Silenna schreef:Zodra iemand dom is/doet:
Das niet het scherpste mes uit de keukenla.
Franciee schreef:![]()
'Voor meer uitleg toets hekje' is iets nieuws maar I don't know where that came from
Hierop roep ik altijd "Maar ik hét geen hekkie!!" is geloof ik van een internetgekkie complicatie

Heel veel van deze reacties gebruik ik dagelijks en ik heb nu ook weer een paar nieuwe, heerlijk!

Als mensen niet uitkijken met oversteken voor mijn bus langs: 'ja doe maar alsof je thuis bent' of 'kan jou het ook schelen'.
Dingen die omvallen verhef ik mijn stem tegen en roep ik 'doe nou eens niet!' of 'werk is effe mee joh'.
Als mensen mij aanspreken met 'mag ik jou wat vragen?' Reageren met 'nee' en dan doorgaan met waar ik mee bezig was (en dan na een seconde of wat toch maar zeggen 'grapje, mag wel'
).Maar ook de 'mij niet bellen', roepen dat de Duitsers komen bij het luchtalarm of 'ik ben medium enthousiast hierover' zijn vaste prik

Of als iemand iets heel doms doet 'kort applaus' zeggen en dan met een hele groep mensen 1 keer in je hand klappen, geeft ook een leuk effect
) Dan zeggen wij: Oei, ik denk dat je lijd aan aanstelleritis. Wordt zelden goed op gereageerd