Thuiswerkplek: 2schermen of ultriwide/curved

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 21:37

Ik moest even een tweede keer kijken naar het bureau, ik dacht wat is dat voor blok.. echt totaal niet meer gewend om een computerkast te zien :')

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 21:59

8nnemiek schreef:
Ik moest even een tweede keer kijken naar het bureau, ik dacht wat is dat voor blok.. echt totaal niet meer gewend om een computerkast te zien :')

Haha! Vind PC altijd nog goedkoper dan laptops met deze specs. := Geloof dat er nog derde scherm aan kan, maar met dit bureau wordt dat wel heel erg krapjes. _O- 2x 27" naast kast paar precies. +:)+

Volgende item wordt denk ik zo een dubbele monitor steun.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 22:16

Hier ook gewoon een PC hoor, wil ook niet over naar een laptop, voegt niets toe voor me :)

Bagheera_206 schreef:
Exitium schreef:
Wat bureaus betreft, ik vind 160 breed persoonlijk te klein. Heb nu 140 en als ik m'n bureau ga vervangen (staat ergens de komende jaren op de planning) wil ik minimaal naar 180 toe

Vorige bureau was 200cm. Dus nu even beetje wennen en behelpen met maar 160cm. Probleem is dat er niet echt betaalbare sta/zit bureau's zijn te vinden in 180cm of 200cm. Het 180cm bureau van de IKEA kan maar vanaf 70cm. Dat is te hoog voor mij. -O- Hier staat bureau op standje kleuter op 63 a 64 cm. :=

Mijn standaardbureau is iets meer dan 70 hoog, en op kantoor zit ik ergens tussen de 75 en 80 geloof ik. Maar goed, eerst moet ik nog een kledingkast kopen, oude niet meegenomen met de verhuizing :')

Wat betreft je PC, balkje van een paar cm eronder en hij staat van de grond af :+ Kabels wisselen kan dan een issue zijn, maar daar loop ik niet tegenaan. Ik werk thuis altijd op m'n eigen PC, laptop ligt in de kofferbak :')

Bagheera_206

Re: Thuiswerkplek: 2schermen of ultriwide/curved

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 22:47

En geen last van je nek en schouders als je bureau zo hoog staat? :=

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 23:04

Ik had echt een laptop nodig, maar wel een rib uit mijn lijf ja := €2750
Maar man wat is dat ding snel!
Hiervoor had ik een 27” iMac, dus ook geen kast. Dat is wel fijn qua ruimte. Ik gebruik em nu als tweede scherm voor de laptop :))

Balkje onder de kast klinkt wel als een goede no-nonsens oplossing.