Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Utixo schreef:Ik heb ondervonden dat het goed werkt om 2 keuzes te geven als je iets wil, de een net een tandje erger. Laat hem dus kiezen tussen een blafband en elektrische sporen. Wedden dat hij voor de blafband gaat?
Hier ook een snurker en ik als lichte slaper. Ik hou van hem, maar kijk niet raar op als ik hem in de nacht vermoord.
De hoofdband werkt iets (maar werkt libido verlagend, bij mij dan) en verder proberen we alle huis tuin en keuken middelen en als ik het echt niet trek slaap ik bij mijn dochter.
Overigens voel ik me wel eens schuldig. Hij kan er niets aan doen. Maar als ik er wakker door wordt, dan is bij mij als realiteitszin weg, en zal hij ook wakker worden. Dan val ik weer in slaap en wacht hij tot ik slaap. En soms werkt de por.
LWDaisy schreef:Wat heb ik héérlijke nacht achter de rug... Ik wil meteen een jaarvoorraad van die neusspray, wat een godswonder is me dat zeg!
. ApplePapple schreef:Hier ook zo'n snurker en laat ik nou net ook een lichte slaper zijn.
Voordeel is wel, hij snurkt alleen als ie op z'n rug ligt, dus dan geef ik een (harde)por met m'n elleboog en draait ie netjes op zijn zij. En als ik er in de ochtend om vraag weet ie er vaak ook niks meer van.
superpony schreef:Utixo schreef:Ik heb ondervonden dat het goed werkt om 2 keuzes te geven als je iets wil, de een net een tandje erger. Laat hem dus kiezen tussen een blafband en elektrische sporen. Wedden dat hij voor de blafband gaat?
Hier ook een snurker en ik als lichte slaper. Ik hou van hem, maar kijk niet raar op als ik hem in de nacht vermoord.
De hoofdband werkt iets (maar werkt libido verlagend, bij mij dan) en verder proberen we alle huis tuin en keuken middelen en als ik het echt niet trek slaap ik bij mijn dochter.
Overigens voel ik me wel eens schuldig. Hij kan er niets aan doen. Maar als ik er wakker door wordt, dan is bij mij als realiteitszin weg, en zal hij ook wakker worden. Dan val ik weer in slaap en wacht hij tot ik slaap. En soms werkt de por.
Ahhhh, dat is zielig![]()
En die hoofdband mag toch af tijdens de sex??LWDaisy schreef:Wat heb ik héérlijke nacht achter de rug... Ik wil meteen een jaarvoorraad van die neusspray, wat een godswonder is me dat zeg!
Dat is wel heel fijn. Ga daar ook maar eens naar kijken. Heeft je man nu met zijn mond dicht geslapen?
Babootje schreef:ApplePapple schreef:Hier ook zo'n snurker en laat ik nou net ook een lichte slaper zijn.
Voordeel is wel, hij snurkt alleen als ie op z'n rug ligt, dus dan geef ik een (harde)por met m'n elleboog en draait ie netjes op zijn zij. En als ik er in de ochtend om vraag weet ie er vaak ook niks meer van.
Jij hebt je partner ook getraind lees ik
superpony schreef:Utixo schreef:Ja, maar als hij al om gaat zodra we in bed liggen werkt het niet heel lustopwekkend.
Dat moet ie niet doen. Eerst zijn huwelijkse plichten en dan lief slapen zonder snurken.
. Daar ben je dan bijna 11 jaar voor samen, betekend kennelijk helemaal niets.
maar goed, niet slapen is ook niet comfortabel... Nicje87 schreef:Hoe gaat het met alle snurkers?
Hebben mensen misschien nog tips voor de allerbeste oordoppen?
Nicje87 schreef:Hoe gaat het met alle snurkers?
Hebben mensen misschien nog tips voor de allerbeste oordoppen?
Ik was toen echt helemaal over de flos van zijn gesnurk en het niet kunnen slapen. Hij was daarna wel behoorlijk pissed off, maarja.. niet slapen is ook niet echt goed voor je. Ohja en ik gebruik al jaren slaap medicatie, alleen met dat harde gesnurk wordt ik alsnog wakker. 
Britta31 schreef:Maar dan kan je toch je man weer wakker maken om te sprayen?Anders lig jij de hele nacht wakker.