Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Benthhh schreef:silvericathy schreef:Weet je wat ik trouwens wel grappig vind.
Dat drie weken in het echt soms zo langzaam lijken te gaan......tijd gaat niet voorbij als er in de toekomst iets leuks gepland staat.
En dan kijk ik naar mijn pilstrip en denk.... Jesus... is het alweer bijna zover, de tijd vliegt.
![]()
JA! Heeeel erg!
Of dat je denkt van; huh, zijn ze nu alweer op? Is die tijd zo snel gegaan?
Nikass schreef:Overigens is dit topic openen op bokt voor mij wel het toppunt van je vervelen. Hoe kom je er op om hier tijd aan te besteden
Dilan93 schreef:Het gebeurt bij mij ook niet out of the blue hoor. En als ik echt moeite doe, zou ik het denk ik wel in kunnen houden.
fjordjes schreef:Nikass schreef:Overigens is dit topic openen op bokt voor mij wel het toppunt van je vervelen. Hoe kom je er op om hier tijd aan te besteden
Mwah ik verveel me niet hoor hahaha, genoeg werk en huishouden en naar m'n paard gaan en de dag is alweer om.
Ik vond het grappig omdat ik op Facebook zoiets voorbij zag komen van the best social media. En omdat je het ook wel eens hoort over vrouwen die zwanger zijn moeten huilen om de gekste dingen zou dat natuurlijk ook zo kunnen zijn als je ongesteld bent of moet worden. En af en toe moet je ook gewoon lachen om gekke dingen zeker in deze rot tijd.
Ik ben dan wel een heel stuk gevoeliger voor zielige dingen en jank dan sneller ergens om maar om iets geks kan ik me zo niet herinneren.
Giolli schreef:Ik heb wel vaak dat ik het niet in de gaten heb waarom het leven toch zo vreeeeeselijk moeizaam gaat. Als het dan de tijd blijkt te zijn heb ik wel een ‘ah dat verklaard een hoop’ momentje.