Mkango schreef:Rocamor schreef:Dat zie je verkeerd: nu is het broeken dragen, voor je het weet zit ze op haar tiende onder de tatoeages en aan de drugs.Oma haar opvoeding was kennelijk niet zo goed, anders had dochterlief het nu wel beter gedaan![]()
![]()
Tenzij je kinderen met de schaar de bank te lijf gaan of het laminaat of of of, is het toch niet zo lastig te accepteren hoe ze zijn? Of is oma van een bepaalde kerk waar de vrouwen nog in rokken moeten lopen?
Nou hou, en wat is daar mis mee?

Als medicatie mee telt voldoe ik aan het gehele plaatje. Wil je nu zeggen dat er iets mis is met mij?

Even serieus, jij bent niet onredelijk TS. Je moeder wel. Erg moeilijk zo'n situatie want loyaliteit van kind naar moeder is onvoorwaardelijk. Er tegen in gaan blijft dus als kind moeilijk, hoe oud je ook wordt.
Is het een optie om te reageren met dat je het fijn zou vinden als ze jou en je dochter zou kunnen accepteren zoals jullie zijn. Hoe reageert ze als je haar zegt dat haar houding jou kwetst?

Daar hecht ik waarde aan - jouw moeder hecht waarde aan meisjemeisjeskledij. Als zij daar haar geld wilt blijven inpompen, moet ze dat zelf weten.
, misschien dezelfde pit als haar oma