Gekste waar je om moest huilen tijdens ongesteld zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 12:32

Overigens is dit topic openen op bokt voor mij wel het toppunt van je vervelen. Hoe kom je er op om hier tijd aan te besteden _O-

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 12:35

omdat ik moet huilen en eigenlijk niet weet waarom ik moet huilen :')

Omdat de kat aandacht wil en ik even met rust gelaten wil worden -O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 12:39

Nikass schreef:
Overigens is dit topic openen op bokt voor mij wel het toppunt van je vervelen. Hoe kom je er op om hier tijd aan te besteden _O-

Dat kun je eigenlijk wel over 80% van de bokt topic zeggen

Of uberhaupt van social media en dergelijke

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 12:47

Dilan93 schreef:
Nikass schreef:

Dat kun je eigenlijk wel over 80% van de bokt topic zeggen

Of uberhaupt van social media en dergelijke

Dat is zo :)

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 12:49

Benthhh schreef:
silvericathy schreef:
Weet je wat ik trouwens wel grappig vind.

Dat drie weken in het echt soms zo langzaam lijken te gaan......tijd gaat niet voorbij als er in de toekomst iets leuks gepland staat.

En dan kijk ik naar mijn pilstrip en denk.... Jesus... is het alweer bijna zover, de tijd vliegt.

:+ _O-

JA! Heeeel erg!
Of dat je denkt van; huh, zijn ze nu alweer op? Is die tijd zo snel gegaan?

JA maar echt! Ik keek gisteravond naar mijn pilstrip, nog een paar dagen. Terwijl ik voor mijn gevoel vorige week nog ongesteld was :')

Maanlicht

Re: Gekste waar je om moest huilen tijdens ongesteld zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 12:55

Om alles zo’n beetje :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-21 13:37

Nikass schreef:

Mwah ik verveel me niet hoor hahaha, genoeg werk en huishouden en naar m'n paard gaan en de dag is alweer om.
Ik vond het grappig omdat ik op Facebook zoiets voorbij zag komen van the best social media. En omdat je het ook wel eens hoort over vrouwen die zwanger zijn moeten huilen om de gekste dingen zou dat natuurlijk ook zo kunnen zijn als je ongesteld bent of moet worden. En af en toe moet je ook gewoon lachen om gekke dingen zeker in deze rot tijd.

Ik ben dan wel een heel stuk gevoeliger voor zielige dingen en jank dan sneller ergens om maar om iets geks kan ik me zo niet herinneren.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 13:39

Dilan93 schreef:
Het gebeurt bij mij ook niet out of the blue hoor. En als ik echt moeite doe, zou ik het denk ik wel in kunnen houden.

Ik niet altijd. Heb echt wel eens in tranen in de spreekkamer op het werk gezeten.

Meestal omdat op zo'n dag ik ook net wat scherper uit de hoek kom dan normaal, waardoor een al smeulend dingetje met een collega ineens ontvlamt, wat ik normaal gesproken tactisch zou sussen. Dan moet dat natuurlijk uitgepraat en zitten de tranen van opgebouwde frustratie en woede onder je oogranden.

Maar, then again, mijn mannelijke manager heeft ook wel eens een woedeaanval op het werk gehad, iedereen die niet weg dook op zijn flikker gegeven of in het algemeen staan schreeuwen 'dat niemand hier ook doet wat hij moet doen', en daarvan zegt ook niemand tjemig je bent zeker ongesteld, haal maar 1000 euro eraf deze maand.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 13:54

Ik heb nooit huilbuien, maar ben wel mega geïrriteerd net voor- en op de eerste dagen van mijn menstruatie. }:)

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 14:04

Ik lig helemaal dubbel om sommige posts hahaha.

(En laten we de azijnpissers nog maar gewoon negeren)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 14:05

De deurknop die eraf viel.

Ja, echt waar. Slaat helemaal nergens op! :))

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 14:18

fjordjes schreef:
Nikass schreef:

Mwah ik verveel me niet hoor hahaha, genoeg werk en huishouden en naar m'n paard gaan en de dag is alweer om.
Ik vond het grappig omdat ik op Facebook zoiets voorbij zag komen van the best social media. En omdat je het ook wel eens hoort over vrouwen die zwanger zijn moeten huilen om de gekste dingen zou dat natuurlijk ook zo kunnen zijn als je ongesteld bent of moet worden. En af en toe moet je ook gewoon lachen om gekke dingen zeker in deze rot tijd.

Ik ben dan wel een heel stuk gevoeliger voor zielige dingen en jank dan sneller ergens om maar om iets geks kan ik me zo niet herinneren.

