Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 13:46

Superleuk al dat enthousiasme *\o/*

Cosmetica vind ik ook lastig om aan te geven. Ik heb al zoveel :') Ik heb bv al 3 make-up pallettes die amper gebruikt worden. Mascara en oogpotlood gaat hier dan wat harder.
Verder gebruik ik veel Rituals (Jing en Karma <3 ) maar dat is dan weer erg duur :')

Geen allergieën voor zover ik weet. Geurkaarsen zijn ook welkom, als het maar geen zware, overheersende geuren zijn. Kerstgeurtjes zoals pine tree vind ik heerlijk <3 Mag best een warme geur zijn, maar niet zo een waar je hele kamer direct gaat stinken :') Subtiel, warm.

Plantjes zijn ook welkom, al bezit ik de bijzondere gave om ze óf te verzuipen óf te laten opdrogen :') Als je een mooie nepplant ziet; mag ook _O-

CharxHebe

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 13:49

Heb mezelf weer aangemeld..

En nog een leuk nieuwtje. IK ben nu bijna 17 weken zwanger dus dingetjes voor de baby zijn altijd welkom. Het wordt een meisje <3

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 13:53

Oh hele grote tip: ik vind puzzel/speurtochtdingen echt superleuk. Escaperooms ook, dus mocht je erg creatief zijn en zin hebben om een zoektocht op te zetten, doe het vooral voor me, vind ik leuk! Ik ben allergisch voor vrij veel huidproducten etc, dus dat is een beetje lastig om te geven. Draag ook geen make-up, zelden sieraden.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 13:53

CharxHebe schreef:
Heb mezelf weer aangemeld..

En nog een leuk nieuwtje. IK ben nu bijna 17 weken zwanger dus dingetjes voor de baby zijn altijd welkom. Het wordt een meisje <3

Gefeliciteerd!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 13:55

HERE WE GO AGAIN *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

IK ben een stuk later in dit topic dan normaal, sorry :)
Ik probeer mijn werk te overleven vandaag, terwijl ik een beginnende migraine heb...

Ik zal straks alle pagina's even bijspitten.
Ik zag wel al een aanmelding voor een bonus santa, Super!
Daar zijn we altijd blij mee.
Nou zag ik deze toevallig, ik kan niet garanderen dat ik echt alle berichten zie die in dit topic geplaatst worden dus...

Secret Santa Beheer Mededeling
Citaat:
Willen de bokthelden die niet mee wil doen, maar wel bonussanta wil zijn, mij persoonlijk een PB sturen?
Thank you <3 Jullie worden enorm gewaardeerd in het beheer <3

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 14:02

Ik hoop dat ik nog op tijd ben :))

Ik doe graag weer mee :-)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 14:04

Bonussanta's zijn goud waard <3

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 14:23

Jeeeej ik heb me aangemeld.
Al heel wat jaren van de partij dus altijd wel wat te vinden, maar ik wil me best nog een keer voorstellen. Al zal ik daar binnenkort even tijd voor nemen.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 14:33

Ik volg het al jaren, maar dit jaar voor het eerst daadwerkelijk aangemeld!

Mijn naam is Marijke. :wave:
Wij hebben 3 paarden, 2 katten, 7 kippen en een zooi goudvissen. Iets voor de dieren is dus altijd leuk!

Flops... Ik drink geen thee, en ik ben niet zo van de creatieve werkjes of spelletjes. Ik ben eigenlijk altijd in de weer met de dieren of de tuin.

Oh en ik zou me ook wel willen aanmelden als bonus santa. :j

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 14:40

Top en flop lijstje is kort en bondig maar zal hier ook af en toe eea droppen. info over de kinderen en beestenboel
Niet alles in 1 x natuurlijk anders is de charme van het zoekwerk weg

Maargoed Rituals zag ik al voorbij komen, dat is ook een van de weinige doucheschuim dingen waar je me echt blij mee maakt. maarja met het budget hier.... O:)

verder heb ik 2 kids en nog een boel beesten

Laat ik eens beginnen met 1 kind

Zoontje van 6 (alweer!! :? waar blijft de tijd)
Zit op voetbal en zwemles, en paardrijden (net begonnen), lievelingskleur is roze *\o/*
Heeft een eigen pony , een stoere shet genaamd bliksem <3

De rest volgt :list: :))

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 14:49

Ik doe dus ook weer mee :D

Mijn top/flop lijst is vrij lang, maar wat ik zei deze leen ik telkens van het jaar ervoor en ik pas dingen aan.
Tanya, (morgen) 31 jaar, bijna huisarts. Yoga, paardrijden (geen eigen paard), spelletjes, reizen. Ik heb een vriend, woon niet samen.

