Kunga schreef:Ik kom net ook een auto tegen waar ik nog nooit eerder van gehoord had. Iemand ervaring met een Daewoo Matiz?
Op papier lijkt hij perfect bij mij te passen. Goedkoop, zuinig, niet te groot maar toch genoeg ruimte en lage wegenbelasting. Hij komt uit 2001. Ben benieuwd of iemand op bokt zo'n auto heeft.
Sorry trouwens dat ik niet veel reageer op alle reacties, maar het zijn er gewoon zoveel! Wel heel erg bedankt iedereen en ik ben hierdoor al op veel nieuwe kandidaten gekomen.
Mijn buurman heeft zo'n autootje en hij is er best tevreden mee. Zover ik weet het hij ook geen bijzonder merkwaardige problemen. Maar het is natuurlijk tegelijkertijd ook absoluut geen "bijzonder" autootje. Maar hij doet wat hij doen moet, dat klopt.
Als je wat lang van stuk bent dan is het overigens niet de meest comfortabele auto om lang in te zitten, dus dat is mogelijk iets om over na te denken, maar weet niet hoe lang jij bent en hoe gevoelig je rug is.
Kleine tip waar je zelf waarschijnlijk ook al aan had gedacht: als je gaat kijken bij een auto, neem iemand mee die er wat kijk en verstand van heeft.
Het scheelt enorm veel als je weet waar je op moet letten, dat gaat niet alleen om hoe het eruit ziet, maar ook om hoe hij "klinkt". 
) Ford Focus, Audi a3, Audi a5, Jeep en nog wat tijdelijke tussenauto's. De Tesla rijdt toch wel heel fijn, al was mijn vriend ook wel heel blij met zijn Audi a5, ik vond dat echter een te groot ding, de a3 vond ik wel heel prettig.
Dat komt vaak toch ook door het lage gewicht van de wagentjes, maar door dat lage gewicht is de wegenbelasting wel vrij vriendelijk. De ene ligt wat beter dan de andere afhankelijk van de vorm, maar vliegers blijven het uiteindelijk altijd wel. Scheelt wat dat betreft dat het nu overal 100 is geworden, met mn Agila de snelweg op houdt nu niet meer steevast in dat ik maar achter een vrachtwagen ga schuilen omdat ik anders aan alle kanten van de sokken gereden wordt terwijl ik heel hard mn best doe om niet weg te waaien.
Ik had deze reactie verwacht en was bewust tegen de zijstreep gaan rijden. Leuk is anders.....
daar was ik echt super wijs mee.
En er kunnen best veel spullen in, heel handig wanneer je naar de stort of het tuincentrum gaat.