marrlinde schreef:Cowboy55 schreef:Sommigen hier hebben echt psychiatrische hulp nodig. Je zou echt het huwelijksfeest van de dochter verkl*ten om je gelijk te halen over een f*kking schutting op de moeder?! Hoe sneu ben je dan.
Niet accepteren van de situatie is 1. Ga vooral in verzet binnen de geldende juridische- en fatsoenskaders. Maar dit soort voorstellen zijn waaaaaaay over the top wat mij betreft. Wat doe je als ik morgen je auto bekras? Een huurmoordenaar inschakelen? Mijn huis in de fik steken? Mijn kat vermoorden? Grow up zeg.
No worries, de verloving en bruiloft zijn recent al geweest. Dat was de dag na het hameren voor de bloemkransen en ik ook kookte. Heb er toen bewust voor gekozen op dat moment geen brief of ander contact aan te wijden, omdat ik ongeacht de situatie inderdaad geen enkele betrekking op het huwelijk wilde leggen. Hoe rot een situatie ook is, zoiets besmeuren met je conflict is hoe dan ook buitenproportioneel.
Ik zie de comments hierboven dan overigens ook vooral als grappend. Wie wel graag psychische ondersteuning ontvangt PB me gerust, ik ben GGZ-agoog/POH GGZ en hoor dagelijks dit soort situaties aan.