"OJEE! Toffe bezorger is missing!"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 22:50

Hij vond mijn uitnodiging heel lief en leuk... alleen had hij een nogal aparte levensstijl.
Hij ging namelijk het klooster in.

Ik dacht... heb ik een keer de ballen om iemand via een servetje mee uit te vragen krijg ik dit...

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 10:30

purny schreef:
Hij vond mijn uitnodiging heel lief en leuk... alleen had hij een nogal aparte levensstijl.
Hij ging namelijk het klooster in.

Ik dacht... heb ik een keer de ballen om iemand via een servetje mee uit te vragen krijg ik dit...

Haha, dat heeft gen nut, nee. :')
Wel stoer van je. :D

sevke

Re: "OJEE! Toffe bezorger is missing!"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 10:37

Ik vind zulke topics juist heel erg leuk. Wat je wel nog zou kunnen proberen is via DHL een boodschap aan hem te laten afleveren. Doet hij er niks mee, dan gaat het over, maar wie weet ? :))

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 10:41

sevke schreef:
Ik vind zulke topics juist heel erg leuk. Wat je wel nog zou kunnen proberen is via DHL een boodschap aan hem te laten afleveren. Doet hij er niks mee, dan gaat het over, maar wie weet ? :))

Helaas, DHL heeft aangegeven dit niet te mogen/willen doen :( Dus ik denk dat het hier een beetje bij blijft en wellicht loopt ze hem wel weer ineens tegen het lijf :P Als ze daar weer eens is.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 10:53

maj0 schreef:
Wauw jongens kom op zeg!

Ik heb aan de andere kant gestaan. Ik werkte in de horeca en avondje staan praten met een jongen. Heel gezellig en hij hield mij op een rustige avond gezelschap.

Daarna nooit meer aan hem gedacht (had al een vriend dus niet opzoek haha) Krijg ik mijn chef aan de telefoon die lachend verteld dat er een jongen naar mij gevraagd had.

Hij heeft ook gezegd dat hij geen gegevens van mij kan geven en dat ook niet gedaan, maar die jongen had zijn nummer achtergelaten.

Ik heb er uit eindelijk niets mee gedaan, maar vond het wel grappig.

Maar dit is toch TOTAAL niet te vergelijken met de situatie van TS? Jij hebt de hele avond staan praten met die jongen. Jullie hebben contact gehad, mekaar leren kennen, elkaar in de ogen gekeken. De jongen van dit topic is slechts een voorbijganger op straat geweest en zal zich waarschijnlijk niet eens meer herinneren tegen wie hij allemaal hoi heeft gezegd op straat die dag.
Het Eftelingtopic vind ik zelf ook al vrij op het randje, maar daar is tenminste meer dan 0.5 seconde contact geweest.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 11:00

Topsylover, we get it, jij vindt dit niet oké.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 11:05

Toen ik 16 was, ben ik eens met een vriendin naar een dorp gefietst op zoek naar een jongen :)) We wisten alleen zijn naam, het dorp waar hij woonde en het kenteken van de auto (via een foto op Facebook) :+

We hebben net zo lang rondjes gefietst daar totdat we heel toevallig zijn auto zagen staan. We schrokken ons rot en wisten niet wat we moesten doen, dus toen zijn we snel weggegaan en naar huis gefietst :')

Dit is misschien wel iets anders dan het verhaal van TS, maar ik zie er de lol wel van in :D DHL heeft aangegeven niks te mogen en kunnen doen en volgens mij heeft TS zich erbij neergelegd. Wie weet ooit op een dag kom je hem nog tegen :P

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 13:35

Zo herriner ik mij een oproep van iemand die een leuk iemand tegen kwam in de file. Die hebben er ook een relatie aan overgehouden. En die hebben niet eens hoi gezegd :+

AnoukWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 21:37

En heb je hem al gevonden?
Stille meelezer hier :+