Tops:
Ik probeer wat bewuster bezig te zijn met dingen kopen, maar dus ook in mijn wensen. Ik zou het top vinden als je dingen voor me kunt vinden die bv van de kringloop of van anderen/jezelf komen. Uiteraard mag nieuw ook wel, maar bewust=beter! <3 hetzelfde geldt voor pakpapier: het liefst koop je niks nieuws om dingen voor me in te pakken!
- ik ben sinds een paar jaar echt totaal gek van planten, en nu sinds een paar weken ook aan het stekken. Wat ik dus echt top zou vinden zijn mini glaasjes/vaasjes waar je stekjes in kan zetten. Het liefst gekleurd en allemaal verschillend. Of van die kleine glazen kasjes waar je meerdere stekjes in kan zetten, kleine (of grote) potjes etc etc je snapt wel waar ik heen ga right?
- als je zelf ook plantenfan bent zou ik wat stekjes echt super tof vinden :j of miniplantjes
- boeken over planten (stekken) vind ik ook tof, ‘Stek je plant’ heb ik al (van mama botanica), verder nog niets.
- kaarsen <3 ik hou van leuke opvallende kaarsen en geurkaarsen! daar maak je me altijd blij mee. Hoe meer hoe beter.
- dingen met medische print.. esculapen enzo, leuk!
- mijn huis bevat vooral roze accessoires
- mijn kerstboom bestaat vrijwel volledig uit hysterische roze (glitter) dingen/ornamenten/etc. feel free to add :D elk jaar wordt er wel iets leuks aan toegevoegd en daar kijk ik ook altijd naar uit
- ook andere kerstspullen vind ik leuk, kaarsen, dingen met glitters etc worden in december weer neergezet in mijn huis. kersthuisjes dan weer niet.
- opvallende (niet te grote) sleutelhangers vind ik leuk! die dingen gaan ook af en toe stuk dus die zijn altijd welkom
- ik zoek nog super lekker ruikende handzeep en andere geurdingen voor op het toilet
- spelletjes heb ik wel genoeg, maar als je leuke spellen voor 2 personen hebt (of van die escape room spellen) vind ik dat zeker wel leuk! misschien even via organisatie navragen of ik een bepaald spel al heb

Flops:
- kleding heb ik meer dan genoeg
- eten en drinken liever niet, tenzij je iets hebt met macadamia noten en witte chocolade. ik ben dan weer allergisch voor pecannoten en walnoten
- fotolijstjes heb ik genoeg
- ik heb geen huisdieren
- ik ben niet creatief... dus iets om te haken of dat soort dingen is niet aan mij besteed helaas
- tijdschriften heb ik al genoeg, ik heb meerdere abonnementen
- sieraden draag ik vrijwel niet, vanwege werk of allergieën

Verder:
- nogmaals, bewust=beter
- je mag van mij los gaan met de verpakking en vulling, mijn stofzuiger eet graag glitters
- als je twijfelt over iets kun je altijd contact opnemen met Nikkidekerf hier op Bokt
- zie dit vooral als richtlijnen en niet als eisen :D
- ik heb bijna elk jaar meegedaan en heb er altijd veel plezier in, dus het komt vast helemaal goed :j

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 14:56

Ik heb me ook aangemeld. Hopelijk nog op tijd.
Zal nog even niet actief zijn, ik ben op vakantie. :))

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 15:00

Aangemeld! *\o/* Hopelijk kan ik dit jaar ook weer meedoen. :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 15:01

Ynske...
Moet ik mij trouwens nog aanmelden of is dit gewoon al duidelijk O:) :') _O-

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 15:02

nee Dees jij moet je aanvraag in drievoud indienen :o

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 15:19

Ik heb mij ook aangemeld!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 15:24

Donna89 schreef:

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jou aanvraag afgewezen is...
Tenzij je taart verstuurt naar je medebeheerders voor de volgende virtuele beheer meeting :P :))

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 15:25

Ik heb me ook weer aangemeld!

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 15:40

M_D_H schreef:
Donna89 schreef:

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jou aanvraag afgewezen is...
Tenzij je taart verstuurt naar je medebeheerders voor de volgende virtuele beheer meeting :P :))

Ik zal een virtuele taart regelen +:)+

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 15:55

Ik ga voor het 2e jaar meelezen. Ik ben namelijk heel slecht in hints maken en hints ontcijferen, anders had ik graag mee gedaan. Misschien volgend jaar. :=
Laatst bijgewerkt door xPareltje op 01-09-21 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 15:55

Jaaa! Leuk! Ik wil dit jaar voor het eerst meedoen! :D

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 16:00

Voorstelrondje: :D

Vrouw, 30 jaar, woon samen met mijn vriend en dochtertje van 7,5 maand. Ik ben docent en ik hou heel erg van spullen daarvoor. Schriftjes, bordstiften, todolijst, leuke pen, etc. Ook houd ik van sieraden als armbandjes en oorbellen. Wel goudkleurig, niet zilver. Mijn dochter houdt van houten speelgoed, mooi en duurzaam. (Oké, dit is toch nog de mening van mama). Ik houd ook wel van vintage, maar niet van extreem totale vintage outfit. Een leuk vintage item als een leuk tasje.

Waar ik niet zo van houd is zeep, bodylotion etc. vanwege gevoelige huid heb ik altijd hetzelfde. :+ verder houd ik niet zo van tierelantijntjes als kaarsjes, etc in huis. :+
Laatst bijgewerkt door Flying_Angel op 01-09-21 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 16:00

xPareltje schreef:
Ik ga voor het 2e jaar meelezen. Ik ben namelijk heel slecht in hints maken en hints ontcijferen, anders had ik graag mee gedaan. Misschien volgend jaar. :=

We helpen je wel! Opgeven, is leuk! *\o/*

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 16:04

Roosch schreef:
xPareltje schreef:

We helpen je wel! Opgeven, is leuk! *\o/*

Als er mensen zich geroepen voelen om mij te helpen zou ik dat heel fijn vinden en dan wil ik mij wel opgeven. Maar nogmaals in hints zelf maken en van andere hints ontcijferen vind ik echt heel erg lastig net zoals het "stalken" dus misschien toch maar meelezen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 16:12

xPareltje schreef:
Als er mensen zich geroepen voelen om mij te helpen zou ik dat heel fijn vinden en dan wil ik mij wel opgeven. Maar nogmaals in hints zelf maken en van andere hints ontcijferen vind ik echt heel erg lastig net zoals het "stalken" dus misschien toch maar meelezen. :+
Gewoon meedoen! :D Niet te onzeker zijn!