Wat was jouw kerstpakket dit jaar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 22:10

Yv_ schreef:
Oooh, een Stoov kussen als kerstpakket, superleuk! En ook wel heel doordacht met dat thuiswerken van tegenwoordig. Superleuk geschenk zeg!

Zeker! Ik ben er echt onwijs blij mee :D. De grote past precies in mijn bureaustoel.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 22:17

Ik heb nog niets, maar krijg dit jaar eindelijk weer een kerstpakket en het wordt een ouderwets pakket met lekkere dingen *\o/*

_djoeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 22:19

Ineke2 schreef:
Ik heb nog niets, maar krijg dit jaar eindelijk weer een kerstpakket en het wordt een ouderwets pakket met lekkere dingen *\o/*

Foto?!

Linnie050

Re: Wat was jouw kerstpakket dit jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 22:21

Wij hebben een bon gekregen dan kan je op een website zelf wat uitkiezen

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 22:46

Ons kerstpakket staat al 2 dagen er . Maar Allebei de leidinggevende zitten ziek thuis dat we mogen er naar kijken .
Het is een behoorlijk lange smalle doos

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 23:02

Volgende week heb ik een kerst drive in!
Ben erg benieuwd!
We moeten er met de auto door heen rijden en krijgen helemaal een soort show alles Corona proef en op het laats krijgen we ons kerst pakket

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 23:06

Suzanne F. schreef:
Ik voorzie weer een ‘Ruil hier je kerstgeschenk’ topic. :j :+

Alleen lastig als je niets te ruilen hebt...

Ik vind sommige hier best verwend reageren. Wees blij dat je iets krijgt, of had je liever niets gehad dan wat je nu kreeg?

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 23:40

Al een paar jaar Met pensioen. En de de pensionada’s hebben ze er uit gegooid. Dus krijg ik geen pakket meer -O- . Afgelopen jaren was het zo’n tintelingbon
Ik vond een doos met van alles altijd het leukst

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 23:51

Met onze bon kunnen we ook een ouderwets verrassingspakket kiezen :)

Ik zat altijd aan de andere kant en moest z’n pakket regelen. Tegen de tijd dat alles uitgereikt en klaar is kan ik geen pakket meer zien. Ik ben dus erg blij met een bon waarmee ik zelf iets uit kan kiezen.

Kaatje_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 00:39

Geen kerstpakket en geen eindejaars bonus/13e maand.

Mogen blij zijn dat we op 24 en 31 december wat eerder naar huis mogen _O-

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 05:12

Sinds september werkzaam op een nieuwe plek en eerlijk, denk niet dat we er een krijgen en boeit me werkelijk ook niet.
Jaren pakketen gehad waar ik niets mee kon. Klinkt verwend maar pakketen paste gewoon niet bij mij als persoon.
Dan liever niks en met plezier het hele jaar werken :j

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 06:37

Kaatje_S schreef:
Geen kerstpakket en geen eindejaars bonus/13e maand.

Mogen blij zijn dat we op 24 en 31 december wat eerder naar huis mogen _O-

Hier precies t zelfde haha wij mogen dan een uurtje eerder weg mits het werk af is en niet druk...

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 16:25

NatasjavE schreef:
Ik denk dat wij morgen ons keuzepakket ontvangen. Zag tenminste dat KPN morgen iets komt bezorgen van het bedrijf dat dat vaker voor ons regelt.

En inderdaad….een mini kerkspakketje met wat lekkere dingetjes erin(reep chocolade, kerstkoekjes, wintertje, rumrozijnen en nog zo wat)en een cadeaubon van 65 euro *\o/* *\o/*
Ik vind hem weer leuk.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 16:48

joyce_eddy schreef:
Volgende week heb ik een kerst drive in!
Ben erg benieuwd!
We moeten er met de auto door heen rijden en krijgen helemaal een soort show alles Corona proef en op het laats krijgen we ons kerst pakket

Dit klinkt heel gaaf!

