Dus nee ik vindt niet eng
Hopelijk vind je het snel minder eng
Edit ow lees je vind t meer raar ok ja kan went vanzelf en als je er aan gewend ben is het alweer opgeheven haha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En op straat in het dorp vind ik het helemaal chill zo. Niet te druk, lekker rustig.
Dilan93 schreef:Enige wat ik van de avondklok gemerkt heb is dat er mensen in mijn FB lijst klagen, of met een groep vrienden thuis afspreken en een foto op FB plaatsen waarin ze hun middelvinger opsteken.
Blijkt maar weer hoe volwassen sommige mensen zijn
Dilan93 schreef:Enige wat ik van de avondklok gemerkt heb is dat er mensen in mijn FB lijst klagen, of met een groep vrienden thuis afspreken en een foto op FB plaatsen waarin ze hun middelvinger opsteken.
). Sanet schreef:Dilan93 schreef:Enige wat ik van de avondklok gemerkt heb is dat er mensen in mijn FB lijst klagen, of met een groep vrienden thuis afspreken en een foto op FB plaatsen waarin ze hun middelvinger opsteken.
Ik begin zelf een beetje zat te worden van dat soort mensen en vind het ook nog eens heerlijk rustig om dat soort mensen te ontvrienden of in ieder geval niet meer te volgen (als ik de goede hoop heb dat ze na Corona wel weer normaal kunnen doen).
pien_2010 schreef:Mindim schreef:Het enige wat ik hoor is een uil, net zoveel als anders.gaaf, vind ik zo mooi.
moyra schreef:Verder lijkt het mij wel interessant om te weten of mensen uit de randstad nu ook minder gestrest zullen raken/zijn?

Karin schreef:moyra schreef:Verder lijkt het mij wel interessant om te weten of mensen uit de randstad nu ook minder gestrest zullen raken/zijn?
Ik schijn officieel in de Randstad te wonen, maar ik woon in een enorm rustige wijk waar ik aan het eind van de straat zo de hei op loop. Geen enkele vorm van stress hier.
De Randstad is vrij groot hè. Niet alles is aan elkaar gegroeid, je hebt er zowel stedelijk gebied als platteland. Oh ja, en op sommige plekken nog bos en hei ook.
Wat ik van de avondklok heb gemerkt is dat normaal gesproken nog weleens buren hoor thuiskomen na 21 uur, ofwel van werk ofwel van andere activiteiten, of dat er iemand door de straat rijdt die hier niet woont. Dat was gisteravond minder, ongeveer zoals midden in de zomervakantie, als de meesten in Verweggistan zitten. Van rustig naar nóg rustiger zeg maar. Dus nee, geen stress en ook al niet voordat er sprake was van een avondklok.
Shenavallie schreef:pien_2010 schreef:Platteland Limousin Frankrijk.Ons huis staat te koop
dus wat let je....
Blijf je wel in Frankrijk wonen?
Sanet schreef:Ik begin zelf een beetje zat te worden van dat soort mensen en vind het ook nog eens heerlijk rustig om dat soort mensen te ontvrienden of in ieder geval niet meer te volgen (als ik de goede hoop heb dat ze na Corona wel weer normaal kunnen doen).
Dorine92 schreef:Sanet schreef:Ik begin zelf een beetje zat te worden van dat soort mensen en vind het ook nog eens heerlijk rustig om dat soort mensen te ontvrienden of in ieder geval niet meer te volgen (als ik de goede hoop heb dat ze na Corona wel weer normaal kunnen doen).
Dat is denk ik het grote verschil. Jij denkt dat er een “na corona” bestaat. Dat dit allemaal wel weer overgaat. Dan snap ik dat je je best “even” aan een aantal regels wilt houden, waarvan sommige nuttig en andere compleet nutteloos
Hier en daar een auto, en iemand met een hond. Maar verder was het heel stil (al voelde het wel een beetje apart
)
Er werd dus goed gecontroleerd, dat vind ik wel netjes
Barbet schreef:Er zijn nu wel rellen/demonstraties in Amsterdam, gaat er best heftig aan toe.
Ik denk dat de avondklok voor bepaalde groepen mensen niet te accepteren is.
En dit is pas de 2e dag, je weet ook niet of mensen zich er bij neer gaan leggen of dat de komende dagen de demonstraties of rellen harder worden, ook na 21.00
Danielleeee_ schreef:Ik vond het gister ook heel stil buiten. Ik stond even op het balkon te kijken, en waar normaal altijd veel auto's rijden, mensen lopen of jongeren hangen, was er nu bijna niemandHier en daar een auto, en iemand met een hond. Maar verder was het heel stil (al voelde het wel een beetje apart
)
Iemand die ik ken moest gisteravond werken, hij had nachtdienst. Hij is, voordat hij bij de snelweg was, al twee keer aan de kant gezet ter controleEr werd dus goed gecontroleerd, dat vind ik wel netjes
- bij de HAP moest ik in de auto wachten en toen heb ik digitaal de formulieren ingevuld zodat die iig wel klaar waren voor de terugweg. Maar we hebben beide keren dus geen politie zien rond rijden. Dit was rond half 12 en erna weer om half 2, toen het echt gigantisch hard aan't sneeuwen was, dus kan me voorstellen dat ze rond die tijden ook wat minder actief aan't rijden zijn en zeker met zo'n sneeuwval waarbij je slecht zicht hebt, zoals we op de terugweg hadden. Toen kwamen we dus ook echt 0 auto's tegen en was er niet eens een veeg/strooiwagen op de weg
Het was heel vreemd om zo alleen in zo'n witte wereld rond te rijden met de auto.