Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:45

Ik had aangegeven dat zo goedkoop mogelijk nu fijn is omdat mijn bedrijf stil ligt.
Hier kreeg ik reactie op dat ze me veel sterkte wenst, dus toch wel persoonlijk :j

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:53

hahaha.. ik denk dat zalon bokt wel ff mag sponsoren.
of een kortingsbon speciaal voor bokt haha

ik dacht echt, niemand doet dat. wel dus.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:55

De voorpret alleen is het al waard, heb nu wat outfit inspo toegevoegd dus ik ben benieuwd waar ze mee komen. Ik heb aangegeven dat ik graag wil experimenteren met V-hals of rugdecolleté. Mijn lookbook:

Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 11:05

Mijn preview was eigenlijk best tof! Zou die dingen zelf niet snel kiezen denk ik, maar juist daarom doe ik dit. Dus best geslaagd voor zover ik nu kan zien. Ook een aantal dingen die ik echt niets vond, of veel te duur (50 euro voor een simpel blousje zonder mouwen). Ben benieuwd wat ze met de feedback doet! :)

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 11:08

Ik ging het even opzoeken omdat ik ook wel wat nieuwe kleding kan gebruiken, maar ik heb er eigenlijk niet zoveel vertrouwen in als ik het schoeisel op deze foto zie _O-

Afbeelding

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 11:21

Ik heb ook een box besteld :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 11:51

xSCWx schreef:
Ik ging het even opzoeken omdat ik ook wel wat nieuwe kleding kan gebruiken, maar ik heb er eigenlijk niet zoveel vertrouwen in als ik het schoeisel op deze foto zie _O-

[ [url=m/XTnmCj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoezo niet? Er zijn echt heel veel verschillende stijlen waar je uit kan kiezen qua kleding. Dit spreekt mij ook totaal niet aan, te wit, dan voel ik me net zo'n spook en daarnaast vind ik wit veel te besmettelijk (ik ben nogal een onhandige knoeier met van alles).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 11:54

xSCWx schreef:

[ [url=m/XTnmCj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lol, exact de schoenen die ik nu aan heb :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 12:28

Misschien heb ik ook net de box besteld. Ben benieuwd :+

Geen rokken en jurken, verder niet veel bijzonders denk ik.

Heb gezegd dat ik een mix van ingetogen & uitgesproken artikelen wil. Ben heel benieuwd!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 13:09

Er zaten bij mijn preview enkellaarsjes met een hak en zebraprint + een heel donker olijfgroene nepleren plooirok tot over de knie en hoe langer ik er over nadenk hoe enthousiaster ik word :):) Ik zou dit zelf nooit uitkiezen, maar vind het echt heel gaaf

Sneeuwvlok23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 13:27

Hihi, ben een uurtje geleden dit topic tegengekomen en zit nu ook mijn persoonlijk Zalon pagina samen te stellen. Gok dat ik vanmiddag ook wel een bestelling heb geplaatst :o

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 13:54

Oh dit lijkt mij wel wat, ik houd altijd enorm vast aan mijn donkere kleuren en simpele kledingstukken. Dit kan mij wel helpen om out of the box te denken.

Ik denk dat ik mijn vriend ook maar ga overtuigen, hij heeft ook een hekel aan winkelen en wil echt nooit online bestellen. Dit zou dus ideaal zijn haha

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 14:18

Ik heb net mijn preview gekregen en ik vind alles stom. Er was een broek die wel oké was maar verder vond ik alles vreselijk. Ik koop geloof ik toch liever zelf mijn kleding. Gelukkig kon ik nog annuleren.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 14:49

Maanlicht schreef:
Ik heb net mijn preview gekregen en ik vind alles stom. Er was een broek die wel oké was maar verder vond ik alles vreselijk. Ik koop geloof ik toch liever zelf mijn kleding. Gelukkig kon ik nog annuleren.

Je mag feedback geven he, en je kunt alles weigeren en dan maken ze een nieuwe box. Maar soms is het leuk om iets de kans te geven, ik heb ook items gepast die ik zelf nooit zou kiezen die toch heel leuk waren. Soms is iets op een foto minder leuk dan wanneer je het aan hebt.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 14:51

Ik heb mij ook aangemeld! Ben heel benieuwd! Omdat ik veel te brede heupen en een best buikje heb, ben ik vooral opzoek naar kleding dat afkleed. Ik heb momenteel echt niets liggen thuis waar ik mij fijn in voel :+

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 14:51

Tanya schreef:
Maanlicht schreef:

Je mag feedback geven he, en je kunt alles weigeren en dan maken ze een nieuwe box. Maar soms is het leuk om iets de kans te geven, ik heb ook items gepast die ik zelf nooit zou kiezen die toch heel leuk waren. Soms is iets op een foto minder leuk dan wanneer je het aan hebt.

Ik heb inderdaad ook gewoon feedback gegeven op wat ik niet leuk vind, en uitgebreid erbij geschreven waarom ik het niet leuk vind. Dan kan ze iets anders zoeken wat ik hopelijk wel leuk vind :)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 14:52

Sorry als het al genoemd is maar wat betaal je ongeveer voor zo'n box?
Betaal je nog extra aan de service die je erbij krijgt?

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 14:52

Ik twijfel of ik het nog eens probeer met een andere styliste of zelf ga shoppen O:)

Casperzazoe, de service is gratis :) Dus je betaalt alleen voor wat je bijhoudt.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 14:53

casperzazoe schreef:

Daar gingen de laatste twee pagina's over inderdaad :D Maar je betaalt alleen wat je wilt houden aan kleding. Als je niks houdt, betaal je dus niks.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 14:53

casperzazoe schreef:

Je betaalt niks extra, je betaalt alleen voor de items die je houdt.

Afhankelijk van de prijs klasse die je aangeeft lopen de prijzen zeer uiteen. Stel dat jij 2 volledige outfits wil houden, dan kan het zijn dat je een paar honderd euro kwijt bent. Maar als je alleen een shirtje houdt en je hebt aangegeven dat je lage prijzen wil, kan het ook maar 25 euro zijn. Jij bepaalt :)

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 15:46

Hoe kun je je stylist wijzigen (ik vraag dit voor een vriend hahaha)?

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 15:57

astridastrid schreef:
Hoe kun je je stylist wijzigen (ik vraag dit voor een vriend hahaha)?

Hmm, ik meende mij te herinneren dat je dat ergens kon, maar zie het nu ook niet direct staan :=
Misschien wanneer je besteld en ze je iemand toewijzen dat je nog kan veranderen?

Ben niet zeker O:)

Edit: als je begint met bestellen kan je kiezen voor "bekijk meer stylisten" en iemand kiezen :)

BETUWE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 16:39

Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar foto’s van de previeuws die ze verzenden

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 16:47

Ik kan m helaas niet meer terugzien omdat ik er al feedback op heb gegeven.. Of weet iemand hoe dat wel kan?

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 16:58

Nee dat kan niet, dan is het toch weer een beetje een verassing. Nu had ik wel een trucje gevonden waarbij je reviews kan schrijven voor items die je al ‘gekocht/besteld’ had, waarbij er telkens suggesties kwamen voor artikelen die de stylist dus had uitgezocht :') maar het lukte me de tweede keer niet om dat te herhalen haha