Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Solleke_Noah schreef:verootjoo schreef:Jeetje wat ergzo erg is het hier gelukkig niet. Met kleine kinderen is het wel een uitdaging om het netjes te houden, dan is het ‘s avonds alleen netjes en op de dag ligt er veel speelgoed.
Ik begrijp overigens niet dat mensen die veel werken en veel weg zijn hier juist zeggen dat het een rommeltje is omdat ze geen tijd hebben. Als je nooit thuis bent kan het toch ook niet rommelig wordenToen wij nog veel werkten was het altijd spic en span, vooral omdat we geen tijd hadden rommel te maken.
Nu is het wat rommeliger omdat er altijd wel iemand thuis is.
Gaat zonder problemen hoor![]()
Ook als je veel werkt, crossen er huisdieren rond (in ons geval, véél), wissel je van kleren, eet je elke dag,...

Femke_Tweety schreef:Dit was ook niet bepaald bedoeld als topic om mensen neer te kunnen halen, en ik verzoek de zéér nette mensen die ook nog oordelen om richting een ander topic te gaan![]()
Dit topic is bedoeld voor de mensen die níet supernetjes en opgeruimd zijn.
In huis dan.
Karakter kan namelijk prima opgeruimd zijn

maar sinds een tijdje heb ik ons leven gebeterd. Ik houd het nu goed opgeruimd, stuur mijn man aan voor klusjes en de huishoudster doet de rest. We hebben nu zowaar een soort van opgeruimd en schoon huis, op speelgoed na dan, maar dat stoort me niet.
Soms gaat er zelfs een kat bovenop liggen. 
Fitzroy schreef:Selina schreef:Hier ga ik na het paardrijden direct douchen en dan kleed ik me om in de badkamer. En over die kleding stap ik dan gerust nog een dag heenM’n man heeft me al opgegeven.
Herkenbaar. Of dingen op de trap leggen om mee naar boven te nemen en dan na een week denken: O, het ligt er nog
. Pallatin schreef:Prrrr schreef:Dingen op de trap om mee te nemen gaan hier ook echt mee. Dat dan weer wel.
Om dan boven aan de trap op de overloop te belanden? Of in de rommelkamer? Zoals bij ons? Ik heb wel altijd een nette trap....