Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sevke schreef:Ik vind zulke topics juist heel erg leuk. Wat je wel nog zou kunnen proberen is via DHL een boodschap aan hem te laten afleveren. Doet hij er niks mee, dan gaat het over, maar wie weet ?
Dus ik denk dat het hier een beetje bij blijft en wellicht loopt ze hem wel weer ineens tegen het lijf
Als ze daar weer eens is. maj0 schreef:Wauw jongens kom op zeg!
Ik heb aan de andere kant gestaan. Ik werkte in de horeca en avondje staan praten met een jongen. Heel gezellig en hij hield mij op een rustige avond gezelschap.
Daarna nooit meer aan hem gedacht (had al een vriend dus niet opzoek haha) Krijg ik mijn chef aan de telefoon die lachend verteld dat er een jongen naar mij gevraagd had.
Hij heeft ook gezegd dat hij geen gegevens van mij kan geven en dat ook niet gedaan, maar die jongen had zijn nummer achtergelaten.
Ik heb er uit eindelijk niets mee gedaan, maar vond het wel grappig.
We wisten alleen zijn naam, het dorp waar hij woonde en het kenteken van de auto (via een foto op Facebook) 

DHL heeft aangegeven niks te mogen en kunnen doen en volgens mij heeft TS zich erbij neergelegd. Wie weet ooit op een dag kom je hem nog tegen