Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 01:13

Ben er ook wel klaar mee, ja... Vuurwerkverbod, m'n anus.

Hondjes vinden t ook niet bepaald leuk meer, konijnen over de zeik :(:).

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 01:15

1 woord; knalvuurwerk.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 01:16

De hond heeft zich er maar bij neergelegd

Gelukkig Nieuwjaar iedereen!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 01:16

Jongste kat over de zeik. Terwijl mama gewoon op hoogste punt van de toren lig te kijken. En de andere op de grond ligt.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 01:19

bigone schreef:
Aan alle berichten over hulpverleners die met zwaar vuurwerk worden bekogeld. Stelletje asociale imbecielen.

Dit dus!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 01:21

Dat ik het nieuwe jaar zonder mijn kindjes moet starten |(

Maar gelukkig nieuwjaar iedereen

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 01:22

Ben zo ontzettend klaar met dit vuurwerk. Hier is hier gewoon knallen zoals vanouds, geen verbod te bekennen. Ik vind het ronduit asociaal.

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 01:23

Gok dat ik vannacht behoorlijk benauwd gaat hebben. Denk nog wel meer mensen met chronische luchtweg problemen.

Gelukkig Nieuwjaar

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 01:24

Dat ik met een aantal vrienden voor vanavond had afgesproken, deze plannen opeens niet meer door gingen maar nu achteraf blijkt dat zij wel hebben afgesproken met elkaar zonder mij.
Aangezien de plannen zo last minute waren afgezegd zit ik nu dus alleen thuis. De enige nieuwjaarswens die ik heb gekregen is van mn ouders en in de stal groepsapp. Ik voel me even heel erg alleen ;(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 01:27

Iejoorr schreef:
Dat ik met een aantal vrienden voor vanavond had afgesproken, deze plannen opeens niet meer door gingen maar nu achteraf blijkt dat zij wel hebben afgesproken met elkaar zonder mij.
Aangezien de plannen zo last minute waren afgezegd zit ik nu dus alleen thuis. De enige nieuwjaarswens die ik heb gekregen is van mn ouders en in de stal groepsapp. Ik voel me even heel erg alleen ;(

Neeeeee das gemeen!!!
Van mij de beste wensen voor 2022!!!
Op naar een fatsoenlijkere vriendengroep!!!

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 01:30

Marcella schreef:
Gok dat ik vannacht behoorlijk benauwd gaat hebben. Denk nog wel meer mensen met chronische luchtweg problemen.

Gelukkig Nieuwjaar

Hier nu al ….

Gelukkig nieuw jaar allemaal!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 01:31

Begin het nu ook steeds benauwder te worden met hoofdpijn. Begin ook flink mistig te worden.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 01:40

hagelslag schreef:
Iejoorr schreef:

Neeeeee das gemeen!!!
Van mij de beste wensen voor 2022!!!
Op naar een fatsoenlijkere vriendengroep!!!

Lief dankjewel <3 Heb mezelf nu maar met een glaasje drinken voor het raam genesteld. Toch maar zelf proberen het beste van maken :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 01:43

Aan het vuurwerk. Er is dan wel een vuurwerkverbod maar het lijkt wel alsof het elk jaar erger wordt.
Er werden gewoon vuurwerkbommen gegooid bij mij in de buurt...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 01:46

Hoe is het gegaan met dat katje met het zere oogje en de cone of shame om zijn kopje? Ik weet even niet meer wiens katje of op welke pagina het was, het topic ging even zo hard. Dat katje spookt steeds door mijn gedachten hopelijk is hij in orde :knuffel:

Iejoorr wat een naaistreek -O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 01:49

Iejoorr schreef:

Alleen ben je niet!! :o
gelukkig nieuwjaar!!!!! *\o/*

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 01:50

Iejoorr schreef:

Geen vrienden dus! Wat een naaistreek zeg. Ik wil jou ook een gelukkig Nieuwjaar wensen en de beste wensen voor 2022!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 01:51

Ik wou zeggen dat ik me alleen voelde maar ja, ik heb heel de avond me al kapot gehuild. Mijn ouders waren zo lief vandaag. Vooral mijn moeder die zei dat ik volgend jaar wel een goede vriendenkring om me heen heb. Ik zit hier in mijn kamer, mijn lieve kat te steunen, hij word oud en kan niet meer tegen al het vuurwerk. Echt kei zielig dus ik ben maar bij hem gebleven.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 01:52

Iejoorr schreef:

Ooohh dat is echt heel gemeen!

De beste wensen lieverd van hier <3

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 01:57

Ik vindt de dagen tussen kerst en oud en nieuw ook zo troosteloos voelen altijd ik ben blij dat ze weer voorbij zijn :D

Wel even wennen dat de persoon die als een tweede moeder voor mij was ik nu geen gelukkig Nieuwjaarberichtje meer kan sturen omdat onze vriendschap vorig jaar gebroken is.... maar dat laten we mooi in 2021 heb een veel beter gevoel bij dit jaar :j

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 02:14

Kelszz_ schreef:
Marcella schreef:

Gelukkig Nieuwjaar

Hier nu al ….

Gelukkig nieuw jaar allemaal!

Jup hier ook!

Iejoorr, dat zijn geen vrienden :n
Breken met die mensen en echte vrienden zoeken :j

Er zijn echt betere mensen in de wereld die jouw vriendschap en liefde wel verdienen :j

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 02:18

Happy New Year!

Die kruiddampen buiten... Ik krijg amper lucht! %)
Edit: Ah, nog meer mensen met luchtwegproblemen pfff. Een windje zou nu wel fijn zijn denk ik!

Iejoorr: Wat een rotstreek zeg! Wat was hun uitleg?
Dat zijn geen vrienden! Je verdient echt veel beter! :(:)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 02:19

Zebrastreep schreef:
Ik vindt de dagen tussen kerst en oud en nieuw ook zo troosteloos voelen altijd ik ben blij dat ze weer voorbij zijn :D

Wel even wennen dat de persoon die als een tweede moeder voor mij was ik nu geen gelukkig Nieuwjaarberichtje meer kan sturen omdat onze vriendschap vorig jaar gebroken is.... maar dat laten we mooi in 2021 heb een veel beter gevoel bij dit jaar :j

Ik sta elk jaar met een glas drinken in mijn handen mezelf een gelukkig nieuwjaar te wensen en ook tegen de kat.
Vroeger vond ik het leuk… tegenwoordig geen zak meer aan

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 02:20

Ik ben dan te onzeker om ze er op aan te spreken/ uitleg te vragen :o

Jullie zijn lief, dankjulliewel <3

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 02:22

Hier ook geen feest hoor. Ik ben liever gewoon thuis bij mijn beestjes!
Die vinden het ieder jaar weer spannend en dan ga ik toch niet fijn van huis weg zonder me enorme zorgen te maken.

Iejoorr: Dat kan ik wel snappen hoor. Maar je mag best laten weten dat je dit niet leuk vond!
Op naar een jaar met mensen die jouw aandacht en vriendschap waard zijn! *\o/*