Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pikkepor schreef:Wat ik preuts vind?
Toen mijn beste vriendin zei: 'Ik vind het toch altijd een beetje gek als ik weet dat mensen een kinderwens hebben. Dan weet je ook dat ze samen seks hebben.'
Magrathea schreef:Pikkepor schreef:Wat ik preuts vind?
Toen mijn beste vriendin zei: 'Ik vind het toch altijd een beetje gek als ik weet dat mensen een kinderwens hebben. Dan weet je ook dat ze samen seks hebben.'
Ik heb dit ook een beetje hoor"We proberen voor een baby" ok dus je hebt seks. Doelgericht, maar dus gewoon seks. Mag je ook gewoon zeggen.
Er zijn echt tig eufenismes daarvoor. Dát vind ik dan wel weer lichtelijk preuts.
Suzanne F. schreef:shilady schreef:Ik ben preuts als het gaat om het filmen van sex met je partner....![]()
Zou ik zelf niet durven
Nou dat is niet preuts maar gewoon verstandig. Dat moet je nooit doen, kan altijd een keer tegen je worden gebruikt.
Boheme schreef:Ik vond het ook vreemd, daarbij vertelde ze dat haar kinderen nog nooit haar blote buik hadden gezien. Haar kinderen zijn inmiddels het huis uit. Ik viel ook bijna van de bank af..
Mijn zoon haalt ook gewoon maandverband voor mij.. ik wil dat wat al eerder is gezegd een vrouwen lichaam normaal is..
superpony schreef:Tja, bij BB wist je het van tevoren. Ik ben juist verbaasd hoe snel mensen praten en dingen vertellen. Bang zijn om naakt te staan, terwijl er wel muurtjes zijn, maar wel prive dingen zo snel aan vreemden vertellen, waar ook dus camera's bij zijn.
superpony schreef:Tja, bij BB wist je het van tevoren. Ik ben juist verbaasd hoe snel mensen praten en dingen vertellen. Bang zijn om naakt te staan, terwijl er wel muurtjes zijn, maar wel prive dingen zo snel aan vreemden vertellen, waar ook dus camera's bij zijn.
Dit is ook pas het begin. Ik heb meerdere van dat soort programma's zo af en toe eens bekeken en dan zie je dat ze na verloop van tijd toch de camera's vergeten en ook vaak niet zonder intimiteit kunnen. Dat het thuisfront dan meekijkt, is dan niet zo belangrijk meer.
Het verschilt ook wel per regio. Onze zoon voetbalde en douchen na trainen en wedstrijd was verplicht. Als er een meisje in het team zat, moest die wel in een aparte kleedkamer.
Klein denken ze nog niet zo na, maar hoe ouder ze worden, zijn ze soms iets lacherig.
Wij verhuisden tijdens zijn pubertijd en toen kreeg ik opeens natte boxershorts terug, want daar hield iedereen een short aan onder de douche. Ik vond dat echt heel raar en eigenlijk juist niet zo goed.
Volwassen staat alles weer naakt en dollen ze wat af. Gingen ook samen op vakantie jaren.
Dat ze op een leeftijd van ontwikkeling naar elkaar kijken is misschien wat moeilijk voor sommigen, maar lijkt mij juist ook goed. Je moet zien dat iedereen anders is en dat de persoon hetzelfde blijft.
Dat je je ouders op een bepaalde leeftijd niet naakt wil zien, snap ik wel. Maar ik heb mn ouders altijd naakt gezien en mijn zoon mij ook. Mijn man dan weer niet. Die loopt gewoon niet zo naakt rond door huis.
Als onze zoon een vriendin had, waarschuwde hij haar wel; mn moeder loopt naakt, maar ik hield er dan wel rekening mee.
Maar het is van mij ook gewoon echte lompheid, vergeetachtigheid etc. Ik ga douchen en vergeet ondergoed mee te nemen. En ik leer dat gewoon niet meer af.
LWDaisy schreef:Amber_anne schreef:Vind je het dan ook vervelend als je partner bijvoorbeeld wel naar de sauna zou gaan of het niet zo nauw neemt met bloot zijn
Hmm. Ik heb het net even gevraagd haha, hij zou wel naar een publieke gaan zegt hij. Maar dat doet hij dus gelukkig niet
Ayasha schreef:Onderschat niet dat ze 24/7 samen leven, ze eten, slapen, douchen samen. Hebben geen tv, geen gsm, geen internet. Enkel elkaar.![]()
Een heel stom voorbeeld maar ik merk het al als ik bij mijn tattoo artiest ben. Ik ben een erg gesloten persoon maar lig meerdere weken vier a vijf uur onder de naald met niets anders te doen dan muziek luisteren die op staat of praten met mijn artiest. Nu heb ik vijf jaar geleden ook al een groot stuk laten zetten door hem op mijn rug. Maar nu ik niet met mijn rug naar hem toe zit merk ik dat we eigenlijk best veel tegen elkaar vertellen. Hij is sowieso vrij open máár onvermijdelijk ga je zelf ook vragen beantwoorden. Ik denk dat mijn tattoo artiest meer van me weet dan veel vrienden.want wat doe je anders gedurende die vier uur?
Moet er wel bij zeggen dat wij ook gewoon goed klikken maar ongetwijfeld zullen er in het huis ook mensen zitten die goed klikken. En als ik dat effect al merk op vier uur om de week. Dan kan ik echt begrijpen dat 24/7 samen leven zonder enige andere afleiding dit wel veroorzaakt.
Amber_anne schreef:LWDaisy schreef:
Hmm. Ik heb het net even gevraagd haha, hij zou wel naar een publieke gaan zegt hij. Maar dat doet hij dus gelukkig niet
Daar snap ik dus uit dat je dat wel vervelend zou vinden als andere hem naakt zien?
LWDaisy schreef:Moeilijk te beantwoorden haha. Afhankelijk van de situatie!
In een kleedkamer met enkel mannen zou het mij echt niks uitmaken.
Maar vrouwen - en ik weet dat een piemel maar een piemel is - ja, daar zou ik minder blij van worden. Artsen ed uitgezonderd natuurlijk. Ik zie niet in waarom een andere vrouw iets moet zien dat eigenlijk enkel voor mij bestemd isZoals een andere man ook niet bij mij iets zal zien, dat enkel voor mijn vriend zijn ogen bestemd is
![]()
Sportevenementen zou ik nog begrijpen, maar daar doet hij niet aan mee
Kimbers schreef:Ayasha schreef:Dus in feite zie jij je vriend als een eigendom?
Dit is jouw redenatie nadat ze zegt dat ze vindt dat hun naakte lichaam enkel voor elkaar is om te zien? Vind ik apart.
Rox87 schreef:Zo apart vind ik dat niet. Mij bekruipt een beetje hetzelfde gevoel als k de reactie lees.
‘Waarom een andere vrouw moet zijn wat alleen voor mij bestemd is’.
Het is zijn lichaam, dat jij er ook aan mag zitten doet nog niets af aan dat het zijn lichaam is en hij daar in principe naakt mee op de Dam kan gaan staan.
Dat je kan bespreken dat je dat niet fijn vind als hij dat zou doen ala. Maar de manier waarop TS het brengt krijg ook ik een beetje een eigendom gevoel.