Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 22:43

Het volgende luisterboek van de serie die ik luister is voorgelezen door iemand die slist. WAAROM. Nog maar 17uur. :\

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 22:45

Dat mijn menstruatie blijkbaar nog niet over is.... zitteb nu op ruim 1,5 week en dat met een spiraaltje...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 22:48

MarlindeRooz schreef:
Het volgende luisterboek van de serie die ik luister is voorgelezen door iemand die slist. WAAROM. Nog maar 17uur. :

Ik had dat ook met het boek De meeste mensen deugen op Storytel.
Tel daar de lichte vocal fry bij op en je kan mijn wegdragen. Zonde want ik wilde hem graag luisteren.

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 22:51

Dat ik mijn WFT examen met 43,13 punten heb afgerond en je hebt 44 punten nog voor een 5,5 :( .. Ik wil zo graag dat WFT papiertje halen, kan ik eeeeeindelijk weer eens een avond op de bank relaxen :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 22:51

Dilan93 schreef:
hagelslag schreef:
Flinke pijn en de ibu werkt niet -O-
Lang leve de wortelpunt inkorten.
Het rare is, ik had er geen pijn aan na de behandeling (die was vrijdag) maar de pijn word steeds erger.
Morgen maar bellen. Ondanks dat de wonde er niet verkeerd uit ziet

Had ik na mn verstandskiezen trekken ook. Tweede dag was echt hel :=

Ik zit nu op dag 4 -O-
Ik denk dat ik morgen eens moet bellen...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 22:55

DezeNaam schreef:
Ik heb opnieuw een stukje glas uit de terrariumdeur geslagen met de drinkbak eruit te halen. := Ik ben bang dat ik dat ding echt eens om zeep ga helpen met mijn lomp gedrag. :+

Ik heb voor mijn bakken een extra ruit laten maken, dan heb ik er altijd eentje reserve liggen voor het geval mijn onhandigheid om de hoek komt kijken. Lopen in ieder geval de dieren niet los in huis :Y)

MarlindeRooz schreef:
Het volgende luisterboek van de serie die ik luister is voorgelezen door iemand die slist. WAAROM. Nog maar 17uur. :

Dat is toch niet vol te houden? _O-

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 22:57

Jolien87 schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik had dat ook met het boek De meeste mensen deugen op Storytel.
Tel daar de lichte vocal fry bij op en je kan mijn wegdragen. Zonde want ik wilde hem graag luisteren.

Oh een van mijn luisterboeken via dedicon had dat ook. En de hoofdpersoon heette Jason :') _O- ik bleef in de lach schieten in het begin. Na een uur hoorde ik het al niet meer.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 22:57

DezeNaam schreef:
Ik heb opnieuw een stukje glas uit de terrariumdeur geslagen met de drinkbak eruit te halen. := Ik ben bang dat ik dat ding echt eens om zeep ga helpen met mijn lomp gedrag. :+

Dat heb ik ook gedaan een keer :'), nu heb ik een stuk plexiglas ervoor.

Ik erger me eraan dat ik een super mooi schilderij gemaakt heb (mijn favo tot nu toe.
Afbeelding) maar ik ging er net per ongeluk helemaal met mijn hand doorheen terwijl hij nog nat was... dus nu is hij verpest......

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 22:58

mememe schreef:
Dat ik mijn WFT examen met 43,13 punten heb afgerond en je hebt 44 punten nog voor een 5,5 :( .. Ik wil zo graag dat WFT papiertje halen, kan ik eeeeeindelijk weer eens een avond op de bank relaxen :')

-O-

Hier inderdaad ook de katten. Wie denkt dan ook dat het een goed idee is om 8 kittens te ontwormen terwijl ze een zwart shirt draagt. Ik -O- . Overal haren.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 23:00

hagelslag schreef:
Dilan93 schreef:
Had ik na mn verstandskiezen trekken ook. Tweede dag was echt hel :=

Ik zit nu op dag 4 -O-
Ik denk dat ik morgen eens moet bellen...

Aii, dat is wel lang ja -O-

Dan is bellen wel verstandig idd. Misschien toch iets ontstoken? Dan zou het met antibiotica vrij snel opgelost moeten zijn.

Mememe, ow die wft examens zijn zo lastig := In september mn wft zorg en in november wft basis behaald. Over een tijdje moet daar nog schadr bij ook

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 23:03

Dat is op zich nog geen slecht idee Black_kelpie maar ik zie mij die reserve ruit zo al stuk maken. :+ (Daarnaast denk ik dat het ongelooflijk duur moet zijn, ze zijn bijna 125cm lang en +-50cm hoog. Het is 'gelukkig' best dik glas.)
Plexiglas zoals Lestrange zegt lijkt me iets rendabeler.

Bijzonder schilderij overigens. Is het geschilderd op reflecterend materiaal of wat is het precies?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 23:06

DezeNaam schreef:
Dat is op zich nog geen slecht idee Black_kelpie maar ik zie mij die reserve ruit zo al stuk maken. :+ (Daarnaast denk ik dat het ongelooflijk duur moet zijn, ze zijn bijna 125cm lang en +-50cm hoog. Het is 'gelukkig' best dik glas.)

