Help, mijn man is een snurker!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 10:27

Wat een fijn bericht!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 10:34

LWDaisy schreef:
Wat heb ik héérlijke nacht achter de rug... Ik wil meteen een jaarvoorraad van die neusspray, wat een godswonder is me dat zeg!

Hahaha, er komt een silo naast het huis, begrijp ik...? :))

Wat goed zeg!! Hier kan je wellicht wat mee in de zoektocht naar een structurele oplossing *\o/*

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 12:26

Utixo schreef:
Ik heb ondervonden dat het goed werkt om 2 keuzes te geven als je iets wil, de een net een tandje erger. Laat hem dus kiezen tussen een blafband en elektrische sporen. Wedden dat hij voor de blafband gaat?

Hier ook een snurker en ik als lichte slaper. Ik hou van hem, maar kijk niet raar op als ik hem in de nacht vermoord.
De hoofdband werkt iets (maar werkt libido verlagend, bij mij dan) en verder proberen we alle huis tuin en keuken middelen en als ik het echt niet trek slaap ik bij mijn dochter.

Overigens voel ik me wel eens schuldig. Hij kan er niets aan doen. Maar als ik er wakker door wordt, dan is bij mij als realiteitszin weg, en zal hij ook wakker worden. Dan val ik weer in slaap en wacht hij tot ik slaap. En soms werkt de por.

Ahhhh, dat is zielig :+

En die hoofdband mag toch af tijdens de sex??

LWDaisy schreef:
Wat heb ik héérlijke nacht achter de rug... Ik wil meteen een jaarvoorraad van die neusspray, wat een godswonder is me dat zeg!

Dat is wel heel fijn. Ga daar ook maar eens naar kijken. Heeft je man nu met zijn mond dicht geslapen?

Utixo

Re: Help, mijn man is een snurker!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 12:46

Ja, maar als hij al om gaat zodra we in bed liggen werkt het niet heel lustopwekkend :D .

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 14:59

Utixo schreef:
Ja, maar als hij al om gaat zodra we in bed liggen werkt het niet heel lustopwekkend :D .

Je kan er geen lakleer van maken en wat kettingen aan hangen? O:) O:)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 15:16

Utixo schreef:

Dat moet ie niet doen. Eerst zijn huwelijkse plichten en dan lief slapen zonder snurken.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 18:27

ApplePapple schreef:
Hier ook zo'n snurker en laat ik nou net ook een lichte slaper zijn.
Voordeel is wel, hij snurkt alleen als ie op z'n rug ligt, dus dan geef ik een (harde) := por met m'n elleboog en draait ie netjes op zijn zij. En als ik er in de ochtend om vraag weet ie er vaak ook niks meer van.

Jij hebt je partner ook getraind lees ik :j

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-21 22:33

superpony schreef:
Utixo schreef:
Ik heb ondervonden dat het goed werkt om 2 keuzes te geven als je iets wil, de een net een tandje erger. Laat hem dus kiezen tussen een blafband en elektrische sporen. Wedden dat hij voor de blafband gaat?

Hier ook een snurker en ik als lichte slaper. Ik hou van hem, maar kijk niet raar op als ik hem in de nacht vermoord.
De hoofdband werkt iets (maar werkt libido verlagend, bij mij dan) en verder proberen we alle huis tuin en keuken middelen en als ik het echt niet trek slaap ik bij mijn dochter.

Overigens voel ik me wel eens schuldig. Hij kan er niets aan doen. Maar als ik er wakker door wordt, dan is bij mij als realiteitszin weg, en zal hij ook wakker worden. Dan val ik weer in slaap en wacht hij tot ik slaap. En soms werkt de por.

Ahhhh, dat is zielig :+

En die hoofdband mag toch af tijdens de sex??

LWDaisy schreef:

Dat is wel heel fijn. Ga daar ook maar eens naar kijken. Heeft je man nu met zijn mond dicht geslapen?

Niet op gelet, ik lag veel te heerlijk geslapen hahaha.
Heb hem alvast gewaarschuwd: als hij in slaap durft vallen zonder te sprayen, spray ik alsnog terwijl hij al slaapt :')

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 07:37

Ayasha schreef:
Utixo schreef:

Je kan er geen lakleer van maken en wat kettingen aan hangen? O:) O:)

Ik zal eens zien of ik hem kan pimpen. Ketting naar de halsband, krijg je een soort halster!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 07:46

Utixo schreef:
Ik zal eens zien of ik hem kan pimpen. Ketting naar de halsband, krijg je een soort halster!

OMG ik ben een enorme beelddenker. Dat kan ik niet aan zo op de vroege morgen. :')

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 08:15

Babootje schreef:
ApplePapple schreef:
Hier ook zo'n snurker en laat ik nou net ook een lichte slaper zijn.
Voordeel is wel, hij snurkt alleen als ie op z'n rug ligt, dus dan geef ik een (harde) := por met m'n elleboog en draait ie netjes op zijn zij. En als ik er in de ochtend om vraag weet ie er vaak ook niks meer van.

