_Penotti schreef:Maar waarom zouden bezorgtijden gelijk moeten lopen met kantoortijden? Het is toch geen kantoor?
5 uur is nog nacht. Maar half 8 vind ik zo gek niet.
Ik zeg toch nergens dat dat moet? Ik zeg dat ik daar van uit ging, vind ik overigens geen gekke gedachte.. Nogsteeds niet.
MarcoBorsato. Ben ik nog op tijd? Of kan ik zo beter m’n baby terug op bed leggen en zelf ook nog eventjes op stok?

Fijn dat er toch ook mensen met mij zijn die vinden dat de aflevertijd vroeg is. Ook leuk om terug te lezen dat alle ochtendmensen (die s morgens reageerden) heel woest waren en dat alle avondmensen (die s avonds reageerden) zich wel konden vinden in mijn vraag/ochtendhumeur
Vandaag was ik half 5 wakker, dan is half 8 een pakket ontvangen geen probleem, behalve dat ik in pyjama loop. Maar een wekker zetten word ik niet blij van wakker en die moet ik echt minimaal een uur vroeger zetten. Rustig wakker worden en de normale dingen doen. Uit bed gehaald worden door de deurbel zorgt echt voor een rot humeur de rest van de dag en een lijf dat me uitscheldt de hele dag 
.
Hopelijk zijn ze er om 7.00 uur ben ik daar weer vanaf.
Ik verander dus niets meer en heb ook maar even de buren ingelicht.