Giolli schreef:Ik draag de helft van de week wel make up en de andere helft niet. Net wanneer ik zin heb.
Ik heb zeker voor 1000€ aan producten omdat in het leuk vindt. Ik kijk YouTube filmpjes en ben al een stuk beter geworden de afgelopen jaren. Ik lijk soms ook ‘ziek’ zonder make up, omdat mensen mij vaak wel kennen met. Maar ook omdat ik mijn wenkbrauwen vaak een (groot) deel teken, dus zonder die zie ik er ook kaal en bleek uit. De laatste tijd doe ik vaak alleen mijn wenkbrauwen wat rekenen en wat mascara op, maar ik zit in een verbouwing dus weinig trek en ruimte om lekker te tutten.![]()
Overigens vind in het wel heel lelijk dat vrouwen altijd oordelen over een andere vrouw met wel of geen make up. De enige reden om geen make up te moeten dragen is als dit wel moet van je man/partner/vriend, verder mag iedereen zelf weten wat hij of zij draagt. Er wordt zo snel geoordeeld en sommige vrouwen die geen make up dragen vinden dat niemand dat moet doen, dat vind ik flauw.
Ik heb ooit een topic geopend, foto’s met en zonder make up. Dat was leuk en liep goed! Veel mensen deelde toen foto’s. Daar zie je ook wel wat naturel beauty’s en mensen waar naturel make up gewoon heel mooi staat. Zal eens kijken of ik die nog kan vinden.![]()
Dit ben ik trouwens met en zonder make up, voor die het leuk vinden om het verschil te zien.Spoiler:
[ [url=m/qWviL3.png]Afbeelding[/url] ]
Met:Spoiler:
[ [url=m/VJoxzK.png]Afbeelding[/url] ]
Ik vind jou echt zo vreselijk knap. Wauw!