Heb ook mijn halve garderobe vernieuwd sinds de coronatijd, maar vergeet elke keer weer dat ik de dag doorkom in een trainingsbroek en topje.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Roosch schreef:Ik sta er heel dubbel in. Aan de ene kant shop ik het hele internet leeg aan aanbiedingen (vorige week nog iets met 90% korting) en aan de andere kant baal ik dat ik niet even naar de Action kan voor een gasaansteker.
Heb ook mijn halve garderobe vernieuwd sinds de coronatijd, maar vergeet elke keer weer dat ik de dag doorkom in een trainingsbroek en topje.

Mizora schreef:Zolang ik maar hard genoeg blijf afvallen, heb ik voor het komende jaar nog genoeg oude broeken die ik nog niet heb weggedaan omdat ik er ooit nog wel in zou gaan passen.
Niets meer aan oude kleding Tallie dat jou zo zou kunnen redden?

marleen_88 schreef:Ik heb katoenen strings nodig mt M. Had altijd 3pack van de hema. Lijken overal uitverkocht. Behalve bij Bonprix, maar ik wil geen verzendkosten betalen. Dat weiger ik gewoon. Ik had voor 50eu in mijn mandje en nog moet ik verzendkosten betalen. Ik weiger overigens ook om 6 euro of meer per stuk te betalen voor dat kleine lappie stof.
Jep, first world problem.
of een keertje binnenste buiten dragen Sansevieria schreef:In grote lijnen eens.
Maar verf van de action vind ik persoonlijk geen aanrader, ooit een keer gekocht, maar nooit meer.
Kun je telefonisch geen verftesters bestellen bij de bouwmarkt?
Je ziet mensen ook wel creatief worden met ruilen, 2e hands kopen, kringloop.
fokfanaat schreef:beter nog had hij via facebook of markplaats oid, 2e handse dure schoenen voor 40,- gekocht en er nog 3 jaar mee kunnen doen.
Ineke2 schreef:fokfanaat schreef:beter nog had hij via facebook of markplaats oid, 2e handse dure schoenen voor 40,- gekocht en er nog 3 jaar mee kunnen doen.
Schoenen moet je echt niet gedragen 2de hands kopen. In elk geval ik kan dat niet, want schoenen gaan naar iemands voeten staan en zijn afgesleten door diens manier van lopen etc