Opgelicht bij Petssupermart en nu...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 06:42

Cowgirl schreef:
Ik had weer een mailtje van haar vanmorgen.

Ik had natuurlijk gisteren gemaild dat ik mijn aangifte zou intrekken als ik de juiste wormenpil ook zou krijgen.

Nu mailde ze mij terug dat mijn bestelde pil is uitverkocht of ze het geld van de pil terug kon storten.
Daar ben ik mee akkoord gegaan. Dus zodra het geld op mijn rekening staat trek ik mijn aangifte in.

Communiceren kan nu dus ineens wel. Dat heb ik haar ook even duidelijk gezegd! Had een hoop ellende gescheelt.
Die aangifte heeft dus wel geholpen. Jammer dat het zo moet. Maar ik ben blij dat ik heb volgehouden :D

Kwa prijs scheelt het echt niet veel hoor, hooguit een paar euro. Maar ik kwam gewoon bij deze site uit tijdens mijn zoektocht naar wat ik moest hebben...dat heb je soms.

Beetje mosterd na de maaltijd zeg maar, laten we hopen dat ze er wat van geleerd heeft, alhoewel ik dat niet verwacht.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-21 09:26

Ik verwacht ook niet dat ze er van geleerd heeft aagezien dit al zo'n 10 jaar zo gaat. Ik heb er wel van geleerd :D . Zal daar nooit meer iets bestellen.

*Het is al terugestort ook. Beetje in paniek denk ik :j

meggiemeg

Re: Opgelicht bij Petssupermart en nu...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 10:41

Nou mooi dat ze dan nu woord heeft gehouden. Denk dat velen er een les van hebben geleerd!

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 11:23

Cowgirl schreef:
Ik verwacht ook niet dat ze er van geleerd heeft aagezien dit al zo'n 10 jaar zo gaat. Ik heb er wel van geleerd :D . Zal daar nooit meer iets bestellen.

*Het is al terugestort ook. Beetje in paniek denk ik :j

Nou, was dat nou zo moeilijk hé.. :+