Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siersma schreef:Scherzo is momenteel mijn favo! Ook nav een decant van parfumado. Ik heb een halve fles kunnen kopen voor een mooie prijs via fb. Ik word nog steeds heel blij van dat parfum
Ik had vorige maand Fugazzi parfum 1 via Parfumado. Wat een supergeur! Zacht maar toch heerlijk warm en blijft ook lang hangen. Ik wil een fles maar die prijzen he
Melanie_D schreef:Haha, dat kan ik me voorstellen... Ook ik heb me flink moeten inhouden om het bij één parfum te houden. Ik geloof dat we er zo'n 30 hebben geroken en de geuren die ik niet zo lekker vond waren op 1 hand te tellen. Vooraf dacht ik dat ik vooral van de zoete of frisse geuren zou zijn. Maar de oosterse, wierrookachtige geuren (arabians tonka, hmmmm) vond ik tegen alle verwachtingen in ook heerlijk, evenals de poederachtige geuren.
Eleeke schreef:Ik begon met Parfumado en heb voor mijn thuiswonende dochter nu ook een abonnement.
Deze keer hebben we allebei een geur die we echt heel vies vinden.
Zoals ik het omschrijf : alsof ik de hele dag bij een banketbakker heb gewerkt en de geur nog in mijn kleren hangt :
Montale : chocolate greedy
Dochter, alsof ik de resten van een kampvuur over mezelf heen gestort heb :
Yvra -1500- L' Essence de Distance
We gaan dus ook maar eens naar Parfumaria voor een geurenproeverij