Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Misschien handig voor meer mensen hier, haha.

daar sta je met rede voor iemands deur. Hier 2 a 3 keer per week verkopers aan de deur. Wordt er gek van. Ze willen je ook allemaal de hand schudden. Independence schreef:Ik schrik ervan dat zoveel mensen gewoon niet open doen! Dat zou echt nooit in mij opkomen.
90% van de tijd zit ik ook in een sloeberoutfit in huis, maar ik doe wel open. Collectes geef ik dan ook (er is altijd wel kleingeld in huis en dat is hooguit 1x per maand)
Eerlijk gezegd komt het op mij een beetje asociaal over om de deur niet open te doen

Familie en vrienden komen niet langs zonder eerst af te spreken. En als het een pakket is, weet ik wanneer dat komt, dus als er dan toch iemand onverwachts aanbelt, dan heeft die sowieso niets te zoeken bij mij. Heb trouwens sowieso nog nooit mensen voor een collecte gezien hier, woon in Duitsland. Dus misschien is dat sowieso geen ding hier. En anders heeft het nog geen nut om open te doen, aangezien ik alles met mijn pinpas betaal en nooit contant geld in huis heb. sporten schreef:Independence schreef:Ik schrik ervan dat zoveel mensen gewoon niet open doen! Dat zou echt nooit in mij opkomen.
90% van de tijd zit ik ook in een sloeberoutfit in huis, maar ik doe wel open. Collectes geef ik dan ook (er is altijd wel kleingeld in huis en dat is hooguit 1x per maand)
Eerlijk gezegd komt het op mij een beetje asociaal over om de deur niet open te doen
Zo denk ik er ook over
Ik doe altijd open en sta de mensen vriendelijk te woord
Je bent toch niet de koningin?

Independence schreef:Ik schrik ervan dat zoveel mensen gewoon niet open doen! Dat zou echt nooit in mij opkomen.
sporten schreef:Independence schreef:Ik schrik ervan dat zoveel mensen gewoon niet open doen! Dat zou echt nooit in mij opkomen.
Zo denk ik er ook over
Ik doe altijd open en sta de mensen vriendelijk te woord
MarjanB schreef:Zou met liefde weer terug gaan naar het plattelanddaar sta je met rede voor iemands deur. Hier 2 a 3 keer per week verkopers aan de deur. Wordt er gek van. Ze willen je ook allemaal de hand schudden.
anne_bento schreef:De bel uitzetten zou ik ook heel graag doen maar stel dat er iets aan de hand is, 's nachts bijvoorbeeld, dan wil ik "bereikt" kunnen worden. In geval van brand bij de buren o.i.d.... helemaal uitzetten zou ik dan weer nooit doen.
. Toen wij nog in een rijtjeshuis woonden hadden wij ook geen werkende bel meer.