Selina schreef:De rode is Turtle toch.
Ik kan er al niet tegen als ik 5 min moet rijden naar de DA. Snap je helemaal![]()
Mooi geworden alles!
De rode is tuttie ja! Goed onthouden!

tyleysmiley schreef:Wauw wat prachtig zeg die slaapkamer,wat zul je daar heerlijk tot rust kunnen komen.
Hoe hebben de poezels het vannacht gedaan?
Vannacht ging het best goed! Er kregen er alleen 2 ruzie vannacht rond een uur of 5 dus die heb ik even uit elkaar moeten halen, maar verder doen ze het heel goed!
Vandaag hebben we de vloer boven afgemaakt (moest nog een klein stukje laminaat op de overloop) en we hebben het laminaat in de gang beneden gelegd, dat is ook gelijk een wereld van verschil. Maar tijdens dat zagen en doen (wat we in het halletje achter hebben gedaan ivm geluid en stof) waar ze normaal zouden vluchten bleven ze nu eigenlijk heel relaxt liggen.
De kitter was ook nog even langs geweest voor een laatste naadje boven langs de wastafel dus de lades konden daar eindelijk in. Echt heel netjes geworden zo exact tussen de tegels in. Spiegel was nog een gedoe, blijkt dat als je een spiegel koopt van 80 cm deze zomaar 82 cm kan zijn. Echt heel onhandig, maar gelukkig lukte het om de zijkant ervanaf te slopen waardoor hij nu precies past.

De kledingkast vast voor een deel ingericht:

De vloer beneden:

En de logeerkamer waar het bed staat nu:

En lindi (de poes die het iets rustiger aandeed) heeft ook een heel fijn plekje gevonden beneden:

We moeten alleen nog gordijnen zien te vinden voor de slaapkamer, vandaag naar een winkel geweest en met n paar stalen terug gekomen maar is het allemaal net niét. Hier iemand nog tips voor verduisterende (of bijna verduisterende) gordijnen in n kleur die lijkt op onze muurkleur in de slaapkamer?
Had toch wel verwacht te slagen bij een gordijnenwinkel, maar helaas.. Er zit er wel nog eentje op het eiland dus wellicht heeft die wel iets in de juiste kleur..