1. Vanochtend met hond en pony gewandeld 2. Relaxte avond voor de houtkachel gehad 3. M’n boek waar ik niet zoveel van had verwacht blijkt toch erg leuk te zijn
1. Ik ben vandaag jarig en het was erg gezellig ondanks corona 2. Murphy was blij me te zien vandaag 3. Ik heb m’n ontsnapte konijn eindelijk te pakken gekregen!
Hutcherson
Geplaatst: 17-01-21 23:25
- ondanks met mn handen in brandnetels toch mn doel behaald - heb mn eindpresentatie grofweg in elkaar zitten - even fijn knuffelmomentje gehad met mn jonkie.
De goede keuze gemaakt om mijn paard toch buiten te zetten ondanks de voorspelde regen en stalgenoten die hun paard binnen lieten staan. De regen viel reuze mee en het zonnetje kwam er zelfs bij.
-Fijn paardgereden. Mooie stukjes tijdens de les en een aangename temperatuur. -Leuk appcontact gehad met vrienden en vriendinnen. - Thee gedronken met mijn vaste vriendinnen (op afstand). Doet me echt goed.
1 - Een vak afgerond, en net afgesloten met een mooie presentatie (leerkracht was enthousiast) 2 - Verheug mij op mijn tussendoortje (chocolade en koffie) 3- Ik ga straks sporten (al vind ik het dan niet meer zo positief waarschijnlijk)
- voor het eerst in de sneeuw gespeeld met m’n zoontje, beide zo genoten en mooie foto’s gemaakt - m’n beide kleine nichtjes weer gezien - zoontje lekker gespeeld met z’n andere nichtje, zo leuk!
Britta31
1: schema gemaakt voor deze week met dagindeling om mezelf een beetje te motiveren 2: me redelijk aan het schema gehouden vandaag en daardoor meer gedaan als de afgelopen paar weken 3: huis schoongemaakt
Mando
Geplaatst: 18-01-21 18:53
- Pony geknuffeld die was vrij vandaag
- gezonde appel walnoot cake in de airfryer gemaakt die nog smaakt ook
- de weegschaal die vanochtend weer lager stond dan vorige week...
Saul
Geplaatst: 18-01-21 19:13
Dag 2
Longen waren iets verbeterd tegen over 3 maanden terug.
1. Auto weer door de APK (altijd fijn als die rekening betaald is en de auto weer helemaal top is) 2. Een GO op onderzoeksopzet 3. Laatste opdracht van dit semester ingeleverd 4. Met stage weer iets nieuws gedaan
Leuk ik zal ook eens wat opschrijven van vandaag! 1. een start gemaakt met de voorbereiding van een presentatie 2. aantal to do's gedaan waar ik tegen op keek 3. vanavond een avond vrij