Waarvan dacht jij 'ik kan het niet' , maar het lukte toch

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lisitano

Re: Waarvan dacht jij 'ik kan het niet' , maar het lukte toch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 17:18

Ik heb dat eigenlijk nooit, 'ik kan het niet'. Als ik het niet kan wil ik het juist proberen en vaak ga ik er dan mee door tot ik het in ieder geval redelijk kan.
Veel verschillende banen, sporten en woonplaatsen verder :D

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 17:55

Vanmorgen dacht ik 'ik kan het niet'... mede door mijn depressie, en een moeilijk begin van de dag...

Ik dacht dat het niet zou lukken mijn aquarium te verzorgen, te gaan wandelen, de auto te tanken en te gaan douchen.
Nu is het 17.00 en al deze doelen bereikt :) Zelfs nog een extra rondje gewandeld en mijn benen geschoren.

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 18:05

Safiera schreef:
Vanmorgen dacht ik 'ik kan het niet'... mede door mijn depressie, en een moeilijk begin van de dag...

Ik dacht dat het niet zou lukken mijn aquarium te verzorgen, te gaan wandelen, de auto te tanken en te gaan douchen.
Nu is het 17.00 en al deze doelen bereikt :) Zelfs nog een extra rondje gewandeld en mijn benen geschoren.

Heel goed van je! :j hopelijk kan je nog wat van de avondzon genieten!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 18:10

Bloem24 schreef:
Bevallen <<)

Precies dit wilde ik typen!

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 18:13

BillyJ schreef:
Heel goed van je! :j hopelijk kan je nog wat van de avondzon genieten!

:o Thx! Het is helaas vroeg donker hier, maar van een rustige avond genieten ga ik zeker proberen!

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 18:18

Voor de tweede keer bevallen na een eerste horrorbevalling en nu gelukkig een hele fijne relaxte bevalling gehad *\o/*

En afstuderen als negendejaars student, ik had niet de illusie dat het nog ging lukken O:)

Mazida

En nog één na 3 jaar mijn rijbewijs gehaald :') , als ik het zo bekijk heb ik toch wel doorzettingsvermogen *\o/*

_MG

Als 19-jarige guppie tijdens mijn opleiding psychologie een rondleiding gekregen in een van de grote psychiatrische instellingen. In die tijd was er amper werk voor startende psychologen en ik heb tijdens mijn opleiding meermaals te horen gekregen dat ik nooit in de klinische praktijk zou gaan werken. Inmiddels afgestudeerd met twee masters, vijf jaar werkervaring, een hoop cursussen erbij en gisteren ben ik mijn medewerkers pas op gaan halen bij, juist ja! Precies dezelfde instelling waar ik toen rete graag wilde werken en die me inspireerde om mijn beroep uit te oefenen..

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 18:50

130 kilo squatten.
Ja ik ben sterk in mn benen, en goed in squatten. Maar na 8.8km hardlopen en nog echt squatten trainen, was 130kg mentaal wel ff een ding, maar dat ging gewoon

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 20:30

poes schreef:
O echt respect dat je het gedaan hebt. Zo’n situaties zijn echt om te huilen!

Ahh dank je wel! Eigenlijk moest ik ook bijna huilen hoor, je kunt letterlijk geen kant op. Maar ja je moet wel, want blijven staan is ook niet echt een optie :D

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 20:50

Een weekend alleen weggaan. Vorig jaar durfde ik het echt nog niet terwijl ik het wel wilde.
Maar een maand geleden toch gedaan!

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 20:58

In mn eentje verband aanleggen bij mijn paard. De dierenarts had twee assistenten nodig, maar in mijn eentje ging het eigenlijk beter! *\o/*

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 21:20

Ik heb faalangst dus denk dat eigenlijk bij heel veel dingen :+
Maar onder andere: mijn diploma halen, mijn eerste baan, de baan erna, en emigreren. Allemaal goed gekomen uiteindelijk :D

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 21:21

In mijn eentje de snelweg op na het behalen van mijn rijbewijs. Ik was zo bang omdat ik telkens was gezakt op het onderdeel snelweg en dat gaat nu hartstikke prima :D

Heb dit jaar drie jaar lang mijn rijbewijs en rijd pas sinds de corona geloof ik in mijn eentje naar mijn vriend (1 uur en 15 minuten rijden). Was het toch nog goed dat ze met corona treinreizen afraden :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 13:16

Zo mooi hoe iedereen hier zijn of haar kwetsbaarheid toont! *\o/*

Heel waardevol om te kunnen!!

