Het is jullie onwijs gegund, en ik wil iedereen bedanken voor de inzet die jullie altijd tonen, en helemaal extra in dit loodzware jaar.
Voor de mensen met nare ervaringen van de frontlinie op het netvlies gebrand, en toch doorgaan: ik vind het óntzettend knap.
En ik gun iedereen straks die dit nodig heeft de rust en eventuele hulp die nodig is, om dit een plekje te kunnen geven.
Mensen vinden het zo normaal, zorg.
Maar toen ik op de operatietafel lag, stond er zomaar 8 man.
Dat maakte indruk.
Toen dacht ik: die staan hier allemaal voor mij, omdat ze passie hebben voor de zorg.
Omdat ze voor mij willen zorgen, en dat maakte dat ik me echt geliefd gevoeld heb die dag.
Ik ben voor mijn gevoel gaan slapen omringt door liefde en zorg, en omringt met net zoveel liefde en zorg weer ontwaakt.
Zij waren mijn helden, en het liefst zou ik ze allemaal persoonlijk een kaartje sturen met hoe fijn ik het vond dat ze er voor mij waren.
Dat verdienen ze zeker.
Geniet van de zorgbonus, en ik zag ook al meerdere verrassende dingen voorbij komen.
Zoals goede doelen, delen met vrijwilligers, of juist die mooie camera die een bokker vast heel graag wilde kopen.
Hoe je het ook besteed: het is verdient!
Ik lees met plezier mee.