Het tijdstip van leveren.. Hoe vroeg is vroeg?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, Ladybird, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-20 05:54

_Penotti schreef:
Maar waarom zouden bezorgtijden gelijk moeten lopen met kantoortijden? Het is toch geen kantoor?
5 uur is nog nacht. Maar half 8 vind ik zo gek niet.

Ik zeg toch nergens dat dat moet? Ik zeg dat ik daar van uit ging, vind ik overigens geen gekke gedachte.. Nogsteeds niet.

MarcoBorsato. Ben ik nog op tijd? Of kan ik zo beter m’n baby terug op bed leggen en zelf ook nog eventjes op stok? :P

Fijn dat er toch ook mensen met mij zijn die vinden dat de aflevertijd vroeg is. Ook leuk om terug te lezen dat alle ochtendmensen (die s morgens reageerden) heel woest waren en dat alle avondmensen (die s avonds reageerden) zich wel konden vinden in mijn vraag/ochtendhumeur :P

MyWishMax

Re: Het tijdstip van leveren.. Hoe vroeg is vroeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 06:05

Ik ben een ochtend mens, maar wel op mijn tijd. :') Vandaag was ik half 5 wakker, dan is half 8 een pakket ontvangen geen probleem, behalve dat ik in pyjama loop. Maar een wekker zetten word ik niet blij van wakker en die moet ik echt minimaal een uur vroeger zetten. Rustig wakker worden en de normale dingen doen. Uit bed gehaald worden door de deurbel zorgt echt voor een rot humeur de rest van de dag en een lijf dat me uitscheldt de hele dag _O-

Ik zou terug op stok gaan haha

Staat de box al in elkaar?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 06:25

Ik begrijp je wel maar dan voor de avond. Ze hadden bij mij laatst de tijd veranderd naar tussen 21:30 en 22:00 uur. Dan lig ik allang op bed. En een keer later naar bed is geen optie voor mij, door mijn ziekte red ik dat echt niet. Maar goed ik ben gelukkig door de bel heen geslapen en heb een nieuwe afspraak gemaakt. Als zij de tijd veranderen betekent dat niet dat jij je moet aanpassen.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 07:04

Anne. schreef:
_Penotti schreef:
Maar waarom zouden bezorgtijden gelijk moeten lopen met kantoortijden? Het is toch geen kantoor?
5 uur is nog nacht. Maar half 8 vind ik zo gek niet.

Ik zeg toch nergens dat dat moet? Ik zeg dat ik daar van uit ging, vind ik overigens geen gekke gedachte.. Nogsteeds niet.

MarcoBorsato. Ben ik nog op tijd? Of kan ik zo beter m’n baby terug op bed leggen en zelf ook nog eventjes op stok? :P

Fijn dat er toch ook mensen met mij zijn die vinden dat de aflevertijd vroeg is. Ook leuk om terug te lezen dat alle ochtendmensen (die s morgens reageerden) heel woest waren en dat alle avondmensen (die s avonds reageerden) zich wel konden vinden in mijn vraag/ochtendhumeur :P

Ik zeg het toch ook niet als feit, heb er een vraagteken achter staan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 07:13

Hmmm, ik vind half acht ook wel aan de vroege kant. Ik snap het van het bedrijf wel, de meeste werkende mensen zijn dan nog thuis/maken zich klaar voor werk, dus dan kunnen ze mooi het pakket aannemen.

Maar het zou klantvriendelijker zijn vooraf gewijzigde tijden door te geven met de optie deze aan te passen, of een ander afleveradres te kiezen (ophaalpunt of zo, wanneer mogelijk). Helemaal van een eigen koeriersdienst zou ik die service wel verwachten :).

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 20:57

Nou, ik vind 7.30 uur toch echt wel aan de vroege kant voor een pakket voor een particulier. Ook al ben je je aan het klaarmaken voor werk of zo.
En 5.15 uur is helemaal belachelijk, ik zou daar een klacht over in hebben gediend.
Overigens vind ik na 21 uur te laat. Soms komt de groenteboer om 21.30 uur of zo, ben dan wat minder vrolijk dan normaal.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 21:13

Vanaf 7 uur is redelijk normaal in een aantal branches van de zakelijke wereld :) zoals. bijv. de bouw.
Ik zou het wel vervelend vinden omdat ik er eerder voor uit bed moet, maar geen moeite mee hebben :).

