is.

Tanya

Re: Welk matras moet ik kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-22 18:50

Wij hebben nu uiteindelijk een Maxi pocket matras, zowel pocketvering als een laag traagschuim. Ben er tot nu toe blij mee :D

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 19:49

Kitty_ schreef:
JudithO schreef:
Wat is dat, zo'n slaaptest?

https://www.morgana.nl/slaaptest?gclid= ... mlEALw_wcB

Daarbij gelijk het juiste hoofdkussen "aangemeten" gekregen :)

Ben je na zo slaaptest ‘verplicht ‘ iets te kopen ? Ben altijd bang dat ik op de duurste optie uitkom en als ik hun prijzen zie is dat wel echt heel veel geld .
Wil best wat uitgeven voor pijnvrij slapen maar moet wel leuk blijven

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 20:09

Selbourne schreef:
Nav dit topic hebben wij afgelopen maandag een matras en kussens van Matt besteld. Donderdag kwam hij al binnen en ik ben nu al onwijs tevreden! Ik word niet meer stijf wakker sochtends! En dan hebben wij hem nog niet eens naar onze persoonlijke voorkeur aangepast maar gewoon zoals hij geleverd is.

Fijn hè.. ik heb serieus ik geen last van rug of nek meer.. en dat had ik echt altijd. Bovendien ligt het zo zacht dat ik graag vroeg naar bed ga. Dat deed ik ook nooit.

Fijn TS! Op goede nachten!

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 21:13

genja schreef:
Ben je na zo slaaptest ‘verplicht ‘ iets te kopen ? Ben altijd bang dat ik op de duurste optie uitkom en als ik hun prijzen zie is dat wel echt heel veel geld .
Wil best wat uitgeven voor pijnvrij slapen maar moet wel leuk blijven

Ik heb toevallig vorige week zo'n test laten doen en een matras besteld. Ik heb aan het begin gewoon aangegeven wat mijn budget was en ben zeker niet bij het duurste matras uitgekomen (ook niet bij het goedkoopste). De Morganawinkel waar ik was gaf ook heel duidelijk aan dat je zeker niet verplicht bent om te kopen.
Ik ben zó benieuwd naar mijn nieuwe matras. Tijdens die test was er echt een enorm verschil te voelen...