Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Ik snap het niet. Nu is het misschien nog even leuk omdat men al lang niet is weg geweest. Maar ik begreep dat er al diverse mensen waren met wel kaarten maar konden al geen testafspraak meer maken. Schiet dan ook niet erg op. Komt bij dat dagjes uit zo wel erg in de papieren gaan lopen. Ritje naar de teststraat komt erbij en straks ook de kosten voor het testen. En stel je test positief maar hebt al kaarten. Heb je dan pech en ben je je geld kwijt? Of mag je op een ander moment alsnog een keer gaan? Geld terug?
leintje_ schreef:Ik ga woensdag naar Ouwehands. Eerst vooraf langs de teststraat, maar daar rijd ik in principe toch langs dus voor mij is het een kleine moeite om daarheen te gaan. Heb er heel erg veel zin in. Het voelt een beetje gek om iets te hebben gepland, maar ook wel fijn om er weer een keertje tussenuit te kunnen.SusanH schreef:Ik snap het niet. Nu is het misschien nog even leuk omdat men al lang niet is weg geweest. Maar ik begreep dat er al diverse mensen waren met wel kaarten maar konden al geen testafspraak meer maken. Schiet dan ook niet erg op. Komt bij dat dagjes uit zo wel erg in de papieren gaan lopen. Ritje naar de teststraat komt erbij en straks ook de kosten voor het testen. En stel je test positief maar hebt al kaarten. Heb je dan pech en ben je je geld kwijt? Of mag je op een ander moment alsnog een keer gaan? Geld terug?
Bij Ouwehands is het zo dat als je positief test je je geld terugkrijgt.
sureido schreef:Dat geschreeuw tussen de horeca, burgemeesters en ziekenhuizen werkt ook echt niet. Vooral nu de ziekenhuizen onderling ook nog beginnen te bekvechten over terrassen wel of niet open.
karuna schreef:leintje_ schreef:Ik ga woensdag naar Ouwehands. Eerst vooraf langs de teststraat, maar daar rijd ik in principe toch langs dus voor mij is het een kleine moeite om daarheen te gaan. Heb er heel erg veel zin in. Het voelt een beetje gek om iets te hebben gepland, maar ook wel fijn om er weer een keertje tussenuit te kunnen.
Ah ben je niet bang dat je daar dan voor de deur staat en je een positieve test krijgt?
Wij testen bewust de middag ervoor zodat we rustig de uitslag kunnen afwachten omdat die een tot twee uur op zich kan laten wachten. En met een maximale 1 uur tot 5 kwartier aanrijdtijd is en 45 minuten vanaf de teststraat gaan wij voor het gemak een middag ervoor.
Maar de vooraf testen bij deze dingen levert wel info op. Bij zo ongeveer ieder evenement is er wel minstens iemand positief zonder daar vooraf van bewust te zijn. Deze vis je er zo wel uit. Als die positiee in het vliegtuig was gestapt en daar vakantie had gevierd brrr