Diep triest....

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:50

kojack schreef:
Hier denken heel veel mensen anders over.


Maar waarom iemand dan op zo'n manier met de grond gelijk maken Verward
Vind het nogal laag Scheve mond
Kijk zeggen dat ze een schop onder de kont nodig heeft ala, maar om er gelijk te zeggen dat ze een ernstige gedragstoornis heeft en liegt en bedriegd vind ik iets heel anders.
Zover ik weet heeft Sandra hier op Bokt nog niemand bedrogen Verward
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-02-04 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:50

Ilindra schreef:
Problemen zijn problemen, die zijn niet langs een meetlat te leggen.
Zij voelt zich nu gewoon net zo oliebol als jij je voelt.
Dat ze het voor een deel aan zich zelf te danken heeft doet daar niets aan af.
Waarom zou zij er dan niet over mogen praten op Bokt en jij wel.
Ik vind dat iedereen hier gewoon z'n probleem neer moet kunnen zetten zonder direct met de grond gelijk te worden gemaakt.


Nogmaals een verkrachting is niet te vergelijken met haar schulden!!! Jij weet echt niet waar je het over hebt!! Ik ga nu stoppen!!!
Ik heb in mijn topic al aangegeven dat ik het heel zwaar heb hiermee!!!
Ik vind het intens gemeen dat je mijn topic opdeze manier naar mijn hoofd smijt!!!

Mijn probleem zit mij op dit moment heel hoog! Ik wou dat ik een probleem had wat mijn eigen schuld was! Helaas vond iemand het nodig om mijn leven te vergallen!!!
Mijn hoofd staat hier nu niet meer naar! Ik ga stoppen, even uithuilen en opnieuw beginnen! Ik heb even geen behoefte meer aan jou!! Jij vind het kennelijk nodig om mijn problemen even extra hard naar mij toe te gooien.

Ik heb geen idee wanneer ik terug kom... Ik wil eerst alles even op een rijtje zetten voor mezelf!! En mensen als jij helpen daar totaal niet bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:52

Sandra, ik bedoel het niet eens grappig, maar zou het niet makkelijker zijn als je naar de randstad kwam? Het is hier echt veel en veel makkelijker om een baan te vinden (en ook makkelijker om van je geld af te komen, maar dat terzijde).

Billy

Berichten: 20726
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:53

Sorane
Denk jij nu echt dat jij Honeybee wel hebt geholpen?
Je hebt haar met de grond gelijk gemaakt, maar je hebt, behalve je eerste reactie, geen behoorlijk woord gezegd
Laatst bijgewerkt door Billy op 11-02-04 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:53

Stop!
Ik vind dit een zeer leip topic worden. Waar is het goed voor om met elkaar te gaan zitten kibbelen over een ander Verward

Je kunt beter vragen, wat is er aan de hand, wat zit je zo dwars. Hoe komt het dat je zo in de put zit. Welke steun verwacht je en welk advies zouden we je kunnen bieden.

Iemand kan door vele oorzaken in de put zitten. Niet alles hoeft in een ander zijn ogen drastisch te zijn. Ieder heeft momenten dat het even te veel word.
Ik herinner me een stukje wat pipo ooit schreef. Ik kan me het niet precies meer voor de geest halen maar het ging erover dat men besliisngen maakt. Maakt men een foute beslissing en komt men in de problemen dan heb je dat zelf gedaan en ben je ook degene die dat weer ongedaan kan maken. Ik geloof dat het in een topic van sonjabelgium was. Pipo zal het zich zelf wel herinneren. Ik wil niet zeggen dat dat een schop onder je hol is, maar meer het punt dat je zelf een keuze hebt om je leven beter te maken.

Ook lees ik dat je moeite hebt met je huis, er word een flat aangeboden. Praat er dan eens over.
Kom vervolgens eens met dingen waar je nog meer niet uitkomt. Wie weet heeft iemand de tip voor je en is er weer iets opgelost. Je zult alles zelf moeten doen maar luister dan ook eens en ga eens met de adviezen of hulpbieders aan de slag. Je komt er wel, maar dat moet je zelf willen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:55

Ik heb er geen moeite mee dat iemand een uitkering aanvraagt, mits deze dan voor de volle honderd procent gaat solliciteren. En gewoon het baantje aanpakt wat voorbij komt, desnoods tijdelijk, tot je die wereldbaan gevonden hebt. Maar ik heb moeite met dit soort topics: [AM] Wachten, wachten en wachten..., ik word gek! (CWI)

Voor mensen die ziek zijn, heb ik mijn belastingcenten graag voor over, ik vind dat die zeker een normaal bestaan moeten kunnen hebben. Maar als er een mogelijkheid is om voor jezelf te zorgen, dan moet je die verantwoordelijkheid gewoon nemen.

