Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Het volgende luisterboek van de serie die ik luister is voorgelezen door iemand die slist. WAAROM. Nog maar 17uur.
Dilan93 schreef:hagelslag schreef:Flinke pijn en de ibu werkt niet
Lang leve de wortelpunt inkorten.
Het rare is, ik had er geen pijn aan na de behandeling (die was vrijdag) maar de pijn word steeds erger.
Morgen maar bellen. Ondanks dat de wonde er niet verkeerd uit ziet
Had ik na mn verstandskiezen trekken ook. Tweede dag was echt hel
DezeNaam schreef:Ik heb opnieuw een stukje glas uit de terrariumdeur geslagen met de drinkbak eruit te halen.Ik ben bang dat ik dat ding echt eens om zeep ga helpen met mijn lomp gedrag.
MarlindeRooz schreef:Het volgende luisterboek van de serie die ik luister is voorgelezen door iemand die slist. WAAROM. Nog maar 17uur.
Jolien87 schreef:MarlindeRooz schreef:Het volgende luisterboek van de serie die ik luister is voorgelezen door iemand die slist. WAAROM. Nog maar 17uur.
Ik had dat ook met het boek De meeste mensen deugen op Storytel.
Tel daar de lichte vocal fry bij op en je kan mijn wegdragen. Zonde want ik wilde hem graag luisteren.
DezeNaam schreef:Ik heb opnieuw een stukje glas uit de terrariumdeur geslagen met de drinkbak eruit te halen.Ik ben bang dat ik dat ding echt eens om zeep ga helpen met mijn lomp gedrag.
mememe schreef:Dat ik mijn WFT examen met 43,13 punten heb afgerond en je hebt 44 punten nog voor een 5,5.. Ik wil zo graag dat WFT papiertje halen, kan ik eeeeeindelijk weer eens een avond op de bank relaxen
hagelslag schreef:Dilan93 schreef:Had ik na mn verstandskiezen trekken ook. Tweede dag was echt hel
Ik zit nu op dag 4
Ik denk dat ik morgen eens moet bellen...
DezeNaam schreef:Dat is op zich nog geen slecht idee Black_kelpie maar ik zie mij die reserve ruit zo al stuk maken.(Daarnaast denk ik dat het ongelooflijk duur moet zijn, ze zijn bijna 125cm lang en +-50cm hoog. Het is 'gelukkig' best dik glas.)
Plexiglas zoals Lestrange zegt lijkt me iets rendabeler.
Bijzonder schilderij overigens. Is het geschilderd op reflecterend materiaal of wat is het precies?
Lestrange01 schreef:Dat heb ik ook gedaan een keer, nu heb ik een stuk plexiglas ervoor.
Ik erger me eraan dat ik een super mooi schilderij gemaakt heb (mijn favo tot nu toe.
[ [url=m/RrNKbw.jpg]Afbeelding[/url] ]) maar ik ging er net per ongeluk helemaal met mijn hand doorheen terwijl hij nog nat was... dus nu is hij verpest......
DezeNaam schreef:Dat is op zich nog geen slecht idee Black_kelpie maar ik zie mij die reserve ruit zo al stuk maken.(Daarnaast denk ik dat het ongelooflijk duur moet zijn, ze zijn bijna 125cm lang en +-50cm hoog. Het is 'gelukkig' best dik glas.)
Plexiglas zoals Lestrange zegt lijkt me iets rendabeler.
xPabloBokt schreef:Dat ik de fout heb gemaakt om aan mijn broer te vragen of hij de wasmachine aan wilde zetten nadat hij zijn eigen kleding erbij had gedaan en toen naar mijn paard ben gegaan. Dus ik nu nog met een vieze BH zit. Verdomme ik kan ook alles zelf doen in dit rothuis
Rambogirl schreef:@Marley93: Mij werd er gezegd 2 paracetamol te nemen mocht t zeer gaan doen. 1e dag geen last, maar de volgende avond deed t enorm zeer en dus 2 paracetamol ingenomen. Niks meer van gevoeld daarna.
Mijn ergernis is dat er 1 of anderemafklapper
het een slim idee vond om om half 5 de bak binnen te halen. Kan niet andere dan dat er een hele hoop mensen wakker zijn geworden.
#Waarom denken mensen niet na?
#Ergernis mensen......