Bijzonder schilderij overigens. Is het geschilderd op reflecterend materiaal of wat is het precies?

Thanks! Nee het is op de foto gewoon nog nat, maar ik doe er als het droog is vernis op zodat het blijft reflecteren. Althans, als ik er niet met mijn hand doorheen veeg |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 23:16

MarlindeRooz schreef:

Aah herkenbaar, had ik ook.. Inge ipenburg :r vreselijke stem en rollende R.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 23:20

Dat dat bedrag vanmorgen nogsteeds niet op m'n rekening stond (inmiddels wel) en dat het rijden alles behalve elegant en makkelijk ging.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 23:24

Lestrange01 schreef:
Dat heb ik ook gedaan een keer :'), nu heb ik een stuk plexiglas ervoor.

Ik erger me eraan dat ik een super mooi schilderij gemaakt heb (mijn favo tot nu toe.
[ [url=m/RrNKbw.jpg]Afbeelding[/url] ]) maar ik ging er net per ongeluk helemaal met mijn hand doorheen terwijl hij nog nat was... dus nu is hij verpest......

Ik zie eerlijk gezegd het verpeste er niet aan en ik vind hem echt prachtig!

-

Blij dat ik heb leren omgaan met m’n hele lichte slis als ik dit allemaal zo lees :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 23:28

Zie dat hij er ook op staat voorgelezen in het Vlaams. Geen idee wat erger is. _O-

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 23:31

DezeNaam schreef:

Nadeel van plexi is weer dat het makkelijk krast en dof wordt. Ik weet niet welk beest erin gehouden wordt, voor een slang gaat het maar als het een hagedis is of iets anders met nagels dan wordt het snel lelijk.

Duur valt wel mee denk ik, een rechthoek uitsnijden is niet bijzonder veel werk en glas is niet heel duur.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 23:36

Alles is hier fckingggg overstroomt. Limburg zinkt ofzo, onze wei is een meer, onze straat een rivier _O- Wat is dit ook eens even man, in het dorp langs ons drijven er gewoon bomen door de straat.. BOMEN? :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 23:47

xPabloBokt schreef:
Dat ik de fout heb gemaakt om aan mijn broer te vragen of hij de wasmachine aan wilde zetten nadat hij zijn eigen kleding erbij had gedaan en toen naar mijn paard ben gegaan. Dus ik nu nog met een vieze BH zit. Verdomme ik kan ook alles zelf doen in dit rothuis

Daarom doe ik de was thuis :') Mijn moeder wou toch dat iedereen een taak kreeg. De was bleef zo vaak liggen of als het klaar was op een enorme bult. Nu ik het bij hou valt het reuze mee.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 01:57

Een irritant tikkend geluid buiten. Het doet mij denken aan dat tikkend geluid van een stroomdraad. Het regent ook niet, dit hoorde ik eerst alleen als het regende (drupte dan van de dakgoot naar beneden). Denk wel dat ik mij voor dit geluid kan af sluiten maar ik wil weten wat het is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 04:02

Zebrastreep: Dat dacht ik zonet ook, dat er buiten wat tikte. Toen ik naar het toilet ging kwam ik er achter dat het in huis aan het regenen is :') Is dus ook direct mijn ergernis. Het drupt binnen langs het zoldergat en niet weinig.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 07:09

Regen, en voel me niet echt fit na de eerste vaccinatie van gisteren. Plus een mega stijve en pijnlijke arm. Ben nou niet echt een mieperig type, maar ik denk dat ik vandaag het schilderen van de muur even achterwege laat. :+

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 08:17

@Marley93: Mij werd er gezegd 2 paracetamol te nemen mocht t zeer gaan doen. 1e dag geen last, maar de volgende avond deed t enorm zeer en dus 2 paracetamol ingenomen. Niks meer van gevoeld daarna.

Mijn ergernis is dat er 1 of andere -:(- mafklapper -:(- het een slim idee vond om om half 5 de bak binnen te halen. Kan niet andere dan dat er een hele hoop mensen wakker zijn geworden.
#Waarom denken mensen niet na?
#Ergernis mensen......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 08:19

Dat ze zeggen: Als je afvalt moet je niet kijken naar de kilo’s maar naar de centimeters. Die zeggen meer dan kilo’s!
Dus, als ik de centimeters moet geloven is er nog geen gram vanaf. Gelukkig zegt de weegschaal wat anders, maar het is wel een domper. Had toch gehoopt dat ik bij mijn eerste doel een maatje kleiner ging hebben maar zoals het er nu uit ziet kan ik daar naar fluiten :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 08:28

Rambogirl schreef:
@Marley93: Mij werd er gezegd 2 paracetamol te nemen mocht t zeer gaan doen. 1e dag geen last, maar de volgende avond deed t enorm zeer en dus 2 paracetamol ingenomen. Niks meer van gevoeld daarna.

Mijn ergernis is dat er 1 of andere -:(- mafklapper -:(- het een slim idee vond om om half 5 de bak binnen te halen. Kan niet andere dan dat er een hele hoop mensen wakker zijn geworden.
#Waarom denken mensen niet na?
#Ergernis mensen......

Hier in de straat iemand die zijn bakken altijd om 3 uur 's nachts buiten zet... Elke keer weer. Dus ik snap je helemaal