Maar ook dan staat hij gewoon in een woonwijk, waarom zou ik hem dan perse voor het huis willen hebben? Overal kan hij worden gejat/ worden ingebroken, het is niet zo dat ik hem dan constant in de gaten ga houden als hij voor m'n huis staat
@TS: Wie staat er dan op 'jullie' plekje als je hem ergens anders moet zetten? De bal kan je terugkaatsten. Is dat een straatbewoner of een visite daarvan? Dan moeten die ook lekker wieberen van jullie plekje. De plekken zijn voor iedereen, iedereen heeft er recht op, en als er nieuwe mensen komen of een nieuwe auto wordt gekocht is het jammer, maar helaas, dan moet er wellicht 1 auto verderop geparkeerd worden. En dan is het simpel wie het eerst komt, die het eerst maalt. Dat kan die van jullie zijn als jullie later thuiskomen, dat kan die van een buur zijn. So be it, ze kunnen naar mijn idee niets opeisen. En constant door het raam loeren of je je auto kan verzetten is helemaal van de zotte... Dat men hun auto in eigen straat wilt hebben prima, maar precies voor de deur moeten ze maar een eigen parkeerplaats aanschaffen
En ja, ik mopper ook wel eens als de hele volgorde is gewijzigd hier in straat of nog erger, ik hem niet kwijt kan in mijn eigen straat. Maar dan mopper ik een keer, en ga weer verder met mijn leven. Beetje zonde van mijn energie en humeur om daar in te blijven hangen. De enige ergenis is hier een oude dame met een auto die alles behalve kan parkeren. Als zij weer in de straat staat is het even weer zoeken of het gaat passen, aangezien niemand naast haar wilt parkeren en anders een gehele auto er tussen laat, aangezien mevrouw regelmatig tegen andermans auto aan zit met inparkeren
Voor iedereen die voor hun eigen parkeerplaats is, shaggo wordt als die bezet is en bijna manisch door het raam blijft spieken of 'hun' plek weer vrij is en hun auto gaat verzetten... Wat zeggen jullie tegen visite? "Ondanks dat de straat misschien leeg is, zou je aub 2 straten verderop willen parkeren, want anders gaan buren klagen"? Om maar te zwijgen wat voor ellende je dan los maakt door je visite in een andere straat te laten parkeren, omdat daar ook autisten zitten zonder leven en je op HUN plekje gaat staan en dat terwijl je niet eens in die straat hoeft te zijn

Ze heeft haar auto op het hoekje staan, de plek het dichtst bij haar deur. (en mijn deur dus) Zij gebruikt hem alleen nooit, hoogstens 5x per jaar zodat ie even een stukje rijdt. En dat doet ze dan op zondagochtend vroeg zodat als ze terugkomt hem weer op dat plekje kan zetten.
. Wel treurig voor ze maar ik zou er niet te veel in mee gaan, dat soort mensen vind dan altijd weer iets anders om aanstoot aan te nemen