Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
knollentuin schreef:Je moet als je zeevonk goed wil zien echt wel tot na 12 blijven of pas naar de kust gaan, wij wachten meestal de meldingen af waar t is en of het er is en dan besluiten we of we gaan, erop wachten is een lucky shot want je zit zomaar op het verkeerde stuk strand.
_Zeppelin schreef:knollentuin schreef:Je moet als je zeevonk goed wil zien echt wel tot na 12 blijven of pas naar de kust gaan, wij wachten meestal de meldingen af waar t is en of het er is en dan besluiten we of we gaan, erop wachten is een lucky shot want je zit zomaar op het verkeerde stuk strand.
En hoe lang blijft hetvzichtbaar? De hele avond of maar een paar uur?
Jolliegirl schreef:_Zeppelin schreef:Aahhh, dan heeft het denk ik weinig nut om in de auto te springen wanneer er ergens zeevink gespot wordt voor mij.
Hoelang rij je naar het strand?
Je kan de gok altijd nemen..
En als je het niet ziet.. Heb je iig een frisse neus gehaald.
Je moet er wat voor overhebben
SandAndOak schreef:Wil het ook graag eens meemaken! Ontzettend gave foto's hier.
Mijn reis is alleen al meer dan 2 uur enkel met het ov (en dat zou ook betekenen dat ik op het strand tot een uur of 6-7 moet wachten tot het ov weer terug rijd) maar ik wil het zeker proberen deze zomer! Hoop dat ik hier wat kan opsteken over hoe en wanneer het er is zodat de kans groot is het te zien en de reis niet voor niets is!