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 05:30

Ach, het kan maar geleverd zijn. Ik heb dat ook wel eens, maar idd, wat Sjimmy zegt, met name uit de bouwwereld. Zo krijg ik volgende week weer deuren geleverd, tussen 7.00 en 16.00 uur. Ook zo lekker praktisch, zo’n hele dag 8)7 Hopelijk zijn ze er om 7.00 uur ben ik daar weer vanaf.
En zelf rijd ik zo ook naar Hornbach :D

sarablack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 05:53

Scum schreef:
Toch werd hier een keer een wasmachine afgeleverd. We lagen in bed en om 5.15 's morgens ging de deurbel. Huh? Wie belt er nou zo vroeg aan????
Het was nog haasten om te zorgen dat we de de trap af waren en de voordeur op tijd open maakten want hij wilde alweer vertrekken.

Ik dacht dat wij met post.nl om 6 uur smorgens de vroegste waren :D
Was zonder bezorg uur trouwens .
Om 6 uur smorgens sloegen ineens onze 6 grote honden aan. Iedereen zat van schrik recht op in bed. Behalve mijn vader die was al op ,die ging net werken. Was het post.nl die een pakketje kwam brengen wat eigenlijk de dag ervoor bezorgd zou worden.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 05:54

Ik zou blij zijn, hier kwamen ze gisteren iets leveren en kreeg als levertijd tussen 8u en 20u 8)7 Lekker een hele dag kunnen wachten....

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 07:05

Wat ik echt het aller vervelenste vind is als je de hele dag er voor thuis blijft en er niemand komt om er vervolgens achter te komen dat ze het gewoon voor de deur gezet hebben zonder aanbellen.
Ik blijf eigenlijk nooit meer thuis. Voor de meeste dingen heb ik een neerzet afspraak en als het in de auto past haal ik het wel op bij de pakket dienst.

katybug

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 07:31

Sizzle schreef:
Wat ik echt het aller vervelenste vind is als je de hele dag er voor thuis blijft en er niemand komt om er vervolgens achter te komen dat ze het gewoon voor de deur gezet hebben zonder aanbellen.
Ik blijf eigenlijk nooit meer thuis. Voor de meeste dingen heb ik een neerzet afspraak en als het in de auto past haal ik het wel op bij de pakket dienst.

Ja dit! Of dat je de hele dag thuis was en ze beweren dat ze aan de deur kwamen en er niet was en de afleverpoging is mislukt. Hadden wij laatst, we waren met zijn vieren gewoon thuis...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 07:31

Ik heb dat pas gehad met een bigbag van 1300 kilo. Zat te wachten op een telefoontje dat ze er aan komen zodat ik de plek kon aangeven ergens tussen 7.30 en 12 uur. Ja voor mij ook te vroeg voor veel herrie buiten. Maar om 12 uur geen telefoontje. Raar, wat bleek hij stond bij de buren voor op de stoep. Zo handig praktisch en sociaal ook. 8)7 heb ze opdracht gegeven die zak mooi even te komen verplaatsen weer. Zag het niet zitten door hun laksheid uren heen en weer te moeten kruien.

Maar de willekeur van de hele dag voor niks wachten alsof iedereen dat maar kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 11:44

Sizzle schreef:

Of als je betaald voor bezorging op een ander tijdstip of dag en ze dan het gewoon alsnog bezorgen wanneer hun willen, waardoor je maar pakketjes blijft ophalen bij je buren. Vind ik ook altijd heel fijn. :Y) Ik verander dus niets meer en heb ook maar even de buren ingelicht.

Verder schrik ik door dit topic van mijn eigen werk en op-sta-tijden. Meeste dagen 4.30 eruit en soms om 4. :')