Van welke bokker krijg je een warm gevoel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 09:59

Alle bokkers die mij zo gesteund hebben in mijn beide topics.
En verder:

MarcoBorsato lekker direct en droge humor
Bellatrix is lief.
Chasey om haar topics over haar kinderen en poow. En leuke vrouw lijkt t mij.
Janinevv leuke meid en zeer geduldig ook met foto's maken. Redder in nood als er een fjord op je voet gaat staan.

Vanuit het oude howrsetopic verder nog: melody7 pluisje88 en ik ben veel gebruikersnamen vergeten maar was heel gezellig dames.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:01

JeaDH schreef:
missfalki zij sluit haar post altijd af met Groet Karin vind ik zo leuk!
Dit inderdaad, onwijs lief :D

Er zijn nog meer wel meer Bokkers met een speciaal plekje, die weten dat zelf allemaal wel.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:08

Ik wilde Bubblewrap plaatsen in dit topic, zij is altijd vriendelijk en behulpzaam, maar tot mijn schrik zie ik dat haar account geanonimiseerd is. ;( Dat vind ik echt een verlies. Zij was zo lief.

Ailill

Re: Van welke bokker krijg je een warm gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:11

Scroll eens ff naar boven, muppet ;)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:12

Wat mis ik?

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:13

emilyslaluna schreef:
- Riel en Punz: ik noem jullie samen als jullie dat goed vinden. Beiden zijn een van de oudste volgers die volgens mij Lotje en mij al vanaf het begin volgden en zijn ook altijd degenen die reageren in mijn topic. Als ik leuke dingen te delen heb, als ik mindere dingen heb, altijd zijn ze er. Alhoewel we nooit echt berichten hebben uitgewisseld, voel ik me toch elke keer gelukkig met jullie lieve woorden. <3 :j

En hier wordt ik dan weer blij van..... terwijl het JOUW Lotje topic is waar ik steeds weer heel blij van wordt

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:19

Pien is altijd zo lief met haar reacties en kan ook hele fijne discussies voeren met goede argumenten
Purny vind ik gewoon een lief mens die hard haar best doet en ook een keer feedback kan incasseren
Bellatrix met haar kerstinitiatieven, erg lief!
Lau_ in de kledingtopics, heeft altijd hele fijne tips en lieve reacties
MoniqueT, inhoudelijk goede reacties en altijd een goed woord klaar voor een ander :)
en MB haar bijdrages zijn geweldig, flinke dosis humor en recht door zee!

*Edit: Oh en Julhan99 haar reacties in het transgendertopic zijn prachtig! Lijkt me ook een heel mooi mens!

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:20

DeMolenhoek schreef:
Boompje1985. Zij stuurt regelmatig een hele lieve pb

Ik had echt niet verwacht dat ik mezelf in dit topic zou zien! Wat lief! En ik waardeer het erg! :j

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:22

Giolli schreef:
Wat mis ik?
Da's toch dezelfde ava?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:23

Ja, volgens mij ook

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:24

Ailill schreef:
Giolli schreef:
Wat mis ik?
Da's toch dezelfde ava?

Maar een ander persoon. :+

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:25

Ohhh

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:26

Ik mis ook Ayasha hier in het topic. Nooit te beroerd om uitleg te geven en altijd eerlijk. Vroeger behoorlijk pittig, nu met veel meer geduld :o De manier waarop zij met haar paarden werkt en hen in hun waarde laat vind ik bewonderenswaardig. Ik vind haar reacties altijd van toegevoegde waarde :j

Ook Isabel_k mag voor mij genoemd worden. Haar avonturen met haar arabier Joep zijn fantastisch om te lezen. De liefde tussen haar en haar paard spat er vanaf :D

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:29

Ik vind anjali vaak heel lief overkomen. Ik vind het leuk dat ze altijd haar mening durft te uiten, ook als de overgrote meerderheid het er niet mee eens is. En ze lijkt me een heel hartelijk persoon.

Granoek vind ik altijd heel grappig en leuk schrijven, en ik vind het leuk hoe ze met haar knappe paarden omgaat :D

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:32

Ik lees vaak mee, maar ik kan vooral de berichten waarderen van:

- Cayenne: haar manier van schrijven is prachtig en de topics van Mango en de knaagkanaries zijn geweldig. Die zorgen altijd voor een glimlach op mijn gezicht
- MarcoBorsato: Beetje zwarte humor, maar volgens mij altijd haar hart op de juiste plaats. Zo liefdevol wat er in het topic van Quera gebeurde <3
- Prrrr: Haar kennis en uitgebreide manier van uitleggen
- Oscar: haar onmenselijk geduld

En zo zijn er nog wel honderden op te noemen.

Leuk topic :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:34

Oei, ik kan ook een hele lijst maken denk ik.

Ik weet niet of ze het gaat lezen maar Nerwen is een fantastische bokker. :+: Ook buiten bokt heeft ze me al heel vaak gesteund en bijgestaan!

Verder lees ik graag de posts van Aillil. Hij doet me regelmatig grijnen met droge opmerkingen. Ik heb ook lang gedacht dat je een Belg was trouwens Aillil. (dat is bedoelt als compliment.)

Met Ibbel ben ik het niet altijd eens maar ik discussieer wel graag met haar omdat ze altijd blijft onderbouwen. Dan zijn discussies leerzaam ook als je het niet met mekaar eens bent.

Rocamor valt mij altijd heel positief op. Geïnteresseerd en bereid om te helpen.

Maflinger is al genoemd maar ook ik zie haar graag reageren. :j

Janouk en San_87 hun kunstwerken laten me altijd enorm genieten!

