Van “I love you so much” naar foetsie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 09:48

Sterkte, ga leuke dingen doen en focus op jezelf!

Nicje87

Re: Van “I love you so much” naar foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 10:00

Goed dat je er achteraan gaat bij de gemeente! Succes ts!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 10:01

Sterkte!
Wat kunnen mensen toch ontzettend gemeen zijn. Hopelijk krijg je je antwoorden, ik weet helaas uit ervaring hoe vragen aan je kunnen knagen. Maar je komt er echt sterker uit!

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-21 17:42

Nogmaals bedankt voor alle lieve reacties. <3

Vanochtend heeft hij mij geheel onverwachts gefacetimed en het uitgelegd. Hij zegt dat hij terug is voor z’n ex, voor z’n gezin. Ik heb er m’n twijfels bij.. maar ik doe het er maar mee. Ik heb me er bij neergelegd en kan het nu echt gaan afsluiten. Na het telefoontje voelde ik me ook direct een stuk beter.

Voor zijn belletje had ik de gemeente al gebeld. Er moet een adres onderzoek komen. Dit kan tot 3 maanden duren..
Ik heb ‘m gevraagd of hij hier aan mee wilt werken. Hij heeft geen digid, dus kan ‘t niet online wijzigen. En dat wilt ie. Morgen belt de gemeente mij terug.
Contact hierover gaat stiekem via email, hij mag namelijk geen contact met mij of zijn vrienden hier in Nederland hebben. Zelfs zijn werkgever hier mag hij niet bellen.. hij heeft ze vandaag wel een korte e-mail gestuurd.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 17:45

Toch "fijn" dat hij iets heeft laten horen. Hopelijk kun je het nu mettertijd idd een plekje geven!

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 17:46

Fijn dat je hem in ieder geval gesproken hebt.

Goed dat je alles gaat regelen met de gemeente.

Succes en sterkte nog,

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 17:47

Fijn dat hij iets heeft laten horen.

Maar hoe onvolwassen van zijn ex/nietmeerex dat hij niet gewoon alles netjes af mag handelen in Nederland.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 17:59

Tjonge...dat je je als man ook zo laat behandelen zeg...

Gelukkig heeft hij nog contact met je opgenomen, dat past toch beter in het plaatje dat je van hem had :(:)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 18:10

Kinderen die als troef worden gebruikt om een “gezin” bij elkaar te houden... maar goed dat je er van af bent want zo een ex vrouw zal altijd drama geven

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 18:23

Jeetje, fijn dat je het nu beetje voor je gevoel hebt af kunnen sluiten.
Niet dat je er wat aan hebt, maar heeft hij wel door hoeveel verdriet hij je gedaan heeft?

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-21 18:59

Hij heeft zeker door hoeveel verdriet hij mij heeft gedaan. Ik heb ‘t hem verteld wat het met me deed toen hij zonder iets te zeggen ineens vertrok en hij zondag ineens verloofd was. Hij werd daar erg emotioneel van. We hebben samen aan de telefoon bijna meer gehuild dan gepraat..

Maar inderdaad fijn dat hij heeft gebeld en z’n gezicht heeft laten zien.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:00

Houden jullie wel contact of is het hiermee echt klaar qua bellen etc?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:06

Wat fijn dat hij toch iets van zich heeft laten horen en dat je het nu voor jezelf kunt afsluiten, hoe rot het ook allemaal is gegaan. Hopelijk verloopt dat adresonderzoek ook vlot.

Maar idd, dat hij zich zo gevangen laat zetten. Nou ja, het is uiteindelijk zijn leven en hij is er zelf bij.

katybug

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:24

Fijn dat hij contact heeft opgenomen met je, dat jullie samen hebben kunnen huilen en praten en dat je het nu af kan sluiten.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-21 19:41

Cayenne schreef:

Zodra hij heeft gedaan wat hij kon voor het uitschrijven van mijn adres is het voor mij klaar. Hij zal dan ook geen contact meer opnemen verwacht ik. Wel denk ik dat ik ‘m over een paar weken nog wel eens zal proberen te bellen, zodra ik het heb verwerkt. Gewoon om even te kijken hoe het met hem gaat. Want hoewel hij me poedersuiker behandeld heeft geef ik nog steeds om ‘m en heb ik het beste met ‘m voor.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:44

Maar als je het beste met hem voorhebt zou ik er zelf niet voor kiezen nog contact op te nemen met hem. Hij heeft zijn keus gemaakt. Beter dat hij zich op zijn gezin focust.

Wel fijn dat je nu iig context hebt. Hopelijk vind je snel rust

Mayasfrenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:45

Dat klinkt niet als een relatie. Dat is gewoon een dictatuur waar hij nu naar terug gegaan is... in mijn ogen ook niet bepaald een gezonde situatie/ goed voorbeeld voor het kindje. Maarja daar zal hij vanzelf achter komen. In ieder geval fijn voor jou dat je toch nog antwoorden hebt en het en plekje kunt geven. Probeer hem te vergeten. Want met iemand die je zo " makkelijk" aan de kant gooit voor iets wat volgens hem allang over was... kun je toch nooit meer vertrouwen. Deze ex ( nu verloofde) gaat door het kind ook nooit uit zijn leven verdwijnen. Dus al zou hij over 2 jaar weer voor je deur staan.... dan nog bestaat er dus altijd de kans dat dit weer gebeurd...

