Ik had niet 30 lessen maar 33 uur rijles. En leste geregeld 2 of 3 uur achter elkaar. Ik had binnen 3 maanden mijn rijbewijs (helaas met 1x uitstel van examen ivm sneeuw). BE heb ik 3 lessen gehad. Van ieders een uurtje en toen afgereden.
Lous
Geplaatst: 07-03-21 20:56
86 rijlessen, 114 uur in de auto. Maar wel in 1 keer geslaagd. Vond het moeilijk. Geslaagd op mijn 28-ste. Heb het zelf helemaal moeten bekostigen. Dus eerst mijn studie afmaken/betalen en toen had ik het geld over voor mijn rijbewijs. Dat is nu 9 jaar geleden.
DemiSisa
Geplaatst: 07-03-21 20:56
Hier in 30 lessen in 1x geslaagd, mijn rijschool had alleen voor de eerste 10 lessen een pakket en er werd dus echt gekeken naar waar jij aan toe was. Wel een ZZP'er en voor zover ik weet de goedkoopste in onze omgeving, maar wel een mooi slagingspercentage. Daarnaast gaf hij heel duidelijke uitleg, was heel rustig en nam echt de tijd voor je. Theorie en TTT heb ik ook beide in 1x gehad. TTT heb ik bewust voor gekozen omdat ik een enorme stresskip ben, had ook een faalangst examen.
Hou er wel rekening mee dat het ook wat maakt of je in echt een grote drukke stad moet rijden of dat je zoals ik in drenthe woont en dus geen echte verkeersdrukte kent. Dat zal in aantal lessen ook wat maken.