Roosch schreef:[ [url=m/hGyGVq.jpg]Afbeelding[/url] ]![]()
![]()
Waar?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Earth schreef:Ze zijn wel volop aan het schaatsen op de Loosdrechtse plassen!!!
Wij gaan vanavond of morgen eerst een ijsbaan proberen. Ik heb gisteren wel even op natuurijs gestaan, maar het wel ontzettend ribbelig en ik vertrouwde toch de ijsdikte niet helemaal. Daarnaast vallen de lage temperaturen wat tegen.
Emoe schreef:Earth schreef:Ze zijn wel volop aan het schaatsen op de Loosdrechtse plassen!!!
Wij gaan vanavond of morgen eerst een ijsbaan proberen. Ik heb gisteren wel even op natuurijs gestaan, maar het wel ontzettend ribbelig en ik vertrouwde toch de ijsdikte niet helemaal. Daarnaast vallen de lage temperaturen wat tegen.
Is het op een ijsbaan minder koud dan?
Maar ik g a er alleen op als er ook anderen zijn
Sakura789 schreef:Wij gaan het weekend naar Friesland.
Ik ken er een aantal die in 2012 de tocht geschaatst hebben. Als het niet zo'n hype was geworden als in de afgelopen 35 jaar, dan was het mogelijk geweest. Het moet alleen veilig blijven voor duizenden schaatsers en voor nog veeeeel meer toeschouwers.
Met een paar mensen kun je prima de ronde maken, wij hebben toen het stuk van Dokkum naar leeuwarden gedaan. IJs was goed en het weer was mooi. Alleen hebben we heel veel meer nodig dan de matige vorst die nu in Friesland is. Samen met het sneeuw, zorgt het voor zwak en moeilijk ijs.
viel me niks tegen. Zowel de klunzigheid/ het gestuntel als de schaatsen. Joltsje schreef:@sakura, ik zou niet speciaal voor het schaatsen naar friesland gaan. ik zit te kijken waar we heen kunnen meer zuidelijker. er ligt hier overal sneeuw in het ijs, schaatst voor geen meter.
Joltsje schreef:@sakura, ik zou niet speciaal voor het schaatsen naar friesland gaan. ik zit te kijken waar we heen kunnen meer zuidelijker. er ligt hier overal sneeuw in het ijs, schaatst voor geen meter.