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 14:14

M'n paard opleiden die ik vanaf een paar dagen oud al heb, enorm sensibel dier, in combinatie dat ik eigenlijk niet meer op een paard wil stappen door een slechte val jaren geleden. Alle motivatie verloren en op het punt gestaan d'r maar gewoon te verkopen. Maar later tot inzicht gekomen dat ze niet zonder rede op m'n pad gekomen is, ondanks dat ze alles is wat ik niet zocht, maarja na een hoop paarden bezichtigen en toch steeds hierop terug komen, dan moet je wat hé :+

Nu een hoop bloed zweet en tranen en wat jaar verder hebben we weer onze motivatie terug, rijden vind ik nog steeds niet zo nodig maar alles op de grond zijn we dagelijks mee bezig inmiddels. Nu de stap nog eens zetten om weer te gaan rijden, d'r weer onder de man te beleren en m'n angst te overwinnen ooit :')

Jiildou23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 11:00

In mijn eentje met de auto en paard in de trailer van Veenhuizen naar Asten rijden (250 kilometer) om op trainingsweekend naar Noor Tanger te gaan. Ik rij in de omgeving veel met auto en trailer, maar als die tijd over de snelweg tussen al die vrachtwagens en auto's. Doodeng. Conclusie: piece of cake :D

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 12:20

Wat goed zeg, Jiildou23!

Eigenlijk een super topic ook, ik post ook weer graag iets:
Gisteren mijn oude senseo verkocht aan de deur, wat ik super spannend vond (oh nee er gaat worden aangebeld... oh nee wat voor persoon en wat gaan ze zeggen) Uiteindelijk wel iets te makkelijk gezakt met mijn prijs (daar wil ik van leren voor een volgende keer) maar eigenlijk viel het mee... :j

Soms lijken kleine dingen eerst reusachtige bergen :=

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 12:43

Ik heb op 1 januari een gigantisch trauma overwonnen (18+ trauma) en ervan durven te genieten. Ik dacht echt dat ik dat nóóit zou kunnen, daarvoor schoot ik al in een enorme paniekaanval en flashback als ik er alleen al aan dacht. En nu is het gewoon gelukt, door mijn partner en mezelf echt te vertrouwen! Ik ben zó trots op mezelf!!!

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 14:52

Een poedel compleet met de hand in model knippen.

Man o man.. In het begin stond het huilen me nader dan het lachen. En nu.. Nu is het piece of cookie. Kom maar op met die poedels _O-

Ook mijn eigen bedrijf opstarten en lopend krijgen. Als je me dat een jaar of wat terug had gevraagd had ik je hard uitgelachen.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 20:51

Vandaag weer een mooi iets...

tijdens een therapie gesprek (wat ik heel spannend vond) recht tegenover de therapeute gaan zitten, mijn handen op tafel leggen en haar recht aankijken :=

Terwijl ik met zulke spanning normaal altijd wegkijk, verkramp en de andere kant op draai.
+:)+ Goed bezig!

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 21:05

Na het ontzettend klote ziekteverloop en dito sterfbed van mijn moeder (vlak na mijn afstuderen als verpleegkundige) werk ik nu, enkele jaren later, in een groot ziekenhuis met darmkankerpatiënten.
De ziekte waar we haar aan zijn verloren.

Als je me dit 3 jaar geleden had verteld had ik je niet geloofd.
Ik moet daar eigenlijk vaker bij stil staan :) mooi topic dit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 21:08

20 jaar met iemand samen blijven en nog steeds blij en gelukkig zijn.