Doe jij al mee met Berenjacht?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

zonnebloem18

Re: Doe jij al mee met Berenjacht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 15:07

En wat je wat het mooie is van een beer voor het raam? Als je merkt dat het uit de klauwen loopt omdat er wel hordes kinderen op een kluitje staan, dan haal je hem gewoon weer weg.

Wij hebben gisteren 3 kilometer gelopen door de wijk ( erg kinderrijke nieuwbouwwijk) en we zijn maar 1 gezin tegen gekomen en die hebben we op gepaste afstand gepasseerd. Ook hier in de straat nog maar enkele kindjes gezien en net wat hierboven gezegd wordt, even kijken aftekenen op de berenkaart en dan weer verder.

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 15:20

Ik heb geen beer, is een (paas)haas ook goed? Leuk initiatief! Vanmorgen op wandeling met hond en dochter (bij na 8,vindt het geweldig!)hebben we al menig beer gespot.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 16:42

djuulsie schreef:
Hier echt grote groepen kinderen door de straat. Denk stuk of 15. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

En dit is dus wel een probleem.
Bij andere waar het niet druk is.. super fijn voor jullie;
Maar hoor meerdere klagen dat veel vreemde kinderen rondlopen in hun normaal zo rustig wijkje omdat ouders de kinderen daar afzetten om beertjes te kijken.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 16:46

Ik heb ook een beer voor het raam gezet ( eigenlijk 2 :o kon niet kiezen). Ik heb de afgelopen paar dagen een paar keer een ouder gezien met een kindje wat langs liepen, beren kijken. Ik woon in een redelijk drukke (kinder)buurt, maar het loopt geen storm. Met pokemons vangen was het hier een stuk drukker op straat.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 21:18

Ik heb van de week een rondje door de wijk gemaakt, efkes kuieren met de buuf op twee meter afstand. :j

En het was een heerlijk spelletje tussen het kletsen door: 'Oh kijk: daar ééntje!' 'Ja, weer één!' 'Oh wat een mooie / grote /grappige beer!'

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 21:27

Vandaag toevallig een rondje gedaan door de wijk, niemand tegengekomen. Wel een frisse neus en een heleboel beren gespot.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 21:44

Fietspad ligt tegenover ons huis en momenteel zie je veel meer wandelaars,joggers,fietsers dan voor de carona oorlog.

Heb 2 verschillende beren voor verschillende ramen gezet,ben niet zo handig met kinderen maar zo lijkt het net alsof ik het goed doe voor de kinderen :D

(Ik heb meerdere kinderrijke buren maar ik blijf onhandig met die mini mensjes) :o