Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Birdie60 schreef:Ik ben sinds jullie gastouder van een kindje van toen 4 maanden.
Ik overleg s'morgens met de ouders hoelaat hij de laatste keer de voeding heeft gehad.
Ik hou ook een soort dagboekje bij.
Maar gastouder is weer anders dan dagopvang, ik heb er maar 1 en daar zitten er meer.
Talietjuh schreef:Hier is alles gecommuniceerd idd
En hij is nu 3x geweest en wat er mis kon gaan is mis gegaan
Afspraak om de 3 tot 4 uur voeding. Alleen kunstvoeding in nood!
Luiermaat 1-2 niet maat 1
Slaapzak broekje en sokken uit of pyama aan bij geen zacht truitje.
Gaat er iets anders dan gepland gelijk even bellen met mij. Ook mocht hij wel kunstvoeding aangevuld krijgen eerst bellen voor overleg.
Ons kindje doet korte slaapjes overdag. Zeker niet een blok van 1700 tot 2300 zoals gister. Dat is veel ste lang.
Hij is nu gelukkig weer normaal met drinken en slapen tot nu toe vanaf 0800.wel iets minder drinken dan gewend maar niet ernstig
Edit vind 't ook raar dat als ik bel niks wordt gezegd over de voeding.
dromertje2 schreef:Heb nu al in verschillende creches gewerkt, en vroeger stage maar nergens wordt er hier gewisseld naar pyama overdag bij de dutjes. Dan ben je meer bezig met omkleden en aangenaam is dat ook niet voor het kind, al dat gefrutsel.
Bij mijn eigen kinderen doe ik dat ook niet. Trui, broek en sokken uit en in slaapzak.
Ik zou dan al een zacht truitje aandoen om naar de creche te gaan.
T wordt wel wat groot gemaakt vind ik persoonlijk.
Sizzle schreef:Je verontwaardiging is legitiem maar je bent duidelijk ook erg emotioneel eronder. Je kind heeft er niets aan over gehouden en je weekend erdoor laten verpesten schiet niemand iets mee op.
Maak een helder lijstje en dan kun je maandag je punten duidelijk kenbaar maken.
secricible schreef:verootjoo schreef:
Dat is dus echt een verschil met bv of KV.
De mijne dronk ook overdag tussen 8-17 3x 100ml.
Soms die derde keer niet eens en gaf ik hem zelf gelijk als ik thuiskwam.
Hij groeide als kool en was altijd tevreden dus had zeker wel genoeg.
Maar verootjoo, ik lees dat TS 1x 90-120 cc meegeeft over 3 zakjes verspreid. Dat vind ik persoonlijk ook wel beperkt. Ze geeft ook aan dat kindje ernaast kv mag, maar het is me niet helemaal duidelijk of personeel weet hoeveel en wanneer ze dat mogen aanbieden.