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:49

Ik zou hem ook proberen te vergeten. Na verloop van tijd kun je best een keer kijken hoe het met hem gaat, maar begin er niets meer mee.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:54

_Ekenna schreef:
Cayenne schreef:

Zodra hij heeft gedaan wat hij kon voor het uitschrijven van mijn adres is het voor mij klaar. Hij zal dan ook geen contact meer opnemen verwacht ik. Wel denk ik dat ik ‘m over een paar weken nog wel eens zal proberen te bellen, zodra ik het heb verwerkt. Gewoon om even te kijken hoe het met hem gaat. Want hoewel hij me poedersuiker behandeld heeft geef ik nog steeds om ‘m en heb ik het beste met ‘m voor.

Om te weten hoe het met hem gaat? Nou, prima. Huisje, boompje, beestje, maar dan zonder jou erbij.

Sorry als ik bot ben. Maar dit soort mannetjes maken mij zo woest!

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-21 20:00

Snap ik volledig rien! Als ik het van jullie kant zou lezen zou ik ook kwaad zijn. Maar ik neem dan ook pas bewust contact op zodra ik er overheen ben en verder ben gegaan. Hoewel ik t z’n ex/verloofde niet gun, gun ik het hem van harte dat hij nu z’n geluk gevonden heeft. Hij is momenteel een emotioneel wrak, en dat wens ik ‘m niet toe.. ook al ben ik dat ook geweest door zijn toedoen.

Ik ben niet iemand die vol haat blijft zitten. Gelukkig kan ik dat vlot van me afschuiven. En ik ben dan, denk ik, gewoon oprecht nieuwsgierig hoe het met ‘m gaat.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-21 20:03

Mayasfrenk schreef:
Dat klinkt niet als een relatie. Dat is gewoon een dictatuur waar hij nu naar terug gegaan is... in mijn ogen ook niet bepaald een gezonde situatie/ goed voorbeeld voor het kindje. Maarja daar zal hij vanzelf achter komen. In ieder geval fijn voor jou dat je toch nog antwoorden hebt en het en plekje kunt geven. Probeer hem te vergeten. Want met iemand die je zo " makkelijk" aan de kant gooit voor iets wat volgens hem allang over was... kun je toch nooit meer vertrouwen. Deze ex ( nu verloofde) gaat door het kind ook nooit uit zijn leven verdwijnen. Dus al zou hij over 2 jaar weer voor je deur staan.... dan nog bestaat er dus altijd de kans dat dit weer gebeurd...

Helemaal mee eens! Hopelijk maakt hem dit gelukkig, zo niet.. hopelijk ziet hij dat dan in en kan hij er afstand van nemen.

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 21:30

Iig top dat je contact hebt gehad met de gemeente!
Nu hopen dat hij dat ook zsm doet...

Fijn dat je je zegje hebt kunnen doen en het blijft wel een apart verhaal.
Sterkte met verwerken!

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 23:45

_Ekenna schreef:
Snap ik volledig rien! Als ik het van jullie kant zou lezen zou ik ook kwaad zijn. Maar ik neem dan ook pas bewust contact op zodra ik er overheen ben en verder ben gegaan. Hoewel ik t z’n ex/verloofde niet gun, gun ik het hem van harte dat hij nu z’n geluk gevonden heeft. Hij is momenteel een emotioneel wrak, en dat wens ik ‘m niet toe.. ook al ben ik dat ook geweest door zijn toedoen.

Ik ben niet iemand die vol haat blijft zitten. Gelukkig kan ik dat vlot van me afschuiven. En ik ben dan, denk ik, gewoon oprecht nieuwsgierig hoe het met ‘m gaat.

Het is fijn als je doet wat jou helpt. Ik hoop dat je snel en op een goede manier verder kunt.

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 11:32

Het zou me niet verbazen als hij na X aantal tijd het weer zou willen proberen met je. Ik begrijp wel dat je opgelucht bent na een telefoontje!

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 11:38

Ik zou hem vergeten, punt.

Het is super lief dat jij je zo'n zorgen maakt om zijn welzijn, maar het is wel duidelijk dat hij dus onder invloed van stress hele vreemde keuzes maakt.

Je kunt er rustig van uit gaan dat deze verloving/trouwerij gedoe straks ook spanning brengt en het niet al te lang nodig heeft voordat hij weer even na moet denken en wat is er dan beter dan iemand ver bij je vrouw vandaan te hebben waar je kunt 'bijkomen'.

Je kunt er vanuit gaan dat hij weer een keer voor je deur komt te staan.