De mensen in het teken-uitdagingen topic die altijd met tips klaar staan en met raad en letterlijk: daad! helpen als je vast loopt. :+:

Neon en Cayenne zie ik eveneens graag reageren. :j Fair maar vriendelijk.

betadine reageert imo ook altijd fijn.

Zie marcoborsato hier al voorbij komen. Moet altijd lachen om haar. :))

pien kom ik niet zo veel tegen maar ik zie nooit zure reacties van haar eigenlijk. De keren dat ik haar tegen kom heb ik haar altijd als heel lief ervaren. :j

Cantheon staat ook altijd klaar met een positieve noot.

Met ikke heb ik verder niet veel gemeen maar hoe hij eeuwig geduldig en altijd netjes blijft uit leggen over de rijbewijzen en welke auto's geschikt zijn voor welke trailers enz... IMO een enorme aanvulling voor het vrouwelijke deel op bokt dat nog net een band kan veranderen. :D

Pfoeh hier stopt het echt niet mee...

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:36

Wat een heerlijk positief topic dit, geweldig! Super fijn!

Positief voor mij: de mensen in het puppy2020 topic. Echt super fijne club mensen die elkaar al-tijd willen helpen en uitleg willen geven over honden! (ik ga hier echt boktnamen 'verpesten' omdat ik ze nooit volledig uitschrijf, maar toch, en ik ga ook écht mensen missen: niet persoonlijk nemen, ik onthoud gewoon niet iedere naam, jullie zijn allemaal tof!) Kiwiwitje, Cupcakes, Warboel, Roosvanblue, Jeanine, Ymor, KimD, Cursebreaker, Zoe, Esplendido, Kaus, Simoonzel, en de rest van de mensen in het topic dus :D :j De meesten volg ik inmiddels ook op insta, super tof om te zien wat iedereen doet met zijn honden :)
Verder hebben we in het haflinger huiskamer topic ook een fijn clubje mensen, altijd positief en de sfeer is echt nooit slecht daar :)
Pien valt mij ook altijd positief op, wat een fijn mens moet jij zijn! Lizy en Palousa ook, jullie leggen zo fijn jullie manier van leven uit in diverse topics, echt tof!
Mizora omdat ze nooit te beroerd is in de voedingstopics haar kennis te delen! Ik ben geen groentje op voeding, maar je weet altijd weer informatie toe te voegen aan mijn hersens :D

Ik vergeet hier echt mensen hoor, en ik ben écht boktnamen zo aan het verprutsen dat ik hoop dat mensen nog weten wie ze zijn als ze dit lezen haha

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:40

Veel die ik zou noemen zijn hier genoemd maar ik mis toch echt nog San87
Ontzettend geduldig, fijne duidelijke reacties op UK. Scherp maar vriendelijk kan dat altijd heel erg waarderen.

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:41

Ik van degene in het coronatopic. Ik was begin maart al positief en ik heb besloten dat toch oine te plaatsen. In de hoop dat veel mensen zich zouden realiseren dat het ons allemaal kon overkomen.
Ik kreeg veel lieve reacties en pc's. Soms (op verzoek) zelfs de linkjes van wetenschappelijke artikelen waarvoor ik zelf te ziek was om te zoeken. En waar ik heel blij mee was.

Ik ben een ramp met namen, maar ik vond het ontzettend lief. Dank jullie wel.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:46

Ik hou ook van Granoek haar schrijven, maar ook van de andere weerwolfjes, echt een fijne groep, nooit gedacht 2,5 jaar geleden :D Giolli, gewoon een heel weekend samen met ons gezin en een fijne tijd hebben, dat is toch vrij uniek! (Of een gedeelde liefde voor genieten van het leven, dat kan ook)

En in een ver verleden heel veel Oost-Vlaamse vriendjes leren kennen, dat zijn gewoon echt real life friends geworden, soms echt gek als je bedenkt hoe lang geleden dat allemaal was en hoe vast die in mijn leven verankerd zijn ondertussen :) Poes, Saariewaarie, sofiehavan,...

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 11:08

Ik ben een stille bokker, maar wil toch een oud Bokker in het zonnetje zetten voor wat zij lang geleden voor mij gedaan heeft toen ik op het randje zat:

Russel. Zal haar nooit vergeten, mede door haar gaf ik niet op <3

Verder vallen mij Cayenne, Piendumatre en Askaja altijd in positieve zin op :j

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 11:12

Badeendje schreef:
Ik vind ontzettend veel bokkers echt een waardevolle toevoeging aan bokt, maar bij dit topic moest ik als eerste denken aan Shirley. Ik geloof dat ze ooit voor Cayenne trosgierst o.i.d. heeft gekocht, het had vast een reden, maar dat weet ik niet meer. Ik vond het in ieder geval zo lief. Vanaf toen viel het me op dat ze heel vaak enorm lieve reacties plaatst en dingen doet. Erg leuk!

Dat klopt! Ik had toen een zieke vogel en ze wilde een beterschapspakketje sturen, zo lief! <3
Ik ben haar op Bokt uit het oog verloren. Is ze er eigenlijk nog of heeft ze een naamsverandering ondergaan?

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 11:13

Shirley ging toendertijd van bokt af dus ik gok dat ze verdwenen is! Haar profiel etc is allemaal nog normaal.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 11:40

Shadow.

Toen ik vanwege corona mijn salon moest sluiten kreeg ik van haar een pb wat een behandeling bij mij kostte. Die wilde ze dan kopen zonder te komen, zodat ik toch wat inkomsten had <3

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 11:45

LadyMadonna schreef:
Shadow.

Toen ik vanwege corona mijn salon moest sluiten kreeg ik van haar een pb wat een behandeling bij mij kostte. Die wilde ze dan kopen zonder te komen, zodat ik toch wat inkomsten had <3

Wat ontzettend lief! <3