immii_clarr schreef:Het is inderdaad behoorlijk bizar allemaal. Werk zelf in een behoorlijk grote supermarkt, vanaf 7 uur smorgens al bizar druk, en vanaf 8 uur non stop alle kassa's open, met rijen tot ver in de winkel die we gewoon niet weg kregen. WC papier was half 9 al op, later op de dag kregen we nog 5 pallets, welke in een half uur op waren. Pasta, rijst, afbakbrood etc. ook allemaal rond 9 uur al op.. mensen zijn helemaal gek geworden na de persconferentie gister. Gelukkig krijgen we vanavond en morgen onwijs veel handel geleverd, maar vraag me af of zelfs dat genoeg is. Hebben zelfs met de kerst nog nooit zo'n drukte gehad als nu.
De meest vreemde kar van vandaag vond ik toch wel een kar vol met stroopwafels, speculaas, snoep en een paar potten pindakaas, waar ik de verklaring bij kreeg dat ze als dat niet meer in huis was echt ruzie zou gaan krijgen met haar kinderen, en dus maar even in ging slaan. Heb er maar wijselijk m'n mond over gehouden, maar echt helemaal gek als je het mij vraagt.. lijkt mij toch dat andere dingen dan eerder prioriteit zouden hebben.
Dat viel mij dus echt op! Koeken en ander snoepgoed wat vooral aan kinderen gegeven wordt, was uitverkocht. Vooral ongezonde troep, ik zag ook mensen met liters en liters frisdrank.