Daarnaast spreek je in bovenstaande topic over een wwuitkering, dus ziek zijn lijkt mij niet the issue hier, dan zou je namelijk een ander soort uitkering krijgen.

En dit is trouwens een topic waarmee je het bloed onder mijn nagels vandaan haalt : [AM] Mijn ergste droom is waarheid geworden!!!!! (werk)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-02-04 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt

lies

Berichten: 9670
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:56

Ik ben het wel een eens dat Sorane een beetje moet dimmen, op deze manier vind ik Sorane ook weinig stabiel overkomen. Maar ik denk wel dat Honeybee geestelijke problemen heeft. Ik heb Honeybee maar 2 keer irl gezien, maar haar vele topics op bokt maken een hoop duidelijk. Voor mij iig.

Honeybee gooit werkelijk haar hele hebben en houden op bokt. Haar goed recht natuurlijk, maar het begint een beetje te vervelen. Vooral omdat de meeste onderwerpen zich om de zoveel tijd herhalen en ze er niets mee lijkt te doen. Kom ik weer met mijn pb, maar ik zeg het nogmaals; een ellenlange pb over schuldsanering gestuurd, nog voor de zomer als ik me niet vergis. Had ze er iets mee gedaan, stond dit topic er niet. Ze heeft zelfs niet eens geanwtwoord. Een simpel bedankt zou al fijn zijn.

Ik heb ook weleens mijn verhaal op bokt gedaan, zoals in het topic over geslagen door vriend. Maar ik schrijf het om iemand te helpen, niet om de aandacht op mijzelf te vestigen. Ik ben helemaal geen heilige, maar ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat de meeste topics van Honeybee alleen maar een schreeuw om aandacht zijn. En dat ergert mij enorm.

Ik denk echt dat zij hulp nodig heeft. En niet alleen financieel, maar meer geestelijk. En nee, nogmaals ik ken haar niet, maar heb vanmiddag al haar topics op Algemeen eens doorgekeken en ik ben er werkelijk van geschrokken.

kojack

Berichten: 6407
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:56

Honeybee ik snap jou echt niet hoor. Eerst ga je een topic openen dat het zo slecht gaat etc en vervolgens zeg je dat je geen hulp nodig hebt Verward.
Jij moet niet alleen met iemand gaan praten over je schulden etc maar ook over jezelf, sorry dat ik het zeg !

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 19:05

Hey,
Wat een toestand zeg, wat een topic...reageerden er maar zoveel op mijn ruby@work topic Knipoog
Ik heb honeybee een aantal keertjes ontmoet, ook al ken ik haar niet persoonlijk en maak ik op dat je wat schulden zou hebben..ik weet niet of je daar op eigen krachten eruit kan komen...al ben ik het wel een beetje met kojack eens, eerst een heel sneu verhaal en dan even later een heel andere inslag (dat t goed gaat etc)...maar ik ga hier verder niet op in of iets dergelijks, heb wel mijn bedenkingen hierover..

als je nog een baan zoekt voor min. 32u per week, en niet lichamelijk zwaar, kijk eens bij diverse callcenters (oa. in Drachten/Leeuwarden/Groningen)...ik zie geregeld met mega grote posters voor de ramen hangen CALLCENTERMEDEWERKERS gevraagd..makkelijker kun je je geld niet verdienen...want van hard werken is nog nooit iemand dood gegaan, toch?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 19:05

Ik gooi er een slotje op. Afgelopen met die onzin hier.
Laat elkaar gewoon een beetje in elkaars waarde. Ik ga hier niemand gelijk of ongelijk geven, ik vind wel degelijk dat in heel erg veel posts goede argumenten schuilgaan. Het probleem van bokkend Nederland is alleen een beetje het verwoorden daarvan. Mensenkinderen, kunnen jullie dan allemaal niet tot tien tellen?
Aangezien ik de enige mod online ben en nu moet gaan eten komt er hier dus een slotje op. 't Spijt me, want heel erg goed getimed is het niet, maar ik kan deze situatie nou eenmaal niet laten voor wat het is en gezellig gaan zitten eten...
U hoort nog van ons (de mods dus).