Afgelopen woensdag weer in het zh geweest voor een foto en controle gips. Volgens hun groeit het fantastisch, maar ik en mijn familie vinden het alles behalve fantastisch. Dus huisarts ingeschakeld voor een second opinion bij het Erasmus MC.
jeetje, wat een naar ongeluk zeg. Ik ben geen arts, maar die foto zou ik ook wel bedenkelijk vinden. Wat was het verhaal van de dokter erbij? zou het vanzelf weer recht naar elkaar toe groeien? je bent nu al bijna 2 maanden verder toch? Veel sterkte!!
hoe gaat het nu met hem? heeft hij nog veel pijn, en kan hij zich nog vermaken?
Indi_Vito
Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-20 15:05
Astorga schreef:
DiantaM schreef:
Second opinion kan nooit kwaad! Alleen maar goed. Waarom hebben jullie twijfels?
Is dit wel de laatst gemaakte foto?
Ja helaas wel
Astorga
Geplaatst: 21-08-20 16:16
Indi_Vito schreef:
Astorga schreef:
Is dit wel de laatst gemaakte foto?
Ja helaas wel
Hmmm, is het been ook nog verkort tov het goede been? Tweede opinie kan nooit kwaad, zeker niet wanneer je twijfelt.
moonfish13
Geplaatst: 21-08-20 16:26
Ik snap heel goed dat je dit niet fijn vind ogen. En nu is hij nog zo klein, beter nu ingrijpen dan op latere leeftijd!
Oei... Ik vind de originele breuk er ook beter uit zien dan dit als ik eerlijk ben.. Ik ben geen dokter maar heb wel wat röntgens mogen zien. Ik denk dat je een goede stap zet om een second opinion aan te vragen. Al is het voor je gemoedsrust. Sterkte met de kleine man
Late update, Iedereen wil ik nog bedanken voor de kaartjes echt geweldig!!
Vandaag is hij uit het gips gegaan en mag hij rustig aan weer gaan bewegen en als hij het wil en kan lopen. Alles moet gaat zoals hij het aangeeft.
We zijn enorm blij en opgelucht. En we hebben geen second opinion laten doen, maar nog een goed gesprek gehad met de behandelend arts. En zoals het er nu uit ziet heeft hij helemaal gelijk.