mvdende schreef:
Hoeveel moeite is het om een doos te pakken, materiaal erin, dichtplakken, label uitprinten en naar een postnl punt brengen?
Max 30 minuten tijd dat het kost.
Als het nou 16:00 in de middag was dat ik betaald had, ala, maar ik had om 11uur in de ochtend betaald ofzo. Dan is er dus nog een hele middag...
En even laten weten dat je niet direct kunt opsturen is wel zo netjes. Dan weet de koper ook waar ie aan toe is. Zeker als iemand het snel nodig heeft.
En nee, ik ga niet vanuit Bergen op zoom helemaal naar Breda rijden om daar bij de Decathlon te kopen. Dat kost me aan benzine meer dan het hele artikel dat ik nodig heb.
Purny; precies. Zo simpel kan het zijn.
Oké, hoeveel moeite kost het om, als ik voor mezelf spreek, om kwart voor 7 savonds na een 11 urige werkdag door deze Corona, energie te hebben voor zoiets? Niet iedereen heeft het blijkbaar zo gemakkelijk als jou, leer een beetje empathie hebben zeg. Ik werk vier dagen per week en ben op z’n vroegst pas half 7 thuis.
En als je het zo snel nodig hebt, is dat niet de juiste plek om het de bestellen haha. Helemaal niet met die drukte bij PostNL, dan maken die 2 extra dagen ook niet meer uit.
Maar ik geef het op, overal lees ik dat je het beter weet en het slechter heb oid. Mensen hebben nog gewoon een baan hier ten tijde van de Corona waarvoor ze het huis uit moeten. Jammer dat je zo alles zwart-wit ziet.
Edit; je kan de fout wel bij de verkoper neerleggen, maar kijk eens naar jezelf. Als je het artikel nu zo snel mogelijk nodig hebt, had je het misschien eerder moeten kopen. En anders gewoon de auto pakken. Niet alles ligt buiten je macht.