Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xPenny schreef:En welke grens moet je vanuit Aken naar België komen?
Want Luik is wel een grote doorstroom grens naar Nederland, dus daar zullen ze sowieso in grote groepen staan.
Idemdito met Maasmechelen.
(Woon zelf op 15 min afstand van grens Maasmechelen).
quarterH schreef:![]()
owowow.... Weer heerlijk bokt hier.... Allemaal (heftige) meningen zonder enige vorm van kennis of feiten van de situatie....
![]()
![]()
Sorry maar ik lach me dood.
Ik snap dat we allemaal veel thuis zitten en ons vervelen, maar waarom is het zo moeilijk om antwoord te geven op een vraag, en als je daar niks over weet, moet er dan toch gereageerd worden over iets anders? Je kan ook gewoon NIET reageren als je het antwoord op de vraag niet hebt he, dat is ook gewoon een optie....
SinneJ schreef:xPenny schreef:En welke grens moet je vanuit Aken naar België komen?
Want Luik is wel een grote doorstroom grens naar Nederland, dus daar zullen ze sowieso in grote groepen staan.
Idemdito met Maasmechelen.
(Woon zelf op 15 min afstand van grens Maasmechelen).
Is Maasmechelen niet als je van Aken komt? Dus de E314?
quarterH schreef:Hoezo niet mag? Je mag voor verzorging en beweging naar je beesten....
Maar goed, het is aan de man/vrouw bij de grens of ze mijn documenten voldoende vinden of niet, en dat zullen we zien.
En bij een eerste keer en als ze nee zeggen en draait netjes om geven ze geen boetes.
quarterH schreef:Ja klopt, luik is de kortste en 'normale' route. Maar ik vroeg me af of er verschil was in de controle tussen BE-NL grens en BE-DE grens, dus of het dan slimmer was om via Aken (scheelt kwartier) te gaan. Maar andere kant zeggen ze weer 'kortste route nemen zonder omwegen' dus dan zou het gewoon via luik zijn...
Cayenne schreef:Het feit dat je je al zo druk maakt over de controle geeft al aan dat je weet dat het niet mag..

MISTRAL94 schreef:[CV] Paard van België naar Nederland vervoeren
Het blijft allemaal wel vaag. Hier is te lezen dat er wel vervoerd mag worden terwijl je discussie kunt voeren over de noodzaak hiervan..
MISTRAL94 schreef:Ja sorry hoor, stukje eigen belang en frustratie over de onduidelijkheid. Ben ook maar een mens..
Edit: Als het overigens allemaal zo duidelijk was, zou er niet 5 pagina's lang gebakkelei zijn