Waar had je jonger mee willen beginnen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schemerdier

Re: Waar had je jonger mee willen beginnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 14:53

Toen ik 5 jaar was heb ik een jaar ballet gedaan, daar vond ik toen blijkbaar niet veel.
Nu vind ik het wel jammer, want dat is echt iets waar je al vroeg mee moet beginnen als je het een beetje goed wil kunnen.

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 09:24

moonsparkle schreef:
Ik zet reizen er ook op, maar niemand had natuurlijk kunnen voorspellen dat deze pandemie zou komen. En waarschijnlijk duurt het ook nog wel een beste tijd voor dat weer kan. Ik zou aankomend jaar bijvoorbeeld naar Australie gaan, niet gelukt...

Precies dit!

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 09:47

muziek maken en texten schrijven!

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 09:49

Zeker weten met sparen.. ik ben 22 en nu pas echt goed aan het sparen, althans ik doe er nu mijn best voor en verder was ik graag eerder begonnen met de wedstrijdsport van het paardrijden en ook fanatieker hiermee bezig te zijn

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 09:54

Studeren, ik ben nu 30 en ga over 2 jaar afstuderen (mbo). Alhoewel ik in mijn 9 jaar ondernemerschap natuurlijk ook heel veel geleerd heb.
En sparen, dat had heel fijn geweest als ik dat al had gedaan, maar helaas moet die tijd nog komen _-:(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 07:14

Beginnen met vrachtauto rijden/rijbewijs halen.
Ik doe dit werk nu 3 jaar.
En ondanks dat ik het af en toe vervloek vind ik het na 3 jaar noch altijd mooi

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 16:28

De mensport en hardlopen. De mensport omdat ik wel op mijn 22ste het menbewijs gehaald heb, maar de manege waar ik toen reed (en mende) verkocht werd en dat daarna niet meer tot de mogelijkheden behoorde. Het duurde nog weer ruim 20 jaar voordat ik het weer kon oppakken.

Het hardlopen omdat ik daar voor drie jaar geleden pas fysiek toe in staat was. En ik blijk best aanleg te hebben voor de langere afstanden.

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 08:53

Ik liep tegen de 30 toen ik mijn rijbewijs haalde. Dat had ik wat eerder moeten doen. Ik zou willen dat ik wat eerder was begonnen met drummen. Dan had ik ook nog met mijn vader kunnen spelen maar hij is 5,5 jaar geleden overleden. Ik ben daarna pas begonnen met spelen dus hij heeft dit ook nooit geweten en had het erg leuk gevonden. Nu net met een bandje begonnen maar door Corona ligt dat natuurlijk een beetje stil. Ik wilde, als ik mijn rijbewijs had, met een buggy gaan rijden met mijn vader. Toen ik eenmaal mijn rijbewijs had was ik het ook weer een beetje vergeten of was met andere dingen bezig. Toen werd hij ziek en dacht ik er weer aan. Maar ja, toen ging het fysiek niet meer lukken. Toen dacht ik idd wel: Dat had ik eerder moeten doen.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 18:01

Ik zou wel graag op jonge leeftijd iets van muziek hebben geleerd, ik heb echt het ritmegevoel van een pannenkoek :=

Verd heb ik een aantal mooie rehizen gemaakt, maar hadden er nog meer kunnen zijn :)

Ik ben nu bezig mijn fotografie bedrijf beter op te zetten, daar had ik wel eerder een coach bij willen hebben om stappen te durven maken.

Sinds kort trouwens begonnen met beleggen maar het is een wereld die ik niet goed ken.
Ik werk nu met peaks en dat is echt wel handig om mee te starten. Ik zou anders niet weten waar ik mee moet beginnen en hij belegt automatisch €1 per dag, dat kan ik ook goed missen. En als ik een keer iets verkoop op marktplaats stort ik dit er extra bij.
Spoiler:
ook met peaks beleggen, als je een account aanmaakt en mijn code SUZANJ3W6 gebruikt start je gelijk met €5 :)

Verder had ik ook wel eerder willen beginnen met krachttraining en bootcamp, hoewel aan de andere kant ik nu extra goed besef wat ik daarmee uit mijn lichaam kan halen.

Oh en vegetariër zijn, ik heb altijd periodes gehad dat ik geen / amper vlees at en nu sinds een jaar helemaal niet meer en ben daar echt heel blij mee!