Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Destination schreef:Hopelijk lukt het beter als er iemand naast zit! Over welke snelweg ben je eigenlijk gekomen, de A2?
Storm schreef:Wat ook een deel van de oorzaak zou kunnen zijn, ik mis mijn hele leven al een oog, die is blind. Aangeboren staar. Ik mag gewoon autorijden maar ik zie geen diepte. Misschien is dat de oorzaak dat ik bang ben op viaducten en in de bergen? Sinds ik moeder ben, ben ik sowieso veel meer een 'watje' geworden.
speurneusc schreef:Mag wel zeggen had niet anders verwacht. En dat met 2 kinderen, voor zelfde geld waren jullie verongelukt... Totaal onverantwoord. Zie maar wat er nu is, zit je daar gezellig vinden je kids ook vast geweldig, hopelijk niet getraumaliseerd
Morganlefay schreef:speurneusc schreef:Mag wel zeggen had niet anders verwacht. En dat met 2 kinderen, voor zelfde geld waren jullie verongelukt... Totaal onverantwoord. Zie maar wat er nu is, zit je daar gezellig vinden je kids ook vast geweldig, hopelijk niet getraumaliseerd
Goh en ik dacht dat ik lomp ben.
Ipv af te kraken.
Ts, misschien handig om je reisverzekering te raadplegen. Weet dat er veel mogelijk is op gebied van vervangend vervoer als familie en vrienden niet lukt.
Citaat:"speurneusc"
tuurlijk verzekering in schakelen, ze heeft het toch zelf gedaan om bewust met dit gebrek toch zo'n grote reis te gaan maken en zichzelf en kids in gevaar te brengen. Was voor 95% te verwachten dat het zo zou aflopen en dan echt 300% geluk te hebben dat ze niet ergens in een boom hebben gehangen. Dat vind ik dom heel dom en zeker geen complimentjes waard.
dat had ik ook geprobeerd, en dat lukte ook wel, maar dat hou ik ook geen uren vol haha. Ik had meer geprobeerd, wiebelen met mijn tenen, snel met mijn ogen draaien (niet te lang), alfabet van achter naar voor. Maar dat red je niet om steeds vol te houden.
Fijne vakantie nog! Hulp voor de terugreis is geregeld begrijp ik, dus nu tijd om te relaxen. marleen_usar schreef:Heb je moeite met los laten, ik herken jou verhaal. Mijn dochter heeft moeite met loslaten, en als ze weg gaat heeft ze ook deze klachten.