Is okee hoor, geen verantwoording schuldig ;)

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 14:27

Niks :D Ik verander echt 0,0% qua karakter o.i.d. maar ben soms gewoon sporadisch sneller aangeslagen bij filmpjes waar dieren gered of herenigd worden, soms bij het lezen van erge gebeurtenissen. Dat worden dan ook alleen een beetje vochtige ogen en een snik. Maar dat is niet meer of minder in die periode.

Maar ik moet wel lachen om sommige antwoorden _O- Sorry.. :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 14:29

Ik heb soms echt totaal helemaal geen enkele reden. Ben ik lekker een boek aan het lezen, een spelletje aan het spelen, gewoon helemaal normaal standaard. Voel ik mij ineens verdrietig :+ Echt whyyy.

Maargoed, ruim een jaar terug therapie gehad en toen kon ik helemaal niet huilen. Heb echt moeten leren dat ik mág huilen. Dus als ik zo'n 'snif' moment heb ga ik maar gewoon met dekentje, zielige muziek en kussen op de bank liggen. Jank ik 5 minuten en daarna kan ik weer vrolijk door :+ Ik leer ermee te dealen :+

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 14:29

Ik heb wel vaak dat ik het niet in de gaten heb waarom het leven toch zo vreeeeeselijk moeizaam gaat. Als het dan de tijd blijkt te zijn heb ik wel een ‘ah dat verklaard een hoop’ momentje. :=

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 14:31

Giolli schreef:
Ik heb wel vaak dat ik het niet in de gaten heb waarom het leven toch zo vreeeeeselijk moeizaam gaat. Als het dan de tijd blijkt te zijn heb ik wel een ‘ah dat verklaard een hoop’ momentje. :=

Sowieso dit :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 14:38

Kookaburra schreef:
Giolli schreef:

Sowieso dit :')

En gewoon iedere maand weer verbaasd zijn dat dit gebeurd :')

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 14:39

Even heerlijk zitten lachen om jullie opmerkingen. Ben al een paar jaar niet meer ongesteld geweest ( zo blij), maar ja, toen kwam de overgang he. Dat is net zo beroerd.
Het komt bij mij niet regelmatig, maar gewoon, zo nu en dan.
Smorgens vroeg bij een zielig verhaal in de krant; tranen.
Bij een zielig verhaal op tv/radio: tranen.
Als ik me ergens aan stoot/pijn doe: tranen.
Als dingen niet gaan zoals ik wil: tranen.
Als ik vind dat ik oneerlijk behandeld ben: tranen
Maar ook als ik heel blij ben met iets.
En zo zijn er nog veel meer dingen.
Gelukkig zijn het geen hysterische huilbuien, maar gewoon een paar tranen over mijn wangen/in mijn ogen. Even snotteren en klaar.
Ook erg lastig dit. Ik dacht dit houdt wel een keer op, maar nee. het is ook met vlagen.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 14:46

Giolli schreef:

Nou idd :+

Dan ben ik ook een paar dagen echt enorm moe. Dan weet ik inmiddels wel dat het feest weer op komst is

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 14:52

Heerlijk topic, ik lag ook dubbel om sommige posts :)) Sommige dingen zijn zo herkenbaar!

Ik kan niet snel ergens om janken, maar het lijkt me heerlijk om het even allemaal eruit te kunnen gooien!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 15:29

Ik moet er juist altijd vreselijk om lachen als ik klaar ben met mijn gevallen cracker.
Heerlijk, lucht op, en dan denk ik: heeee je bent een mens! Met af en toe emoties om een gevallen cracker. :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 15:29

Lestrange01 schreef:

Hahaha jaaa!

'Goh, wat is er nou. Gaat het wel helemaal goed met mij? Waarom ben ik zo moe? Ohh een puppy hoe schattig!! *traan, meisje met ludevedu op tv *meehuilen'

Ik heb geen last van mijn hormonen hoor :+

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 15:32

Lestrange01 schreef:

En dit hahaha

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 15:42

Dat ik zo blij was dat m’n moeder m’n bed voor eenmalig wilde opmaken :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 16:17

De laatste keer is een hele tijd geleden. 1 januari en ik had net mijn 1e menstruatie na het ont-pillen en mijn favo spareribs bezorger was dicht -O-

Wat vast ook niet mee hielp is dat ik pas om een uur of 5.00/6.00 thuiskwam van een oud en nieuw feestje en al om 13.00 bij schoonfamilie zat. Waar we even langs zouden en daarna naar mijn ouders maar ik kreeg mijn ex niet mee waardoor we pas om 18.00 bij mijn ouders kwamen aankakken. En toen bleek dat er geen spareribs in het verschiet waren *D