Jij hebt je partner ook getraind lees ik :j

Ja, ideaal :')

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 08:32

superpony schreef:
Utixo schreef:

Dat moet ie niet doen. Eerst zijn huwelijkse plichten en dan lief slapen zonder snurken.

We zijn niet getrouwd, zegt hij _-:(. Daar ben je dan bijna 11 jaar voor samen, betekend kennelijk helemaal niets.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 13:31

Utixo schreef:
We zijn niet getrouwd, zegt hij _-:(. Daar ben je dan bijna 11 jaar voor samen, betekend kennelijk helemaal niets.

Wij waren 18jr lang niet getrouwd..............ook zoooooooooooo fout }> :+

Misschien denken onze mannen dat we een halstertje om juist leuk vinden?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 08:28

Ik heb vannacht heerlijk geslapen omdat ik Shiepz keelspray had gekocht voor mijn man. Werkte super!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-21 21:04

Giolli schreef:
Ik heb vannacht heerlijk geslapen omdat ik Shiepz keelspray had gekocht voor mijn man. Werkte super!

Hier zijn we momenteel beide ziek, dus de snurkspray hier doet even zijn ding niet meer denk ik. Ik snurk door ziek te zijn nu ook haha, maar wel niet zo belachelijk luid :')

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 22:19

Haha door dit topic heb ik het gesnurk van mn man gemeten, vannacht was t redelijk stabiel 58 db. Daar kan ik heerlijk op slapen. Soms kan hij ook echt hard zagen, dat moet ik nog maar eens meten _O-

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 22:49

Echt naar de huisarts gaan voor verder onderzoek. Zelf heb ik vorig jaar de diagnose slaapapneu gekregen. Men denkt vaak dat dit alleen voor dikke mensen geld. Maar dat is zeker niet waar. Wel is het zo dat je van apneu dik kan worden omdat je hormoonhuishouding over de kop ligt.

Zelf slaap ik nu met een cpap. En dat heeft mij zoveel meer kwaliteit van leven gegeven. Ook voor mn man, want echt, ik snurkte echt enorm hard. had snachts ook nog een saturatie van 70%. Daar schrok ik best van.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 14:01

Wij hebben vorige week geinvesteerd in nieuwe kussens en ook al snurkte mijn man niet keihard, is hij nu weer veel rustiger en stiller.

Ik moet nog erg wennen en ben niet happy met het nieuwe kussen, maar kan ook wennen zijn. Geen idee of ik nog snurk.

Had alleen wel "strijd". Ik ben dacht ik zelf, een zijslaper. Zo lig ik lekker en zo draai ik me ook altijd weer. Maar mijn man vindt me altijd op mn rug en dan mond open.
Dat maakt kussens testen niet makkelijker.

Maar in ons geval; een goede houding scheelt ook.

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 09:57

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 16:59

Hoe gaat het met alle snurkers?

Hebben mensen misschien nog tips voor de allerbeste oordoppen?

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-22 17:25

Nicje87 schreef:

Mijn snurker valt soms in slaap voor hij heeft gesprayd, vre-se-lijk!!
Dan steek ik maar weer oortjes in, en zoek een kalmerend geluidje ter afleiding zodat ik hem niet wurg in zijn slaap hahaha!

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 17:42

Nicje87 schreef:

Ik heb van alles geprobeerd, maar uit eindelijk kwamen deze voor mij als beste uit de test https://www.etos.nl/producten/ohropax-s ... DpEALw_wcB

Ik hoor hier bijna niks meer mee. Soms als mijn vriend echt heel hard snurkt >55 db dan hoor ik hem nog wel, maar dan poke ik hem licht aan zodat hij draait. Een tijdje terug voor ik deze oordoppen had was ik zo gek geworden van zijn gesnurk.. dat ik hem snachts heb lopen pokken, schudden en roepen. -O- Ik was toen echt helemaal over de flos van zijn gesnurk en het niet kunnen slapen. Hij was daarna wel behoorlijk pissed off, maarja.. niet slapen is ook niet echt goed voor je. Ohja en ik gebruik al jaren slaap medicatie, alleen met dat harde gesnurk wordt ik alsnog wakker. :+

PS:
https://www.etos.nl/producten/otalgan-s ... 46804.html

deze heb ik ook gebruikt, alleen voor mijn oren te hard waardoor mijn oren daarna zeer deden. ;(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 18:09

Maar dan kan je toch je man weer wakker maken om te sprayen?Anders lig jij de hele nacht wakker.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-22 16:39

Britta31 schreef:
Maar dan kan je toch je man weer wakker maken om te sprayen?Anders lig jij de hele nacht wakker.

Mwah, hij sliep héél lang héél slecht, en sinds kort slaapt hij eindelijk een beetje goed en normaal. Dan vind ik wakker maken zielig - probleem daarbij is vooral dat hij permanentie-diensten draait, en als ik hem wakker maak schiet hij meteen ZO wakker dat hij dat voor de paar komende uren is :')