Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KahluaB schreef:Als jij denkt dat ik bekrompen ben,dan ben je zelf net zo bekrompen..
Ik bekijk het vanuit het welzijn van het kind ,zo simpel is het.
KahluaB schreef:Een kind moet ,vind ik, zorgeloos door het leven kunnen gaan en niet, " buiten de boot" vallen ,bij andere kinderen omdat het er "anders" uit ziet.
Su_Cr_Cheese schreef:KahluaB schreef:Euhhhh,ik zou het afknippen.
Wordt hij er niet mee geplaagd?
Zover ik weet niet , volwassenen noemen hem wel vaak meisje maar dat kan ons niet boeien, vaak is het wel hilarisch als ik dan zeg ga je mee kerel of zoietsmoet je die gezichten zien
Mijn zoon word opgevoed buiten die kadertjes zeg maar
Alles mag en niks is verkeerd of je nu een jongen of meisje bent of alles daar tussen/buiten
Hij kan dat zelf ook gelukkig goed plaatsen
Kinderen zijn sowieso hard dus kun je maar beter lekker zijn wie je wilt zijn
KahluaB schreef:Zo denk ik er nu eenmaal over,en ik ben echt niet iemand die doet wat de meute vindt dat hoort.
Een kind moet ,vind ik, zorgeloos door het leven kunnen gaan en niet, " buiten de boot" vallen ,bij andere kinderen omdat het er "anders" uit ziet.
prugelpiet schreef:Oh, prachtige bos haar! Ik zou ook richting het viking-stijl idee kijken, in een simpele staart is vaak zo... Simpel![]()
Ik ben geen kapper, maar het lijkt me heerlijk om iemands haar te hebben om lekker te vlechtenin kan best vlechten, maar niet bij mezelf helaas
KahluaB schreef:Su_Cr_Cheese schreef:
Zover ik weet niet , volwassenen noemen hem wel vaak meisje maar dat kan ons niet boeien, vaak is het wel hilarisch als ik dan zeg ga je mee kerel of zoietsmoet je die gezichten zien
Mijn zoon word opgevoed buiten die kadertjes zeg maar
Alles mag en niks is verkeerd of je nu een jongen of meisje bent of alles daar tussen/buiten
Hij kan dat zelf ook gelukkig goed plaatsen
Kinderen zijn hard dus kun je maar beter lekker zijn wie je wilt zijn
![]()
Ik mag toch hopen dat hem wel grenzen gesteld en manieren geleerd worden,en dat in het leven straks alles niet vanzelf gaat..(dus nu ook even kleine taken uitvoeren bv..)
Sizzle schreef:Dieselpaard, mijn dochter heeft ook dun en stijl haar.
We wassen nog steeds met de Weleda Baby Calendula shampoo. Daarmee heeft ze een mooie glans en dan lijkt het nog best wat
Het prikt uiteraard ook niet, wel duur.
Anastasia24 schreef:Wat wilt hij zelf? Ik zou versteld staan als hij met zulk haar blij is (wat hij zou moeten zijn, maar hé). Mocht hij het niet willen zou ik naar hem luisteren, kinderen lijken heel sterk maar geloof me dat ze flink geraakt worden door opmerkingen.
Anastasia24 schreef:Wat wilt hij zelf? Ik zou versteld staan als hij met zulk haar blij is (wat hij zou moeten zijn, maar hé). Mocht hij het niet willen zou ik naar hem luisteren, kinderen lijken heel sterk maar geloof me dat ze flink geraakt worden door opmerkingen.
Su_Cr_Cheese schreef:Hij wil zelf absoluut niks eraf , ben blij dat we hem nu zover hebben dat de puntjes eraf mogen om het even wat gezonder te krijgen