Jes schreef:Ik zou het zeker NIET willen weten als mijn man vlinders van een ander krijgt waar hij niet van plan is iets mee te doen.
Ik zou er erg onzeker en jaloers van worden. Mijn man zou ik ook geen plezier doen met zulke informatie.
Mochten de gevoelens verder gaan en wil je er iets mee doen of je relatie stoppen dan uiteraard wel bespreken.
Precies. Ik ben nu 23 jaar met mijn man. Ik ben absoluut niet ongevoelig voor het andere geslacht. Ik kan echt soms wel een kleine crush hebben op iemand. En dat vind ik heerlijk om mee te maken, maar ik doe er niets mee. Ik weet wat ik thuis heb en heb totaal geen behoefte om dat bij een ander te zoeken, want het gras lijkt soms groener, maar is dat natuurlijk zelden.
Ik ga hem daar ook niet mee lastig vallen, want ik zou het andersom ook niet willen weten. Want baat het niet, dan schaadt het niet. "Volledige eerlijkheid", kom op zeg. Vertrouwen hebben in elkaar is juist gebaseerd op dat je níet alles van elkaar hoef te weten, maar vertrouwt dat die ander naar eer en geweten handelt.
Cer schreef:Citaat:Gaan mensen hier ook direct aan hun partner vertellen dat ze een seks droom met een ander hebben gehad?
Ja zeker wel, sowieso omdat we er dan samen over kunnen lachen..
maar goed, wij bespreken alles, ik vind het verbazingwekkend dat er mensen zijn die benauwd zijn om dingen te vertellen of die ergens onzeker van worden.. dat lijkt mij niet de bedoeling in een relatie?
Dat dan weer wel. Dat vertel ik wel.

Naar mijn mening: doe niet al te krampachtig en maak er geen groot ding van als je wat verliefde gevoelens voor iemand hebt. Je relatie is niet gelijk in gevaar, ik vind het gewoon gezond. Je bent geen robot. En natuurlijk heb je in iedere relatie perioden dat het wat minder gaat, zoals dus bij TS als de partner niet goed in zijn vel zit. Maar als de relatie goed zit, komen jullie daar doorheen.