Justme_Lisaa schreef:Onderaan de streep is het gewoon eigen schuld, dikke bult. Vervelend voor alle betrokkene en families, maar de regering/ ambassade zou echt geen uitzondering maken voor 1 persoon.
GOGO had wat meer initiatief mogen tonen voor contact tussen beide, hoe het gaat, daar heb je gelijk in. Maar ze hadden samen moeten kijken of iedereen was getest, dat hebben ze niet gedaan en dan is dit het gevolg.
Laten we er van uit gaan dat dit dan een hele dure, maar wijze les voor ze wordt.
Ik irriteer me er wel aan het gemak van degene die niet getest zijn en nu dus positief is. Op die manier zullen we het virus nog moeilijker onder controle krijgen. Maar dat is een discussie apart.
Edit; ik lees dat jullie gaan proberen je zusje terug te laten vliegen? Dat zou ik helemaal afraden, ze houden alles zeer strikt in de gaten en anders kan ze nog wel eens zwaardere problemen krijgen dan nu in een hotel te zitten. Ze hebben deze regels niet voor niets opgesteld, helemaal niet voor een rood land zoals Nederland..
Doordat mijn zusje nu 3 maal negatief is getest, heeft mijn moeder geprobeerd of het mogelijk is om haar terug te laten vliegen ipv 14 dagen in quarantaine te zitten daar. Helaas mag het niet, ze zit nu al in een quarantaine hotel. Het was niet de bedoeling om dit sneaky te gaan doen hoor