Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Houden jullie wel contact of is het hiermee echt klaar qua bellen etc?
_Ekenna schreef:Cayenne schreef:Houden jullie wel contact of is het hiermee echt klaar qua bellen etc?
Zodra hij heeft gedaan wat hij kon voor het uitschrijven van mijn adres is het voor mij klaar. Hij zal dan ook geen contact meer opnemen verwacht ik. Wel denk ik dat ik ‘m over een paar weken nog wel eens zal proberen te bellen, zodra ik het heb verwerkt. Gewoon om even te kijken hoe het met hem gaat. Want hoewel hij me poedersuiker behandeld heeft geef ik nog steeds om ‘m en heb ik het beste met ‘m voor.
Mayasfrenk schreef:Dat klinkt niet als een relatie. Dat is gewoon een dictatuur waar hij nu naar terug gegaan is... in mijn ogen ook niet bepaald een gezonde situatie/ goed voorbeeld voor het kindje. Maarja daar zal hij vanzelf achter komen. In ieder geval fijn voor jou dat je toch nog antwoorden hebt en het en plekje kunt geven. Probeer hem te vergeten. Want met iemand die je zo " makkelijk" aan de kant gooit voor iets wat volgens hem allang over was... kun je toch nooit meer vertrouwen. Deze ex ( nu verloofde) gaat door het kind ook nooit uit zijn leven verdwijnen. Dus al zou hij over 2 jaar weer voor je deur staan.... dan nog bestaat er dus altijd de kans dat dit weer gebeurd...
_Ekenna schreef:Snap ik volledig rien! Als ik het van jullie kant zou lezen zou ik ook kwaad zijn. Maar ik neem dan ook pas bewust contact op zodra ik er overheen ben en verder ben gegaan. Hoewel ik t z’n ex/verloofde niet gun, gun ik het hem van harte dat hij nu z’n geluk gevonden heeft. Hij is momenteel een emotioneel wrak, en dat wens ik ‘m niet toe.. ook al ben ik dat ook geweest door zijn toedoen.
Ik ben niet iemand die vol haat blijft zitten. Gelukkig kan ik dat vlot van me afschuiven. En ik ben dan, denk ik, gewoon oprecht nieuwsgierig hoe het met ‘m gaat.