Hier kunnen we volgende week ons kerstpakket ophalen bij 2 vestigingen. Vooraf kunnen we een tijdslot en locatie kiezen waar we het op willen halen en dan is er tijdens het ophalen een korte borrel. Ik ben benieuwd naar de inhoud, ik gok dat er wat eetbaars in zit aangezien je er voor kan kiezen om (een deel van) de inhoud aan de voedselbank te doneren.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 17:04

Wij krijgen een VV cadeau bon van €100. En met je verjaardag krijg je dat ook, ik ben in december jarig dus 2x feest.
Verder krijgen we dit jaar als extra waardering in de moeilijke tijd en de mega drukt eenmalig 1/4 salaris als bonus uitgekeerd in december!!!
Superblij mee, want afgelopen 2 jaar kregen we niks..... geen salarisverhoging, ook niet collectief..

duikpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 17:22

Hier om en om :
Ene jaar vvv bon met klein kadootje (vorig jaar legpuzzel met foto's van bedrijf en projecten) andere jaar pakket met etenswaren.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 23:59

Niets. Een aantal jaar geleden kon je nog kiezen, bol bon of doneren aan de foundation van het bedrijf zelf wat ze hebben voor goede doelen/ontwikkelingsprojecten die ze zelf opstarten. Het jaar erop werd besloten dat van iedereen het geld naar de foundation ging (met mooie krantenkoppen dat de werknemers massaal doneren :') ). Sindsdien nooit meer iets gekregen, krijgen eigenlijk ook niet te horen of ze nu nog altijd dat geld daarin gestopt wordt (en wat voor doelen de foundation heeft gehaald).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 00:06

Ik heb nog niks gehad, maar mijn vriend kreeg een groot pakket met allemaal lekkere dingen om te snacken, speciaalbiertjes, port en wijn :).

janneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 00:16

Bij mijn huisige werkgever kun je ieder jaar kiezen tussen een wijn, bier of traditioneel pakket.

Van mijn vorige werkgever hebben we ooit eens een doosje chocolade, fles wijn en een Ipad gekregen.
Dat was wel een mooie verrassing.

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 00:17

Koekie73 schreef:
Bon_ita schreef:
Ik verwacht er dit jaar niet zoveel van. Afgelopen jaren kreeg ik een bon van 20 euro die ik alleen kon uitgeven bij het bedrijf waar ik werk.

Vorig jaar hetzelfde, maar toen kreeg ik er ook een kerstbal bij in de vorm van een croissant. :')

_O- _O- Die kerstbal als extraatje... wie verzint zoiets?!

Ik kreeg 20 euro waardebon en een kerstbal in de vorm van een avocado en een banaan, volgens mij werken we bij hetzelfde bedrijf ;)

Ik ben benieuwd dit jaar, maar de afgelopen 5 jaar is al een waardebon van 20 euro, dus ik verwacht dat nu ook. Zal voor mij de laatste keer zijn. Volgend jaar waarschijnlijk een andere baan omdat ik afstudeer.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 09:14

Het zal dit jaar idd niet beter worden dan die 20,- en kerstballen. Ik had de versie van een croissant en een stokbrood, duurde lang voordat je dat erin zag maar maakt niet uit _O-

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 10:10

Wij krijgen een kerstpakket wat je uiteindelijk zelf betaald hebt. Er wordt iedere maand een paar euro van je bruto salaris ingehouden.
Helemaal prima.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 10:26

Geen kerstpakket dit jaar maar een dikke kerstgratificatie. Vind een pakket of kado altijd erg leuk, maar dit is nog beter en welkom.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 10:46

Mijn vriend heeft nu twee pakketten gehad: één bon waarvoor hij iets kon uitzoeken, en een pakket met een houten bankje voor shotglaasjes, twee shotjes Flügel en een fles wijn met glazen en een houten plankje waaraan je die glazen kunt hangen. Moest vooral wel lachen om de Flügel :')

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 11:12

Ik mag dinsdag m'n kerstpakket halen bij het uitzendbureau, alleen dat gaat een collega doen die in de stad woont daar en vorig jaar heb ik voor een aantal collega's de pakketen opgehaald

Vrijdag krijgen wij ons kerstpakket van het bedrijf waar ik voor rijd.