Hier kreeg ik reactie op dat ze me veel sterkte wenst, dus toch wel persoonlijk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xSCWx schreef:Ik ging het even opzoeken omdat ik ook wel wat nieuwe kleding kan gebruiken, maar ik heb er eigenlijk niet zoveel vertrouwen in als ik het schoeisel op deze foto zie![]()
[ [url=m/XTnmCj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou dit zelf nooit uitkiezen, maar vind het echt heel gaaf
Maanlicht schreef:Ik heb net mijn preview gekregen en ik vind alles stom. Er was een broek die wel oké was maar verder vond ik alles vreselijk. Ik koop geloof ik toch liever zelf mijn kleding. Gelukkig kon ik nog annuleren.
Tanya schreef:Maanlicht schreef:Ik heb net mijn preview gekregen en ik vind alles stom. Er was een broek die wel oké was maar verder vond ik alles vreselijk. Ik koop geloof ik toch liever zelf mijn kleding. Gelukkig kon ik nog annuleren.
Je mag feedback geven he, en je kunt alles weigeren en dan maken ze een nieuwe box. Maar soms is het leuk om iets de kans te geven, ik heb ook items gepast die ik zelf nooit zou kiezen die toch heel leuk waren. Soms is iets op een foto minder leuk dan wanneer je het aan hebt.
casperzazoe schreef:Sorry als het al genoemd is maar wat betaal je ongeveer voor zo'n box?
Betaal je nog extra aan de service die je erbij krijgt?
astridastrid schreef:Hoe kun je je stylist wijzigen (ik vraag dit voor een vriend hahaha)?

maar het lukte me de tweede keer niet om dat te herhalen haha