Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Penotti schreef:Sheran
Toch vind ik jou verhaal anders, het was jou enige auto en jij moet lopen.
Deze man hoeft niet te lopen, heeft voor zijn prive auto een vergunning aan huis.
Voor zijn bus niet.
Die bus kan hij overal neer zetten waar hij wil, dus ook op een grote parkeerplaats verder weg. Waar niemand er last van heeft.
Thuis stapt hij in zijn prive auto, rijd naar die bus en ruilt om.
In de avond andersom en rijd naar huis, waar hij voor de deur weer plek heeft.
Waar zijn bus ook staat, hij loopt er geen meter verder om.
Tenminste zo begrijp ik het verhaal.
_Penotti schreef:Maar als hij hem 5 minuten verder weg parkeert op een grotere minder drukke parkeerplek heeft hij toch ook altijd plaats, maar geeft geen overlast.
Ts geeft aan dat zo'n plek er is.
Romeo2007 schreef:Toevallig liep ik over straat vanmiddag met de kinderwagen en toen kwam meneer aanrijden in zijn personenauto.
Hij had dus al de werkbus gewisseld.
Ik liep langs een flatgebouw waar wel minstens 25 parkeerplekken vrij waren en eigenlijk altijd zijn. Meneer blijkt hier te wonen. Hij parkeerde namelijk en ging naar binnen. Hij had overduidelijk zijn werkkleding nog aan en haalde zijn lunchkoffer en werkspullen uit de auto. Het was ook ongeveer half 5 en dat is de tijd waarop hij altijd wisselt.
Morgen ga ik even de gemeente bellen voor meer info.
beatje schreef:Wat kinderachtig om een Baas te benaderen omdat iemand een auto naar je zien niet parkeert. De tijd van NSB is toch voorbij.
xxCYNNxx schreef:beatje schreef:Wat kinderachtig om een Baas te benaderen omdat iemand een auto naar je zien niet parkeert. De tijd van NSB is toch voorbij.
24/7...2 parkeerplaatsen bezet...24/7
Daar zou ieder op een gegeven moment een stokje voor steken.
Die hype om alles om het minste of geringste een nsb praktijk te noemen is helemaal te triest voor woorden. Voor alles maar de ogen sluiten dan en de brutalen de wereld maar direct geven?
@ Karijn; dat heeft ts dus gedaan. Het zal hem aan zn reet roesten dat anderen nu nooit daar kunnen parkeren ( bovendien weet hij dat natuurlijk; dat is juist de reden waarom hij de wisseltruuk doet met de personenauto). En niks om inbraken, maar omdat bij zijn appartementencomplex het vergunning plichtig is en dus betaald en bij ts niet. Baas wil niet betalen voor de parkeervergunning.
beatje schreef:xxCYNNxx schreef:
24/7...2 parkeerplaatsen bezet...24/7
Daar zou ieder op een gegeven moment een stokje voor steken.
Die hype om alles om het minste of geringste een nsb praktijk te noemen is helemaal te triest voor woorden. Voor alles maar de ogen sluiten dan en de brutalen de wereld maar direct geven?
@ Karijn; dat heeft ts dus gedaan. Het zal hem aan zn reet roesten dat anderen nu nooit daar kunnen parkeren ( bovendien weet hij dat natuurlijk; dat is juist de reden waarom hij de wisseltruuk doet met de personenauto). En niks om inbraken, maar omdat bij zijn appartementencomplex het vergunning plichtig is en dus betaald en bij ts niet. Baas wil niet betalen voor de parkeervergunning.
Hij bezet geen twee parkeerplaatsen maar 1 want hij wisselt volgens ts van auto.
In de tijd van Hitler verraadde mensen idd elkaar.Als je nsb opzoekt in de vandaalen betekent het verklikker iemand die mensen verraadt. Dus dat is zo kinderachtig om 1 plek waar hij gewoon mag staan maar de ts erg irriteert.Trouwens als baas zijnde zou ik mijn schouders ophalen als hij niks illegaal deed.
Zebrastreep schreef:Hier staan de auto's ook heel onhandig na een kruispunt. Je ziet daardoor eigenlijk niks wat er van af de andere kant aankomt. Helaas ook niet echt wat tegen te doen. Inmiddels is het ook haast een parkeerplek voor caravan's en werk busjes geworden. En vaak gedoe met voorrang nemen en geven. Ik rij er altijd al bijna stapvoets op af
Zelf parkeer ik altijd op een parkeerplaats. Voor de deur is gewoon gevaarlijk ze komen voor in de nacht de bocht om scheuren en heb niet zoveel zin in schade.
Citaat:="_San87_"
De context is wel echt compleet anders. Dat je deze vergelijking durft te maken haalt je geloofwaardigheid wel enorm onderuit. Misschien kun je maar beter je mond houden, er komt stront uit
beatje schreef:Buiten dat er uit jouw mond ook niks fatsoenlijk komt.Mischien de hitte of ongesteld?Vervelend voor je.
Hij zet zijn auto neer en pakt zijn bus. Ts zegt hij rijd naar huis en hoeft niet te lopen.Dan hou je maar 1 plek bezet.
Uit de op:
Het viel ons en de andere bewoners uit de straat al een tijdje op dat er in de ochtend iemand komt met een auto, parkeert deze, stapt over naar een werkbus die bij ons staat geparkeerd en aan het eind van de dag is het vice-versa. De bus staat dan geparkeerd en ook voor het hele weekend.
Citaat:Overigens wordt de bus ook steeds dubbelgeparkeerd waardoor er 2 plekken in beslag worden genomen.