anjali schreef:Gewoon uit interesse, want ik dacht dit bij het lezen van de OP eerst ook. Na wat online searchen zie ik er toch best wel voordelen in, het leek een beetje 'n ver van mijn bed show (no point intended).Wat een gedoe weer.Maar ik denk echt dat zoolgangster,die dus in tegenstelling tot mij ervaring heeft met babies,gelijk heeft dat het buiten veel te koud kan zijn voor een kind.Als ik in een volgend leven zelf een kind zou krijgen dan zou ik die echt niet buiten in de kou leggen. Maar lekker warm binnen. Dure bedjes waar ze uitgroeien zou ik niets om geven,dat zou ook een supermarktdoos mogen zijn of hondenmand wat mij betreft.Maar wel warm dus.
Doe jij dit ook of heb je direct een mening en blijf je daarbij?
je weet toch nooit hoe het leven loopt. Zeker in deze crisis kan het compleet anders lopen dan je gepland had.
en als je daar van te voren overna denkt en je kindje goed kent dan is er niets aan de hand.
. De kinderen slapen op het KDV tot 0 graden buiten, als het -10 is dus niet en ook niet bij 30 graden, ze staan in het zicht van de leidsters en er hangt een camera. En overigens heb je als ouder vrije keus, als je het niet niet wilt, slapen ze binnen. Maar ik vind frisse buitenlucht wel gezond, maar zal komen omdat ik ook een buitenmens ben
.
. 

Haha, neuh niet echt he